Android TV box 4K

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer

Heb dit tegengekomen ,maar weet niet echt hoe dit werkt.
Wat ik zoek ,en mss niet mogelijk is ,is het bekijken van programma's van bvb. Vrt.nu en VTM go zonder dat je een tablet of laptop nodig hebt om te streamen.
Is dit mogelijk?
Heb een Samsung Smart tv maar deze is al van 2014.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 7.80
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Ik zit met hetzelde probleem met een LG smart tv. Vraag is of uw Samsung smart van 2014 de app van VRT en VTM nog ondersteunt/kan installeren, zoniet moet je een tv box zoals Apple tv, Xiaomi Mi box, NvidiaShield, Chromecast, Firestick,... kopen. Beide VRT.nu en VTM.go apps bestaan onder Apple iOS- en Android tv.
Gebruikersavatar
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Correctie openaf: VRT Nu is, voor zover ik weet, nog steeds niet beschikbaar in de Android TV Playstore (=/= Android Playstore) (Hetzelfde voor Apple TV: niet beschikbaar, dacht ik?) en moet je nog steeds via da app Kodi een plugin gebruiken (VRT Nu of Retrospect) op een Android TV box. VTM Go werkt wel op beide platformen (let wel op minimale vereiste OS- en/of hardwareversies van de TV boxen voor VTM Go).

Dus ja, de aanschaf van een tv box kan je helpen bij het streamen van VTM en VRT programma's, zij het voor VRT voorlopig met een kleine omweg.

Opmerking bij het lijstje van openaf: Chromecast is niet standalone, je hebt je smartphone, tablet of computer hier voor nodig. Firestick is onder de motorkap wel Android, maar je kan alleen de Amazon App Store gebruiken, en heb geen weet dat er in die app store VTMGo of VRTNu zit. Blijkbaar kan je via omwegen wel de Google Play Store op installeren, maar is niet echt out-of-the-box en heb er zelf geen ervaring mee.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Via kodi kan je zowat alles installeren.

Wat wel behoorlijk raar is en waarvoor ik dan een omweg zoek...

Vroeger had ik op mijn android box de yelo play & de play sports app waarmee ik dus ook op een andere smart tv kon kijken naar voetbal en tv.

Nu zit ik bij orange en vanuit de google PS kon ik die app ook op de box installeren. Je kan de tv gids openen en verder alles, maar als ik wil tv-kijken dan zegt hij "dit is niet mogelijk op een geroot toestel".

Iemand een idee hoe ik dit omzeil ??
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

In dit draadje staat interessante info. Vooral de 2 pagina.
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=54337
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb sinds gisteren de Nvidia Shield. Werkt wel sneller dan de Xiaomi Mibox die ik voordien had.
VTM.go geinstalleerd, werkt goed. Kodi met VRT.nu en de Yelo add-on's werken ook zeer goed.
Alleen de iPlayer van BBC krijg ik niet aan de praat. Noch op Shield, noch op Mibox.
Er is geen officiele app te vinden en via Kodi start de stream niet. Op m'n Mac via Browser en iPad werkt het nochtans wel... zal wel ergens een probleem bij Kodi zijn vermoed ik.

Blijkbaar is Proximus Pickx nu op Apple TV beschikbaar, zou handig zijn om deze ook op AndroidOS te zien verschijnen.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Wat met de beeldkwaliteit op vrt.nu? Van welk Xiaomi Mibox spreekt u?
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

openaf schreef:Wat met de beeldkwaliteit op vrt.nu? Van welk Xiaomi Mibox spreekt u?
Mibox S. Kwaliteit is goed van vrt.nu. Ik moest hem wel af en toe eens rebooten, maar er zijn blijkbaar nog wel mensen die dit voorhebben. Van de Nvidia kan ik het niet zeggen, heb hem nog maar één dag. Wat me meteen opviel is dat alles wat sneller gaat bij Nvidia, maar hij is natuurlijk ook 2,5 keer zo duur...
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Dat was wel te verwachten uiteraard dat de Shield sneller is :-)
Als je zo'n Nvidia Shield, vanaf een volledige uitgeschakelde toestand, nu opstart, kom je dan rechtstreeks in Kodi terecht ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

...jollito schrijft: Alleen de iPlayer van BBC krijg ik niet aan de praat. Noch op Shield, noch op Mibox...

Daarvoor heb je een VPN nodig, vrees ik!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

wied schreef:...jollito schrijft: Alleen de iPlayer van BBC krijg ik niet aan de praat. Noch op Shield, noch op Mibox...

Daarvoor heb je een VPN nodig, vrees ik!?
Die heb ik hoor, op Apple apparaten werkt die, via browser ook (uiteraard via VPN) maar werkt niet met Kodi.
Heb nu ook eens Kodi op m'n Macbook geinstalleerd en zelfde probleem...
Sideloaden lukt ook niet, vind niet direct de goede versie voor Nvidia Shield. De enige die ik vond kan je alleen maar bedienen met een muis, da's natuurlijk ook niet de bedoeling :-)


@Lacer: ik kom gewoon op het opstartscherm van Nvidia terecht, ziet er hetzelfde uit als bij Mibox, zal wel opstartscherm van AndroidOS zijn.
Ben newbie met Android stuff, dus ben nog wat aan het uitproberen.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Zijn streamings diensten zoals bv Lumiere, Uncut of Univercine ook toegangbaar met een Mi Box of Nvidia Shield ? (Ik zit met een LG Niet-zo-Smart TV :bang: )
Iemand al ervaring met een van die VOD diensten op een of andere box ?

https://www.lumiereseries.com/nl/films
https://www.nl.universcine.be/
https://www.uncut.be/
amohos
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2018, 19:39

Zonet een android TV app ontdekt die een vrij gebruiksvriendelijke interface biedt tot VRT NU. De in de gitlab repo gelinkte APK installeren op de mi box 3 lukte bij mij niet maar na zelf compileren toch aan de praat gekregen. Voor de geïnteresseerden: https://gitlab.com/wdullaer/vplayer
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

amohos schreef:Zonet een android TV app ontdekt die een vrij gebruiksvriendelijke interface biedt tot VRT NU. De in de gitlab repo gelinkte APK installeren op de mi box 3 lukte bij mij niet maar na zelf compileren toch aan de praat gekregen. Voor de geïnteresseerden: https://gitlab.com/wdullaer/vplayer
Interessante ontdekking :-) Ik krijg de app op m'n MiBox ook niet geïnstalleerd, wat moet je juist doen om het geïnstalleerd te krijgen?
amohos
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2018, 19:39

Android Studio installeren, Import Project en dan Build > Build Bundle(s) / Apk(s) > Build Apk(s). Deze APK zou je in principe wel moeten kunnen installeren. Hier is de APK die ik gebuild heb indien je niet door dit hele proces wil gaan. https://we.tl/t-ueOoPZFcjf
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

amohos schreef:Android Studio installeren, Import Project en dan Build > Build Bundle(s) / Apk(s) > Build Apk(s). Deze APK zou je in principe wel moeten kunnen installeren. Hier is de APK die ik gebuild heb indien je niet door dit hele proces wil gaan. https://we.tl/t-ueOoPZFcjf

Bedankt hiervoor, dit lijkt nu wel te installeren! Zal het vanavond eens in detail bekijken, maar op het eerste zicht ziet het er wel goed uit.


EDIT: voor sommige reeksen met meerdere seizoenen of bv. met en zonder audiodescriptie (bv. GR5) is het wel lastig om de juiste volgorde van de verschillende afleveringen te zien.
Gebruikersavatar
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3442
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer

Kan je die apk nog eens online zwieren? Want met de apk van vplayer zelf, lukt het niet.
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zag daarnet dat je nu ook TV via internet kan afnemen bij TVV. Die app werkt alvast goed op mijn nvidia shield.
Laatst gewijzigd door lithion 10 jun 2020, 11:08, in totaal 1 gewijzigd.
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

lithion schreef:Ik zal daarnet dat je nu ook TV via internet kan afnemen bij TVV. Die app werkt alvast goed op mijn nvidia shield.
Hoe valt de beeldkwaliteit mee?
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op mijn oude Samsung TV 720p in de keuken is die ruim voldoende. Soms wel de indruk dat de bewegingen niet helemaal soepel zijn. Met VTM go app heb ik dat dikwijls ook.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

jollito schreef:
Die heb ik hoor, op Apple apparaten werkt die, via browser ook (uiteraard via VPN) maar werkt niet met Kodi.
Heb nu ook eens Kodi op m'n Macbook geinstalleerd en zelfde probleem...
Nu pas dit berichtje gelezen...

BBC Iplayer krijg je niet in gang via kodi, je moet de app van die player uit de play store halen en installeren - werkt perfect.

Kan je meteen ook doen met de ITV player en welke Britse je ook nog maar wil, wel altijd opstarten via VPN.

Ik doe het via een Android TV Box, daarmee kan je meteen ook NPO Start enz installeren voor Nederlandse terug kijk tv.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@phil48 Kun je mij zeggen hoe je dat doet met die VPN? Ik heb een Xiaomi Mi Box S . Dus ook AndroidTV, versie 9 geloof ik. Ik heb nog niet gevonden hoe daarmee een VPN op te zetten.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

lithion schreef:Ik zag daarnet dat je nu ook TV via internet kan afnemen bij TVV. Die app werkt alvast goed op mijn nvidia shield.
Net gedownload op nvidia shield,
Laatst gewijzigd door Unicorn1 11 jun 2020, 12:29, in totaal 1 gewijzigd.
Tttsss
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Laat ons hier verder praten over de TVV App TV: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=58158 :-)
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

WalterB1 schreef:@phil48 Kun je mij zeggen hoe je dat doet met die VPN? Ik heb een Xiaomi Mi Box S . Dus ook AndroidTV, versie 9 geloof ik. Ik heb nog niet gevonden hoe daarmee een VPN op te zetten.

Mijn Adroid TV Box is rooted, weet niet hoe dat met de Xiaomi zit.

Eerst moet je uit de play store de app halen van je VPN. Daarna VPN aanzetten, nieuwe google account maken vanuit het land waar je inzit (dus in dit geval UK) en die "linken" met je Android Box. Daarna kan je uit de UK play store de BBC Iplayer halen.

Installeren op de Android Box en je kunt BBC gemist kijken. Leuke database hoor, zit o.m. alle seizoenen in van Spooks (wat jaartjes geleden één van mijn favo series) en Killing Eve.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

phil48 schreef:
WalterB1 schreef:@phil48 Kun je mij zeggen hoe je dat doet met die VPN? Ik heb een Xiaomi Mi Box S . Dus ook AndroidTV, versie 9 geloof ik. Ik heb nog niet gevonden hoe daarmee een VPN op te zetten.

Mijn Adroid TV Box is rooted, weet niet hoe dat met de Xiaomi zit.

Eerst moet je uit de play store de app halen van je VPN. Daarna VPN aanzetten, nieuwe google account maken vanuit het land waar je inzit (dus in dit geval UK) en die "linken" met je Android Box. Daarna kan je uit de UK play store de BBC Iplayer halen.

Installeren op de Android Box en je kunt BBC gemist kijken. Leuke database hoor, zit o.m. alle seizoenen in van Spooks (wat jaartjes geleden één van mijn favo series) en Killing Eve.
Het is me nog niet gelukt om BBC iPlayer op Nvidia Shield of Xiaomi Box te installeren. Staat niet in App-store, denk dat dit met locatie te maken heeft maar ook via VPN wordt de app niet gevonden. Side-loaden lukt wel, maar dan kan je de bediening niet doen via afstandsbediening, dus dat lijk een APK te zijn voor een Android telefoon of tablet... als iemand een oplossing heeft, ik ben zeker geinteresseerd :-)
Laatst gewijzigd door jollito 11 jun 2020, 10:11, in totaal 1 gewijzigd.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

phil48 schreef:
WalterB1 schreef:@phil48 Kun je mij zeggen hoe je dat doet met die VPN? Ik heb een Xiaomi Mi Box S . Dus ook AndroidTV, versie 9 geloof ik. Ik heb nog niet gevonden hoe daarmee een VPN op te zetten.

Mijn Adroid TV Box is rooted, weet niet hoe dat met de Xiaomi zit.

Eerst moet je uit de play store de app halen van je VPN. Daarna VPN aanzetten, nieuwe google account maken vanuit het land waar je inzit (dus in dit geval UK) en die "linken" met je Android Box. Daarna kan je uit de UK play store de BBC Iplayer halen.

Installeren op de Android Box en je kunt BBC gemist kijken. Leuke database hoor, zit o.m. alle seizoenen in van Spooks (wat jaartjes geleden één van mijn favo series) en Killing Eve.
Dus Google account uit de UK. Eenmalig downloaden en voor de rest moet je tijdens het streamen met de BBC app niet meer op een UK vpn ? En wat dan met VrtNU dat niet meer werkt zonder Belgisch IP?
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Ik gebruik smartdnsproxy en werkt super. Ook voor de iTV kanalen en andere


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

hardyscript schreef:Ik gebruik smartdnsproxy en werkt super. Ook voor de iTV kanalen en andere


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat lijkt me niet het probleem, wel om de app te vinden/geinstalleerd te krijgen op de Android Box.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

liegebeestig schreef:Dus Google account uit de UK. Eenmalig downloaden en voor de rest moet je tijdens het streamen met de BBC app niet meer op een UK vpn ? En wat dan met VrtNU dat niet meer werkt zonder Belgisch IP?
De VPN moet uiteraard altijd aan hé.

En als je naar VRT nu wil moet je die weer even afzetten.

Ik heb het allemaal op mijn android box staan - npo start, itv player, bbc iplayer, vtm go etc. Vroeger zat ik bij Telenet en had ik ook yelo tv app.

Gewoon opstarten met afstandsbediening EN muis (omdat dat beter werkt op een box).
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Zeker. Heb nu alles via smart TV en be Google account. Moet de UK Google account ook actief blijven? Checkt de BBC app daar elke keer op of enkel bij Update?
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
Bedankt: 30 keer

Dmartdns bekijkt waarvan uw ip komt en komt alleen tussen bij buitenlandse diensten. Ik heb dus geen problemen met vtmgo of dergelijke


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

liegebeestig schreef:Checkt de BBC app daar elke keer op of enkel bij Update?
Nog nooit inlogproblemen gehad, dus ik vermoed dat ze dit niet checken - eens je bij hen een account hebt. Je moet trouwens ook niet telkens inloggen, mijn android box bewaart een cookie of zo - is dus gewoon app open doen en kijken.

Is nu wel zo dat we niet elke dag met Iplayer e.d. tv kijken, meestal gewoon via de Orange decoder of anders Netflix.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1991
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

ik ben benieuwd naar de nieuw dongle van Google. Deze zou Android TV hebben.
https://tweakers.net/nieuws/167918/firm ... emote.html
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb onlangs ook een Xiaomi Mi Box S in huis gehaald.
Ik lees dat Kodi met VRT.nu en de Yelo add-on's ook goed werken, zal ik één van de dagen eens proberen.
Iemand al Proximus Pickx werkend gekregen?
Of Vier.be of Vijf.be in een browser?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Op mijn LCD/LED TV (50"-55") LG 55SK8500PLA werkt VRTNU momenteel in de tv systeembrowser. Stream start heel traag op.
Maar iedere keer dat ze op vrtnu iets wijzigen kan het weer een tijd niet werken. Zo heb ik een maand of 3 lang niet kunnen inloggen op deze tv op vrtnu.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

fredo66 schreef:Op mijn LCD/LED TV (50"-55") LG 55SK8500PLA werkt VRTNU momenteel in de tv systeembrowser. Stream start heel traag op.
Maar iedere keer dat ze op vrtnu iets wijzigen kan het weer een tijd niet werken. Zo heb ik een maand of 3 lang niet kunnen inloggen op deze tv op vrtnu.
Inderdaad, LG is het slechts mogelijk keuze in dit geval. Hun antwoordt daarop is dat de zenders/aanbieders zelf hun app voor hun systeembrowser moeten voorstellen, bvb Netflix, Youtube, Amazon apps werken prima, maar geen VRT.Nu en nog anderen met LG. Is mijn eerste en laatste LG.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

De keuze van TV zou ik niet laten afhangen van de "smart"-funcionaliteit.
Mi Box eraan voor €40-60...
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

maar weer extra afstandsbediening nodig, extra stroomsnoer, extra hdmi verbinding. Zou toch veel handiger als smart tv's echt smart tv's waren en al die extra toestellen niet nodig zijn
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Zolang er geen LEGO-TV’s bestaan is de SMART tv de fijnste prul die je kan kopen.

Ik gebruik maar één remote en misschien zou het zelf zonder kunnen.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”