TV Vlaanderen - APP TV

Alles over TV en Internet via satelliet
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Omdat het nu gelanceerd is als een op zichzelf staand product, even een apart draadje van maken.

Link: https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/

3 mogelijke abonnementen. Ze hebben allemaal:
  • Restart & Replay
    Smart TV applicatie
    5 toestellen op één account
    2 schermen tegelijk
    Altijd opzegbaar
- App TV Light - €9.95/mnd - 35 zenders
- App TV Basic - €14.95/mnd - 51 zenders
- App TV Plus - €19.95/mnd - 70 zenders

Als je nu intekent, krijg je de eerste 30 dagen gratis, en kan je ook onmiddellijk weer opzeggen.


Zo gezegd, zo gedaan. Gisteren abo genomen (App TV Light). Ik test in de browser, Android phone en Xiaomi Mi box S.
Maar ik kon de hele dag niet inloggen op de App (wel op de mijntvv site). Support gecontacteerd, zou een algemeen probleem zijn.
En idd, later op de avond kon ik wel inloggen... maar kan geen streams starten... "Je kan niet naar deze zender kijken omdat je niet beschikt over het juiste aanbod. Wil je meer informatie over de beschikbare producten, bel dan 02 790 2 790."

Dus, vandaag support nog maar eens contacteren.
De interface ziet er op het eerste zicht goed uit, maar we wachten nog even met een oordeel.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik vind het gek dat in het goedkoopste abonnement (€10) wel NPO1+2+3 zit, maar je moet upgraden tot het duurste abo (€20) om de RTBF te krijgen.
Je kan dat via de RTBF player natuurlijk bekijken, maar als je die redenering verder trekt, heb je geen betalend OTT abo nodig natuurlijk :).

Als het blijkt te werken, is die €10 wel oké (los van de RTBF dan).
EDPnet internet €35
TV via internet €10
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3220
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Interessant, alleen spijtig dat er nog geen Apple TV app is... Dat zou er nu toch echt wel mogen aankomen!
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vind het een eigenaardig aanbod.,National Geo.Channel is er altijd bij,maar ook Hustler TV en dat is een kanaal die bij andere providers nogal wat kost,het is er een zeker 'voor volwassenen' erotiek,en meer.
Ik vermoed ook dat de meeste kanalen niet in HD zijn.Voor iemand die er kan komen met het 10€ aanbod,lijkt het me intresant.
Laatst gewijzigd door fluppie 11 jun 2020, 10:46, in totaal 1 gewijzigd.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

ddd schreef: En idd, later op de avond kon ik wel inloggen... maar kan geen streams starten... "Je kan niet naar deze zender kijken omdat je niet beschikt over het juiste aanbod. Wil je meer informatie over de beschikbare producten, bel dan 02 790 2 790."

Dus, vandaag support nog maar eens contacteren.
Antwoord via messenger: "Goedemorgend, ons excuses voor het ongemak wij zijn hiervan op de hoogte en doen al het mogelijke om dit zo snel mogelijk in orde te brengen."


Bij Canvas, Vier en VTM staat er een "HD"in het logo. Maar we zullen zien hoe "HD" het echt gaat zijn.. 8)
Voor ons is het €10 aanbod al ruim voldoende.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het is een product dat een deel van hun vermoedelijk zeer kleine AntenneTV-klantenbasis zal laten overstappen naar dit.

Prijs is gelijk. Meer zenders. Hoogstwaarschijnlijk betere beeldkwaliteit. Zappen zal even snel of sneller gaan. Voor zover hun systeem technisch correct werkt en je een geschikte internetverbinding hebt. Het enige voordeel voor AntenneTV dat overblijft is dat het eenvoudiger in gebruik zal zijn en natuurlijk dat internet niet nodig is.
FredjeFr
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 mei 2015, 09:54
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Welke app gebruik je hier voor? Volgens mij is het een aparte app, genoemd APP TV, en staat los van Live TV.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

De app die ze zelf aanbieden bij inschrijven. "TV VLAANDEREN Live TV" (op Android). https://play.google.com/store/apps/deta ... vlaanderen

Ook via browser gaat niet: https://livetv.tv-vlaanderen.be/
Ze hebben zelf al aangegeven dat er algemene problemen zijn.


Volgens mij is het dezelfde app hoor. Er zijn comments van 2019 in de play store. Als er 2 apps zouden zijn, graag hier posten, links naar de app store.

Edit 11:47: de streams starten nu wel! Beeld ziet er op de PC meer dan goed uit. Veel beter dan bv stievie. Dadelijk eens testen op de 55" OLED met mijn bokes :-)
Edit 11:49: op pc kan je kwaliteit kiezen. Staat op Auto, hoogst in te stellen is 1280x720. (Een HD)
Laatst gewijzigd door ddd 11 jun 2020, 11:54, in totaal 3 gewijzigd.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik vind toch ook maar één app hoor. Denk echt wel dat het dezelfde app is. Waarom zouden ze een aparte moeten maken eigenlijk?
FredjeFr
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 mei 2015, 09:54
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ben gaan kijken naar die app, en ingelogd. Helaas kan ik die niet op mijn LG smarttv krijgen, die ik gekocht heb in 2016.
Ik vind toch ook maar één app hoor. Denk echt wel dat het dezelfde app is. Waarom zouden ze een aparte moeten maken eigenlijk?
Ik dacht dat Live TV voor abonnees van de satelliet was, ze hebben dus die app aangepast.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

En tv via een schotelantenne dan maar duurder gemaakt(Nog Eens)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Yes, het werkt nu, master-magic heeft gelijk ;).

Ik ga vandaag eens grondig die app testen, te beginnen met de app op de nvidia shield.

UPDATE; wel een vraagske; als je naar de instellingen gaat en bv 18+ wil afzetten vraagt die steeds om een pincode? Welke is dat dan want ik heb geen idee wat die pincode zou moeten zijn?
Laatst gewijzigd door Unicorn1 11 jun 2020, 12:52, in totaal 2 gewijzigd.
Tttsss
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Dat is standaard "1234"

Master-magic?
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

ddd schreef:Dat is standaard "1234"

Master-magic?
THX... het is idd 1234

1ste dat ik opmerk via de app op de nvidia shield dat is dat je het niet op pauze kan zetten. Wel jammer, als je dringend moet pissen als je live zit te kijken kan je dus niet pauzeren. Zeer jammer vind ik.

Ik doe nu de test om op de smartphone en tv terzelfdertijd te kijken, dat is oke.

Ben nu aan het casten vd app naar de nvidia shield en hier kan ik wel op pauze zetten. Maar ik kan bv niet op vrt bij blokken bv terug gaan, heel jammer, ligt dat dan aan de nvidia shield of hoe komt dat dan?
Doe ik de cast weg en kijk ik gewoon op de smartphone dan kan ik dat wel doen stukje terug gaan enz... Zoals het in feite ook moet (alleen bij vtm gaat dat niet).

Jammer eclips er niet bij zit omdat ik daar een serie al meer dan 20j lang volg, op de yelo app zit dat ook niet, raar en vooral jammer. (ach, typisch, je moet play more hebben lol).

Wat ik nog niet begrijp dat is wrm ze niet gewoon bv de basic light en basic aanbieden aan de mensen?
Daar heb ik dan bv eclips tv bij en eleven sports?
Want heb je bv een decoder van tv vlaanderen dan kan je via diezelfde app wel die eclips bekijken enz... Toch wel bizar wat ze doen.

Ook de snelheid is heel goed, werkt zeer snel op de nvidia shield. En de menu's zijn ook best goed, eventjes wennen natuurlijk maar toch best overzichtelijk.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 12 jun 2020, 00:39, in totaal 1 gewijzigd.
Tttsss
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

heb als klant net ook eens gekeken na al die jaren dat ik er een optie op heb, speelt wel snel,
ik weet dat ik de app ook kon gebruiken vroeger op een Android tv toestel, heb dat toen ook gebruikt,
zou eens moeten testen of dat nog gaat, dan zou je niet moeten casten en kan je het rechtstreeks doen.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 3 keer

bij App TV Plus zie ik 70 zenders staan, een beetje verder onderaan de pagina 78. Ik zie discovery er niet tussen staan?
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... p-tv-plus/
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Ik heb een LG tv met webos, zou hierop een app dan werken om dit te testen?
Internet via Mobile Vikings
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

jphermans schreef:Ik heb een LG tv met webos, zou hierop een app dan werken om dit te testen?
De TV Vlaanderen-app werkt op LG tv's die vanaf 2016 uitgebracht werden. Denk dat dit dus vanaf webOS 3.0 is.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

streulma schreef:bij App TV Plus zie ik 70 zenders staan, een beetje verder onderaan de pagina 78. Ik zie discovery er niet tussen staan?
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... p-tv-plus/
discovery is er sinds begin juni uitgehaald door geen overeenkomst meer te hebben met de discovery groep (Animal planet, TLC, Discovery kanalen en Eurosport zijn er uit).

en de app proberen op je tv kan nooit kwaad zonder abbo, als je die kan downloaden dan kan je hem ook gebruiken ;)
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

ddd schreef:Omdat het nu gelanceerd is als een op zichzelf staand product, even een apart draadje van maken.
Hoe zit het met ondertiteling via teletekst of DVB ondertitels?
En heb je ook meerdere audio kanalen?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

op mijn smartphone geen optie gevonden voor meerdere audio kanalen of ondertiteling, dus voor mij een groot nadeel.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Amazor schreef: De TV Vlaanderen-app werkt op LG tv's die vanaf 2016 uitgebracht werden. Denk dat dit dus vanaf webOS 3.0 is.
Zal in het weekend eens kijken of dit werkt. Bedankt.



Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hello, ik lees mee.

Ik wist niets over app-tv, dus ben een beetje verbaasd. Ik had pas een Satteliet-abonnement genomen dat ik enkel voor live-tv gebruikte. En ik heb dit deze avond stopgezet (binnen de 14 dagen na opstart), maar wel in tempore non suspectu: ik wist nog niets over app-tv. .

Wat is mijn ervaring met de Live-Tv, waarvan ik veronderstel dat ze bijna gelijk zal lopen met App-tv:
- HD kwaliteit van de Vlaamse zenders (VRT / VTM / Vier) is schitterend.
- integratie met Android TV app op Shield is zeker en vast top (op een uitzondering na, zie verder).
- zenders als CAZ en andere zijn dan weer niet de moeite om naar te kijken omdat kwaliteit echt belabberd is.

Wat ons vooral liet besluiten om het abonnement op te zeggen:
- op Vlaamse zenders en NPO na, is het aanbod van zenders voor ons... mager. Veel vulling met onbelangrijke stations.
- Naar een (VTM) programma kijken dat al begonnen was, is vaak lastig. Vaak kloppen de ingegeven tijdsblokken niet (net als in Stievie), en zit je eigenlijk in het volgende programma te kijken. Dus moet je het vorige blok aanklikken, maar dat is meestal maar na enige tijd beschikbaar in de replay. Dus mis je je programma. Enzoverder. Wreed ambetant.
- Naar een live programma kijken op tablet en efkes kijken op tv, is ook niet altijd je van het. Er bestaat daar wel een knop voor (verderzetten), maar ja, dat is niet altijd direct, en dus als je 10 minuten later naar vb. de VTM kijkt, dan begin je gewoon opnieuw te kijken, en... je kan bovendien niet doorspoelen. Dus dat geeft ook wrevel, en dat is dus geen meerwaarde. Wreed ambetant.
- Opnemen gaat niet. Om god weet welke reden krijg ik dit niet voor mekaar.
- Als we nu niet opzeggen zitten we voor 2 jaar vast. Dat lijkt me een eeuwigheid in medialandschap.

Enfin. Mijn echtgenote - die 90% gebruiker is van het systeem - en die herhaaldelijk Stievie in de vuilbak gewenst heeft, zegt zelf... "en dan nog liever Stievie". Vreemd. Maar goed.

Dus terug naar VTMGo op Android TV. VRTnu via cast. En de Vier-zenders op lagere kwaliteit via Stievie. Wel aan de helft van de prijs.
Laatst gewijzigd door jutuiz 11 jun 2020, 20:43, in totaal 3 gewijzigd.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

@Jutuiz het is een gekend probleem dat Tv Vlaanderen soms veel problemen heeft met hun EPG, ze krijgen niet tijdig de info door of sturen het niet op tijd door of beiden.
en de kwaliteit van CAZ is op satelliet ook zo erbarmelijk, ze nemen de kwaliteit van satelliet denk ik dan.
zelfde met Zes en Eclips op satelliet, en CAZ2 ook al zo.
als je echt alle Vlaamse zenders in HD wilt bekijken dan is er 1 oplossing, ofwel het duurdere telenet of misschien bij orange proberen, al weet ik niet of die laatste de zenders allemaal in HD doorgeeft van het Vlaamse aanbod.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer

master-magic schreef:@Jutuiz het is een gekend probleem dat Tv Vlaanderen soms veel problemen heeft met hun EPG, ze krijgen niet tijdig de info door of sturen het niet op tijd door of beiden.
en de kwaliteit van CAZ is op satelliet ook zo erbarmelijk, ze nemen de kwaliteit van satelliet denk ik dan.
zelfde met Zes en Eclips op satelliet, en CAZ2 ook al zo.
als je echt alle Vlaamse zenders in HD wilt bekijken dan is er 1 oplossing, ofwel het duurdere telenet of misschien bij orange proberen, al weet ik niet of die laatste de zenders allemaal in HD doorgeeft van het Vlaamse aanbod.
Ik weet het. Maar Telenet, dat zie ik niet zitten. Zo een digicorder, en in de rij staan wachten om hem om te wisselen. En dan 50 euro te betalen voor een upgrade. En dan nog verkoopzwans erbij. Dat is een soort History TV op z'n eigen. #irony
Laatst gewijzigd door jutuiz 11 jun 2020, 20:48, in totaal 2 gewijzigd.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

master-magic schreef:@Jutuiz het is een gekend probleem dat Tv Vlaanderen soms veel problemen heeft met hun EPG, ze krijgen niet tijdig de info door of sturen het niet op tijd door of beiden.
en de kwaliteit van CAZ is op satelliet ook zo erbarmelijk, ze nemen de kwaliteit van satelliet denk ik dan.
zelfde met Zes en Eclips op satelliet, en CAZ2 ook al zo.
als je echt alle Vlaamse zenders in HD wilt bekijken dan is er 1 oplossing, ofwel het duurdere telenet of misschien bij orange proberen, al weet ik niet of die laatste de zenders allemaal in HD doorgeeft van het Vlaamse aanbod.
Waarom zou dat anders zijn bij Orange?
Die zenders zitten geen 2 keer op de kabel, of bedoel je via streaming?
jutuiz schreef:Ik weet het. Maar Telenet, dat is een kabel te ver. Dat is een soort History TV op z'n eigen.
Het is toch wel het meest betrouwbare.
Ik vind het raar dat je dat enerzijds wel zegt, maar anderzijds toch niet echt een goed alternatief lijkt te vinden.
Laatst gewijzigd door boulder 11 jun 2020, 20:53, in totaal 1 gewijzigd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

bedoel via hun app streaming van orange, daar heb ik geen zicht op daar ik dat nooit heb gehad, kan enkel vergelijken tussen Telenet en Tv Vlaanderen qua streaming.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Persoonlijk interesseert streaming mij wel, maar dan niet voor TV Vlaanderen.
Ik zou Portugese zenders willen ontvangen, maar mijn schotel kan niet naar 30 West.
Een nieuwe schotel zetten lijkt mij moeilijk vanwege dat het op een appartement is.

Maar misschien kan ik wel een legaal abonnement voor streaming nemen, maar als er geen ondertitels opzitten, hoeft het niet voor mij.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

gvd grmbl typisch hoor...
heb ik 2 maanden TVV *puur* voor die app (het pakket met de schotel en decoder moest je er dus nog bijnemen, en dat staat hier gewoon stof te vergaren), komen ze met dit aan.

*sigh*

maargoed, los van dat ik me daar wel een beetje mee "gepakt" voel is dit wel een goede evolutie.
nu de rest nog laten volgen en liefst nog een optie om de streams gewoon in je eigen software (in mijn geval plex) binnen te steken ipv via een app van hun en we zijn waar we al jaren moesten zijn.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

vrees dat ze dit nooit gaan toelaten, dan kan je die stream ook doorgeven aan andere en delen en gaat dit ten nadele aan hun systeem en stream kwaliteit, en ook de rechten dat ze betalen ervoor, nu kunnen ze perfect zien hoeveel streams er gebruikt worden voor hun zenders en welke minder bekeken worden en kunnen ze aan de hand van die gegevens de zenders niet vernieuwen en doorgeven aan de zender(s) al dan of niet hoeveel kijkers ze hebben via de streams en betalen per klant bv.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

master-magic schreef:dan kan je die stream ook doorgeven aan andere en delen en gaat dit ten nadele aan hun systeem en stream kwaliteit
doorgeven/delen kan nu via sat al evenzeer... en ze kunnen evengoed de stream limiteren tot 1 tegelijktijdige (user/pass in de streamlink meesturen, 2 streams? blocked!)
master-magic schreef:nu kunnen ze perfect zien hoeveel streams er gebruikt worden voor hun zenders
dat kan met een streaming link aan te bieden evenzeer perfect.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

jutuiz schreef:- Opnemen gaat niet. Om god weet welke reden krijg ik dit niet voor mekaar.
Eindelijk een deftige IP TV oplossing op Android TV dacht ik, kan ik Proximus buitengooien, overstappen naar EDPnet en voor het beetje TV dat we nog kijken deze oplossing nemen. Maar geen opnamemogelijkheid is echt wel een no go.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Je kan misschien nog niet opnemen, maar je kan wel 7 dagen terug kijken zonder meerkost. (toch ook al iets en dat is op een ander niet gratis)
https://www.tv-vlaanderen.be/apps-en-in ... rt-replay/
Greetz cyberbug

Afbeelding
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

cyberbug schreef:Je kan misschien nog niet opnemen, maar je kan wel 7 dagen terug kijken zonder meerkost. (toch ook al iets en dat is op een ander niet gratis)
https://www.tv-vlaanderen.be/apps-en-in ... rt-replay/
Het is inderdaad afwegen:
- 7 dagen replay zonder meerkost (voordeel: opnames plannen niet nodig - nadeel: geen replay op alle zenders, geen reclame doorspoelen bij VTM kanalen, max 7 dagen om alsnog te kijken)
- of de Tadaam implementatie (voordeel: opnames langer bewaren - nadeel: opname vergeten in te stellen = programma gemist)

Ik vind de Tadaam implementatie dan nog net iets beter, maar ben anderzijds ook sterk geïnteresseerd in combo TVV+edpnet
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

vverbeke schreef:voor het beetje TV dat we nog kijken deze oplossing nemen. Maar geen opnamemogelijkheid is echt wel een no go.

Sinds dezer dagen bijna alles online te bekijken is, is de noodzaak tot opnemen hier tot nul herleid.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

In 2014 TVV vervangen door Netflix, sindsdien wordt hier thuis amper nog een opname gemaakt :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Te luid geroepen; dernet, vtm replay aant kijken, net voor de sport ong begon, blokken die erop kwamen en opeens zwart beeld , gedaan ermee lol.
Dus ik herbeginnen; lap; wat ist probleem? Ik heb al 30min vh vtm nieuws gekeken, kan nie doorspoelen , dus je mag volledig opnieuw beginnen, zzzzz.
Kan er nu eens geen systeem zijn die dat weet dat je al aan het kijken was ofzo, dzjeezes.
Als alles goed gaat alles top , vanaf er een probleem is ist ook dikke miserie dan.

Als dit vaak voorvalt , hm, we zien wel. Nu terzake en de afspraak eens zien.
Tttsss
Piklo
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2020, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dat ze reclame niet doorspoelen kan ik ergens nog begrijpen, maar een programma niet kunnen doorspoelen is toch absurd :bang:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik weet gewoon in geen verste verten hoe ik gewoon kan beginnen kijken. Ze vragen gebruikersnaam maar waar vind je dat?

Echt zo raar :bang:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Piklo

Doorspoelen hoeft toch niet, zet de stream gewoon stop en kies een andere... :-D
Laatst gewijzigd door wied 13 jun 2020, 12:09, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”