TV Vlaanderen - APP TV

Alles over TV en Internet via satelliet
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Piklo schreef:Dat ze reclame niet doorspoelen kan ik ergens nog begrijpen, maar een programma niet kunnen doorspoelen is toch absurd :bang:
Goed lezen he; ik was al ong 30 tal min ver die ik heb gezien, opeens kreeg ik blokvorming te zien en opeens pats, zwart scherm en gedaan ermee.
Ik moest opnieuw beginnen wat al niet leuk is en dan kan heb ik gewoon de mogelijkheid niet om naar het punt te gaan waar de boel flipte; ik moet dat half uur nog eens opnieuw bekijken, zucht. :bang:

Terzake goed verlopen , nu de afspraak 10min bezig tot nu toe alles oke.

Boom; is dat uw emailadres niet? Of mss op hunne site aanmaken? Ik heb der ook mee zitten prutsen, dan maar mee zelde email registreren, maar ben geen 100% zeker ze, ben nogal vergeetachtig in die dingens. Ik heb wel maar de dag nadien kunnen kijken, duurde even voor het effectief geactiveerd was.
Tttsss
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

zou zelf goed kunnen als je het nu aanvraagt dat pas maandag geactiveerd word, duurt soms even bij Tv Vlaanderen, en ja idd, het is niet altijd handig gedaan die stream opties, weet zelf niet of het bij andere providers beter is,
de VTM en co zenders hebben allemaal de niet doorspoelen probleem bij streams, of op aanvraag, als je het zelf opneemt kan je voorlopig wel nog doorspoelen.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

jutuiz schreef:- Als we nu niet opzeggen zitten we voor 2 jaar vast. Dat lijkt me een eeuwigheid in medialandschap.
Huh? 2 jaar vast? Waar lees je dat?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik lees
CONTRACT: Van onbepaalde duur (Altijd opzegbaar)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Heeft dit een mibox (google tv) app? Zo ja : url?
Als volgende maand mn stievie afloopt dit mss eens proberen...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 3 keer

krisken schreef:Heeft dit een mibox (google tv) app? Zo ja : url?
Als volgende maand mn stievie afloopt dit mss eens proberen...
https://play.google.com/store/apps/deta ... eren&hl=nl
Hoppetabenjamin
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 feb 2018, 12:34
Bedankt: 1 keer

Ik wil een maand proberen. Vooralsnog blijft mijn account abonnementloos en heb toch een bevestiging gehad met abonnement nummer.
Tja graag of niet TVV.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Hier ook eens proberen. Activeren duurt wel even dus meteen beginnen kijken is er niet bij.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

iktjilp schreef:Hier ook eens proberen. Helaas werkt account niet om de streams te starten. Lijkt wel of ze dat ergens moeten activeren.
Bij mij werkte het wel onmiddellijk. Account aangemaakt op donderdagnamiddag. Inloggen lukte wel niet via username/paswoord op Android tv, maar wel via QR nadat ik de app op mijn smartphone geïnstalleerd had.

Voorlopig wel niet zo onder de indruk van de user interface. Daar krijgt Tadaam een streepje voor.
Precies toch ook liever opnemen en wat meer flexibiliteit bij Tadaam, dan de Replay functie van TVV.

Mocht VRT NU en Vier/Vijf/Zes met een native Android TV app komen in de stijl van VTM GO, vervalt natuurlijk veel van mijn nood aan iets zoals Tadaam en APP TV.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

raf1 schreef:Ik lees
CONTRACT: Van onbepaalde duur (Altijd opzegbaar)
Dat is omdat hij een satellietabonnement heeft icm gratis hardware.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Moet zeggen dat de app op de shield hier al vaak opstaat.
Tttsss
8BIT
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2020, 09:45

Sinds 2 jaar stievie gebruiker, nu TVV APP Tv eens geprobeerd omwille van de Android TV app.
Moet zeggen dat dit het gebruikersgemak ten goede komt, het bedienen van de app via de afstandsbediening heeft echt wel meerwaarde t.o.v
bediening via smartphone en casten.
Gewoon kunnen zappen zoals vroeger :-D , tv aanzetten en direct kunnen kijken "mits app nog actief staat" geeft toch net iets meer dat we 'kijken tv gevoel' dan het swipen door stievie.

Dit weekend eens getest op een Samsung tv en Sony tv "android" , werkt op beiden zeer goed, de app op android werkt wel sneller en dit vooral bij het zappen.
Kijken via android, ipad en casten naar chromecast/nest hub werkte ook zonder problemen.
Beeldkwaliteit is meer dan voldoende,een merkbare verbetering t.o.v stievie.
Tv-replay werkt goed, soms wel eens een aflevering verder terug gaan gezien niet elk programma op het juiste moment is geknipt.
Interface werkt snel en intuïtief.

Bij het aanmaken van mijn account wel even de support chat gebruikt, dit omdat ik na registratie niet kon inloggen via live tv en de app.
Inloggen op mijn tv-vlaanderen werkte wel, maar de velden onder mijn gegevens waren allemaal leeg.
Via chat dan een abonneenummer "klantnr" ontvangen waarmee ik mijn account kon activeren via deze link
https://www.tv-vlaanderen.be/mijntvv/registreren/ "moest hier wel een ander mail adres opgeven dat het adres dat ik had gebruikt bij aanmaak account"
Na deze procedure kon ik overal inloggen , tv linken via QR code en klaar.
Taaner242
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 25 sep 2019, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 24 keer

Vrijdagavond aangemeld, zondagnamiddag actief geworden. Communicatie en informatie op website kan wel beter vind ik.
App op Samsung TV werkt prima. Wel wat trager opstarten en zappen dan we gewend zijn.

In de lijst van zenders stonden de regionale zenders niet, vond ik beetje jammer. Bleek dat TVO, ATV en TVL wel in de app zitten. Maar als je er op klikt krijg je een network error. En voor TVO staat volgens mij de programmatie van TV Overrijsel in de TV gids.

Allemaal zaken waar we wel kunnen mee leven. Maar nu kan ik geen Een meer kijken met Basic Light! Krijg de melding dat ik moet overstappen op Basic. Dacht eventjes te chatten hierover, werkt die chatbox niet op de site.

Mooi concept, echt iets voor ons, maar zal het toch niet worden vrees ik.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Taaner242 schreef: Wel wat trager opstarten en zappen dan we gewend zijn.
.
Dat ligt volgens mij aan de processor van uw tv.
Ik heb de nvidia shield en die app van tv vlaanderen gaat retesnel open en door de menu's gaan gaat ook als een trein.

Gewoon even ter info.
Tttsss
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Een nVidia Shield is natuurlijk de Ferrari onder de stream-apparaten.
De snelheid van de Samsung Tizen-app zal hopelijk wel verbeterd zijn doorheen de jaren, maar ik heb een Samsung TV uit 2016, het duurste model toen en daar is de zapsnelheid eigenlijk niet genietbaar voor pure IPTV. Als je beeld krijgt van je nieuwe zender, bevriest het nog seconden lang eer het verder gaat. Tussen satellietzenders zappen verloopt wel normaal. Door het menu bladeren kan je ook zonder vertraging. Het opstarten van de app kan iets sneller, maar is niet echt hinderlijk als dat maar één keer moet gebeuren.
De 2016-serie is wel de oudste reeks dat ondersteund wordt voor Samsung TV's. Andere apps werken wel vlot op mijn tv.

Een LG C9 OLED TV (2019) geeft al een pakken vlottere gebruikservaring.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ik heb het hier thuis kunnen testen op een recente Samsung tv, een Samsung tv van vier jaar oud en op een Xiaomi (Android) tv. Ik kan alleen opmerken dat het zappen op alle drie relatief snel gaat. Maar het laden van de beelden duurt telkens op elk van deze toestellen wel enkele seconden. Maar alleen bij het begin. Voor de rest vind ik de app heel vlot en eigenlijk nog wel goed.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

streulma schreef: discovery is er sinds begin juni uitgehaald door geen overeenkomst meer te hebben met de discovery groep (Animal planet, TLC, Discovery kanalen en Eurosport zijn er uit).
https://www.totaaltv.nl/nieuws/keren-di ... -digitaal/
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

waarbij dat ze daar afgegaan op de internationale berichtgeving daarover enkel spreken over de buitenlandse M7 (niet Vlaamse en Nederlandse) en ze dan dus minder zouden moeten betalen aan discovery en dat dan wel een optie is.
op totaal tv gaat het weer een eigen leven opgaan met verkeerde nieuws berichtgeving zoals al vaker eens gebeurt.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Hoe zit het met de beeldkwaliteit op het scherm???Er zijn enkele tv zenders in HD,maar de meeste niet?is dit erg te merken,of valt het al met al toch mee.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb ingetekend voor tv vlaanderen voor dus die app tv maar ik zie in mijn klantenzone geen abboneenummer. Dus ik vermoed dat daar dus het probleem zit. ik kan niets aanpassen in mijn klantenzone.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

kwaliteit, snelheid, kijken via browser en HustlerTV zijn pluspunten 8)
niet kunnen opnemen (vaak ook geen films in Replaytv), noch doorspoelen zijn afknappers :?

beter dan Stievie, minder dan Tadaam. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk bij de test-maand blijven.
(ingeschreven tijdens een weekend, op daaropvolgende maandag geactiveerd)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Dfrog schreef: (ingeschreven tijdens een weekend, op daaropvolgende maandag geactiveerd)
Kijk, dat versta ik niet.
Ze willen mee spelen in de ‘nieuwe’ technologie, maar ze vinden geen persoon om de activatie in het weekend af te handelen?
Of nog beter, dit gewoon automatisch te laten verlopen?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Toch blijft dit een kleine revolutie hoor,tv kijken apart te verkrijgen,dat was alleen Stevie en Telenet die dit konden aanbieden(zonder extra kosten) het is dus intresant. TV Vlaanderen moet er vooral op letten dat hun klanten tevreden zijn met de helpdesk.
BasicQ
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 jun 2003, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Dfrog schreef:kwaliteit, snelheid, kijken via browser en HustlerTV zijn pluspunten 8)
niet kunnen opnemen (vaak ook geen films in Replaytv), noch doorspoelen zijn afknappers :?

beter dan Stievie, minder dan Tadaam. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk bij de test-maand blijven.
(ingeschreven tijdens een weekend, op daaropvolgende maandag geactiveerd)
Ik kan hier replaytv wel doorspoelen, met een mi box s, android tv?

Verstuurd vanaf mijn H8324 met Tapatalk
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

fluppie schreef:Toch blijft dit een kleine revolutie hoor,tv kijken apart te verkrijgen,dat was alleen Stevie en Telenet die dit konden aanbieden(zonder extra kosten) het is dus intresant. TV Vlaanderen moet er vooral op letten dat hun klanten tevreden zijn met de helpdesk.
Dat het een revolutietje is ga ik zeker niet tegenspreken, maar we zijn met ons alles gemiddeld gezien oerconservatief, dus dan moet je nog meer opletten als je met iets nieuws komt.
Niet enkel het product moet goed zitten, de hele flow moet perfect zitten.
Als je Netflix besluit te nemen, dan kan je na 5 min. beginnen kijken.
Als je op vrijdagavond tvv app beslist te nemen moet je wachten tot maandag. :bang:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

En in mijn geval kan ik al weken niet kijken :bang:

Maar hoe zit dat dan zelfs...

Ik heb geen abboneenummer in mijn accountstaan maar men proefperiode loopt wel :roll:
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ondertussen al eventjes verder: de app werkt vrij goed.
De kwaliteit is ook heel goed.
Ook spraak en tekst is oke, bij vtmgo merk ik nog steeds dat die daar nog of soms nog moeite mee hebben.
De app werkt goed op mijne nvidiashield en is ook snel, tvgids is mooi en overzichtelijk, tv replay lijkt me ook goed te werken. Ik gebruik de app iedere dag.

Het is wel eens gebeurt dat ik heel eventjes wat blokjesvorming had maar dat duurde hooguit een 4 tal sec of een andere beeld die eventjes in een ander beeld komt maar niks om je zorgen over te maken ;).

Ja, ik moet toch toegeven dat deze app beter is dan stievie, betere kwaliteit + blijft zo niet hangen zoals stievie wel deed bij mij.

Tot nu toe wil ik er gerust 10€ voor betalen. Is makkelijker dan telkens yelo te moeten casten en die soms vervelend durft doen en durft uit te springen.

Toch een pluim voor Tv Vlaanderen.
Alleen het begin toen ik me registreerde was heel bizar en dzt je niet weet dat je 1 of 2 dagen moest wachten eer het geactiveerd was.
Tttsss
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

BasicQ schreef:Ik kan hier replaytv wel doorspoelen, met een mi box s, android tv?

Verstuurd vanaf mijn H8324 met Tapatalk
Kan je de DPG-zenders (VTM, q2, etc) dan wel doorspoelen?
BasicQ
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 jun 2003, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Blijkbaar enkel de andere zenders dus...(niet VTM, Q2) was me nog niet opgevallen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Kan iemand de juiste verdeling v/d TV zenders vinden?? ik vermoed dat er 'iets' is.Bij app tv light staat ook CNN,Fox en National Geo. Channel allemaal bij TV Light,dit was zeker in den beginne niet zo,ik vraag mij gewoon af welke informatie daarover nu de juiste is.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Ik heb geen app tv als losstaand product, maar wat is er met "iets"?
FOX en National Geographic Channel zitten op satelliet in het light pakket en voor zover ik weet is dit ook zo bij app tv.
CNN is een free to air-kanaal en zal bij bij app tv ook wel tot het light pakket behoren.
Zie https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-light/, waar je de verschillen kan bekijken.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

CNN zit er inderdaad bij. Heb net even getest bij mij en het werkt.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

De eerste dagen v/d lancering APP TV was het helemaal nog niet zo duidelijk hoor,vandaar alvast bedankt om dit duidelijk te maken,dit lijkt mij dan ook een heel intresant produkt,als men dit kan combineren met EDPnet bijv.
Taaner242
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 25 sep 2019, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 24 keer

Momenteel komt de stream van FOX er niet door (niet op TV, telefoon of in browser) bij mij (App TV Light).
Volgens mij klopt de lijst op de site.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

Amazor schreef:Ik heb geen app tv als losstaand product, maar wat is er met "iets"?
FOX en National Geographic Channel zitten op satelliet in het light pakket en voor zover ik weet is dit ook zo bij app tv.
CNN is een free to air-kanaal en zal bij bij app tv ook wel tot het light pakket behoren.
Zie https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-light/, waar je de verschillen kan bekijken.
Fox zit enkel op de app, de Vlaamse Fox is NIET via satelliet te bekijken, er is wel de Nederlandse Fox maar die is enkel met een kaart van Canal Digitaal te zien.
heeft te maken met uitzendrechten en geen plaats meer op satelliet voor de Vlaamse versie.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Amai, een goed oplettende hier. :wink:
'Op' satelliet moest inderdaad 'bij' satelliet zijn, wat een onoplettendheid bij een kort voorzetsel kan teweeg brengen, mijn excuses.
De vraag ging hier dan ook over Fox via de app en het blijft zo dat FOX 'BIJ' een satellietabonnement volgens hen vanaf het light-pakket te bekijken is, maar enkel via de app.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

wied schreef:@Piklo

Doorspoelen hoeft toch niet, zet de stream gewoon stop en kies een andere... :-D
Open website leuk speelgoed. (geen registratie)
https://www.latest-files.com/
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

s**** to be me

Zelfde probleem als deze persoon:
Re: TV Vlaanderen - APP TV
Berichtdoor Hoppetabenjamin » 3 weken 18 uur 25 minuten geleden (14 Jun 2020, 09:10)

Ik wil een maand proberen. Vooralsnog blijft mijn account abonnementloos en heb toch een bevestiging gehad met abonnement nummer.
Tja graag of niet TVV.


Beste klant,
Welkom bij TV VLAANDEREN. Leuk dat je voor ons hebt gekozen!
Je geniet volop van een uitzonderlijk aanbod en extra entertainment tijdens jouw 30 dagen proefperiode.
Heb je reeds onze voordelen van een APP TV abonnement ontdekt?
• Restart & Replay tot 7 dagen terug
• Tv-gids
• Kijk tv op al je schermen (2 simultaan / 5 devices)
• Smart TV applicatie
• Video On Demand
Belangrijk: Wij danken je voor het kiezen voor TV VLAANDEREN. Jouw kosteloze proefperiode van 30 dagen verloopt binnen 3 dagen. Hierna wordt je proefabonnement overgeschakeld naar een betalend APP TV abonnement. Je kan je abonnement op ieder moment opzeggen.
Wij wensen je alvast veel kijkplezier.
Groetjes,
TV VLAANDEREN



EN NOG GEEN 1 dag dat het werkt :bang:
Klantendienst is ermee bezig zeggen ze :roll:
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

en bij Telesat de Waalse broer hebben ze nu ook de app tv als optie met franse zenders, ook vanaf dezelfde prijs als in Vlaanderen.
https://www.telesat.be/tv-via-internet/

tv-light aanbod = https://www.telesat.be/tv-via-internet/ ... -tv-light/

vind het niet zo interessant, enkel als je deze zenders graag wilt bekijken.
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Denk paar dagen nadat ik dat zei van mijn post kwamen opeens wel alle gegevens tevoorschijn ik heb dan toch gevraagd aan tvv om men abbonment te annuleren en te zien wat ik ga doen. Ik wou het eigenlijk gewoon uittesten niet bepaald echt gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”