TV Vlaanderen DVBT besteld en niet ontvangen

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb van de 3de Juli Antenne TV ( DVBT ) van TV Vlaanderen Besteld en alles is betaald en heb een TRACK and TRACE Code MAAR het process bij Post NL blijft hetzelfde : Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces. Dus ik heb vandaag ( na 6 dagen wachten ) Post NL gecontacteerde en zij hebben mij uitgelegd dat ze het pakje verwachten om te verzenden van hun maar dat TV Vlaanderen hun nog niks heeft gegeven buiten een ' signaal ' dat er een pakje naar mij zou komen en dat het met een TRACK and Trace moet worden verstuurd.
Dus ik heb TV Vlaanderen gistere via Facebook gecontacteerd maar krijg geen antwoord :nono: Dus heb ze ook ge-mailed nu net in de hoop dat ze daar wel zouden reageren :roll:

Zijn hier nog mensen die via online besteld hebben en dat ze ZOOOOOO TRAAG hun bestlling hebben gekregen ? :bang:
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Ik denk dat je een beetje hard van stapel loopt: als je je wat inleest over tv vlaanderen op dit forum dan zal je merken dat ze niet bekend staan om hun klantvriendelijkheid en snelheid van antwoorden.
Sinds wanneer heb je die T&T? Heb je er rekening mee gehouden dat er ook een weekend tussen zit?
Ik zou de T&T gewoon in de gaten houden de komende dagen (en misschien al eens een screenshot nemen van tijd tot tijd). Komt wel goed, hoop ik :wink:
BeJimmieatoca
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2019, 01:36
Locatie: Syria
Contacteer:

Ik heb weken terug een vinylleke gekocht in Roemenië, rechtstreeks via de band hun site.
Orderbevestiging gekregen en dat is het. Nog steeds niets ontvangen, ook geen mails of het al of niet is verzonden, geen antwoord op de verstuurde mails omtrent het order, etc..
Nu dacht ik als je met paypal hebt betaald dat je je geld terug kan krijgen, iemand ervaring met deze procedure?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

ghostboy1993 schreef: Zijn hier nog mensen die via online besteld hebben en dat ze ZOOOOOO TRAAG hun bestlling hebben gekregen ? :bang:
tv vlaanderen?
dan zult ge leergeld betalen en nadien dat bedrijfje mijden
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Met postnl al wel voor gehad. Verzender heeft toen nieuw opgestuurd en kwam op 2 dagen toe. Paar weken later ook het originele toegekomen.
In mijn geval wel het voordeel dat de afzender tenminste reageerde.

Voor paypal al wel terugbetalingen gehad maar dan ook weer vanuit de verzender. Eén keer voor ebay maar lang geleden (en via ebay zelf afgehandeld zonder veel miserie behalve een negatieve beoordeling van de verkoper). Je hebt vrij lang de tijd (dacht zelfs 2 maand maar best eens opzoeken).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Met paypal kan je een dispuut openen. Zowel klant als verkoper krijgen dan de tijd om een overeenkomst te zoeken. Als die niet gevonden of opgelost word, krijg je uw geld terug. Int geval van de platenverkoper krijgt hij nog de kans te verzenden.

Nooit een dispuut sluiten als verkoper beloofd te verzenden, maar pas sluiten na ontvangst. Eens een despuut gesloten is, kan je geen meer openen. De bedriegende verkopers proberen het dispuut te sluiten door dingen te beloven... laat je niet vangen, maar ontvangen
de koe zegt boe
nolle123
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2008, 18:04
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

24 juli een schotelantenne en terrasvoet besteld op de website van TV Vlaanderen en betaald. Nog geen pakket ontvangen en telkens hetzelfde antwoord: "Ik zoek het voor u uit en ik neem opnieuw contact met u op."
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

ghostboy1993 schreef:Ik heb van de 3de Juli Antenne TV ( DVBT ) van TV Vlaanderen Besteld etc ...

En? Laat ons niet spanning; hoe is het afgelopen? Wat denkt u nu van AntenneTV?
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

WalterB1 schreef:
ghostboy1993 schreef:Ik heb van de 3de Juli Antenne TV ( DVBT ) van TV Vlaanderen Besteld etc ...

En? Laat ons niet spanning; hoe is het afgelopen? Wat denkt u nu van AntenneTV?
1st en vooral sorry voor een late antwoord.
en die Antenne tv vond ik persoonlijk brol.
Ze bieden een TV abonoment aan met de app is vele beter zelfs dan de schotel , ben daar wel content van en die antenne tv is al ff uit het huis
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Héhé, bedankt!

Ik heb ook een poos AntenneTV gehad. Dat was goed in de zin dat het goed werkte. Traag om te zappen wel. Maar betrouwbaar.

Maar ondanks de lage prijs van 10 euro is het te duur voor wat het is. Te lage beeldkwaliteit (zeer SD). Te beperkte selectie van zenders. Met dan in die beperkte zenders nog 4 zenders die daar niet in thuishoren naar mijn mening. De 3 Franstalige en Penthouse. En officieel kun je niet eens opnemen, al heb ik het wel werkende gekregen via de ingebouwde DVB-T2 tuner van mijn tv zelf, al beweerde TV Vlaanderen klantendienst dat dit niet kon.

Jammer maar helaas. Zeker nu met hun TV-app van 10 euro heeft AntenneTV geen bestaansreden buiten voor mensen/toepassingen zonder (ruime) internetverbinding.

Ik hou wel van het idee; ik zet de TV aan en het werkt gewoon. Maar AntenneTV is meer een 5 euro product dan een 10 euro product.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”