Minister Gatz wil doorspoelen reclame verbieden

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

heist_175 schreef: Ik had wel veel klachten over de facturatie van Proximus,
Idd de facturatie is een ramp en ik weet niet of de overgang van een andere provider nog altijd misloopt maar ik heb vroeger gehad dat ik van een andere provider kwam proximus die opdracht niet had verwerkt en ik dus met een geen netwerk kaart zat. Zeker dat al 2x moeten doen via de proximus winkel met een nieuwe simkaart.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Ge koopt u een mediabox harde schijf en zwart abo.

Doorspoelfun wellicht verzekerd.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

cadsite schreef:
1207 schreef:heb je miserie en plots techniekers van telenet/proximus nodig hebt begint de miserie.
misschien is het ondertussen al veranderd maar dat mogen andere uittesten
Mijn ex wilde proximus in huis: geanuleerd wegens 2 afspraken voor installatie zelfs geen kat te zien.
Mijn jongste heeft maandag een pay&go gekregen, komende van Jim mobile (proximus merk) 't is nog niet over gezet.

Ook 'de groten' kunnen meer dan serieus met uw kloten rammelen hoor...
Net antwoord van Jim gekregen.
Proximus heeft de nummer overdracht niet aangevraagd.
Prutsers...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

9livesuni schreef:zwart abo
Ook niet goedkoop overigens.

Afbeelding
Afbeelding

Voor de langtenen en advertentie-moloch-betalers: ik heb zo geen abo, collega's wel.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Kan toch onmogelijk stabiele stream zijn? :-D
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Mijn collega's hebben kinderen (6-21j), die allen op zo'n stream kijken.
Geloof maar niet dat die het zouden aanvaarden als de stream bagger is of wegvalt.

Eentje haalt op zijn Proximus lijn (enkel internet) meer dan 1TB per maand :).
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Wat is het verschil tussen dat en Netflix? Wat is dát eigenlijk?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

€100/maand voor iets waar je niet zeker van bent dat het morgen nog bestaat?
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Je hebt nog zo'n soort zwart abo:
https://tvpiraat.nl/
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat is echt zwartkijken.

Een Netflix account delen met een paar mensen is één ding. Okay, dat mag ook niet.

Maar dat is toch iets anders. Ik zou mij toch ongerust maken dat er door een politiedienst binnen gaat gevallen worden en men kan achterhalen wie de klanten zijn en je er problemen mee gaat krijgen. Misschien niet erg waarschijnlijk maar ik zou toch niet gerust zijn.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Nog een streamingsdienst die alweer niet direct naar België gaat. Niet moeilijk dat wij uitgemolken worden :bang:
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 3 keer

Website van die tvpiraat eens bekeken: staat nergens op de site dat het illegaal is. Denk dat je je wel van de domme kunt houden dat je dit te goeder trouw hebt gekocht.

Vind het eerder vreemd dat zo een website niet vrij snel offline wordt gehaald door een of andere auteursrechtenvereniging.

De politie gaat niet binnenvallen voor iemand die illegaal tv kijkt. Denk hooguit dat de aanbieder een risico loopt, maar een (mogelijk te goeder trouw zijnde) zwartkijker, daar gaan ze geen tijd insteken ...

Disclaimer: het is en blijft illegaal, dus: NIET DOEN
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

Weet er iemand wanneer die andere streaming diensten naar EU/BE komen zoals Hulu en zo?
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer

Weet iemand in welke kwaliteit die tvpiraat en andere aanbieders ?

Je mag het gerust in pm sturen
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Hulu is hier al een half jaar actief als starz op disney+
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

stevenvs schreef:Weet iemand in welke kwaliteit die tvpiraat en andere aanbieders ?

Je mag het gerust in pm sturen
De meeste zijn reseller voor enkele grote spelers. Ik heb jaren zo tv gekeken en in de meeste gevallen loopt dat wel dik ok.
Ik had het vnl om premier league te zien en als het een topper was dan had ik soms wel onderbrekingen.
Ik betaalde rond de 80 euro voor een jaar en ik had 3K+ kanalen.
Kodi werd gebruikt om af te spelen.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Ik durf toegeven dat ik zelf via de ons wel bekende Chinese verkoopswebsite al eens een paar IPTV abonnementen heb geprobeerd (krijgt vaak 24 uur test). Zitten enorm veel verschillen tussen qua aanbod en kwaliteit, soms veel kleinere Belgische zenders, anderen enkel de belangrijkste, ...... meesten enorm overboekt en onbruikbaar.

Ik kijk vrijwel nooit live en zou graag naar edp switchen. Toch wordt er hier soms nog eens tv gekeken. In de zoektocht naar een vervangend product toch eens een jaarabonnement gekocht van €25 met en dat werkt nu exact 6 maanden al vrij goed, veruit veel beter dan mijn verwachtingen.
Enige punt is dat het wel al eens gebeurt dat als de server switcht, een kanaal soms verkeerd is aangeduid, de audio niet klopt met de stream of dat de server down is. Ook als je 24 uur een stream laat spelen, wordt die wel eens onderbroken en moet je hem herstarten. Maar over het algemeen voor die prijs....... Denk dat het nu op 8000 kanalen staat met enkel het basisaanbod Belgie (één, canvas, de vtm's, de play's, proximus en voo sport), maar schommelt bij elke refresh wel.

Wel opvallend: het werkt uitmuntend met mijn verbinding (Scarlet) en als ik mijn apple tv meeneem naar kameraden met proximus. Zapt ongeveer even snel als tv-box van proximus. Bij Telenet internet is het aanzienlijk trager, heeft mss iets te maken met hoe het verkeer gerout wordt. Gaat allemaal naar een russisch IP adres.

Ik ben wel ontzettend benieuwd hoe dat werkt. Kijk ik nu naar kabelzenders, satteliet, ..? vraag me echt af waar het vandaan komt en hoe het tot bij mij komt.
9livesuni schreef:Hulu is hier al een half jaar actief als starz op disney+
Is dat? Wist ik niet. Is dat enkel het basisaanbod?
Voor corona woonde ik af en aan in de VS en Hulu is toch hetgeen ik het meeste mis hier. Ik VPN nu naar een locatie met zelfde zip code en kan op apple tv daarmee mijn Hulu Live abonnement kijken hier. Vind het aanbod dat je bij Live krijgt pas wat hulu de moeite waard maakt, al zou ik het wel zelf niet kopen. Ik heb de login van vrienden, Live zelf is $60+ per maand, zij hebben er nog Disney, no commericals en HBO max bij en dat is ruim 90 per maand... Vind ik wel ontzettend veel.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 890
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

Ik zelf heb kodi met een app waarmee je films en series kunt bekijken. Daarnaast heb ik een account bij een Nederlandstalig torrentforum waar alles op komt van Nederlandstalige content dat een beetje de moeite is.

Trouwens als je de jaarrapporten er bij neemt van de providers dan lijkt het of wij enkel softe cord cutters hebben. De meesten hebben gewoon een pakket met tv(korting via werk?). Ze kijken misschien geen lineaire tv meer maar betalen er wel elke maand voor.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

JamesEarlGray schreef:@Boulder: het geldt even zeer voor u: niet nodig om er nog woorden aan vuil te maken. Nu zijt ge gewoon boel aan het maken, en waarvoor? Proficiat, ge wint een gesprek. Winnaar!
Ik vind het gewoon kinderachtig om iets te blijven volhouden waarvan iedereen ziet dat het fout is.
En die houding van "van die zender moet ik niets weten, het mag het beste programma zijn, als het op die zender is kijk ik er niet naar", vind ik ook kinderachtig.
Het doet mij denken aan de begindagen van VTM, toen men op VRT heel de tijd moest VTM belachelijk maken.
Men dacht toen echt nog dat men de kijker een hele avond aan zijn zender kon binden.
Hoeveel zulke kijkers zouden er zo nog over zijn, die de TV aanleggen, en dan heel de avond naar dezelfde zender kijken?
Dizzy schreef:De providers hebben al lang door dat men overschakelt naar internet only daarom zijn die abo's zo duur. Je kan niet zoveel besparen door TV eruit te gooien. Het internet only abo nog duurder maken zal moeilijk zijn want dan krijgen ze teveel kritiek en zo ver zal Dalle ook niet durven gaan. Eigenlijk zouden consumentenverenigingen zoals testaankoop hiertegen moeten reageren.
Niets van, internet is hier altijd te duur geweest, enige reden is gebrek aan concurrentie (slechts 2 fysieke netwerken).
Heist_175 schreef:Het is gemakkelijk om op de politiek te schieten, maar het zijn toch de burgers/consumenten die zich laten inpakken.
Zelfs op UB zijn er mensen die met plezier data-graaiers & pulp-makers nog bíjkómend geld geven om hun data te verzamelen en hun pulp te mogen bekijken, wat zou een gewone sterveling (niet UB, niet Tweaker) de moeite doen een andere provider te nemen of een andere combinatie uit te zoeken.
Liever klagen dan de (kleine moeite) over te stappen.
Gelukkig dat we Heist nog hebben om op alles en iedereen te schieten die het met hem niet eens is, en zelfs als zijn argumenten ontkracht zijn blijft hij ze gebruiken om op anderen te schieten.

Het is trouwens niet waar dat je veel bespaart met bij andere internetproviders te gaan, ik zit zelf bij EDPNet, ben daar tevreden over, maar het probleem is hier niet dat TV te duur is, het is internet dat te duur is, en dat is wel de schuld van de politiek, die jarenlang het duopolie beschermd heeft.
heist_175 schreef:Voor de langtenen en advertentie-moloch-betalers: ik heb zo geen abo, collega's wel.
Je kunt die persoonlijke aanvallen echt niet laten, hee.
Kinderachtig, bijzonder kinderachtig.
Je toont je weer van je smalste kant.
Laatst gewijzigd door boulder 18 aug 2021, 20:05, in totaal 1 gewijzigd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Door de hernieuwde versplintering van het streaming aanbod, gaat piraterij alleen maar toenemen.
En eens je het comfort van piraterij ontdekt hebt, is de kans kleiner dat je allerlei omslachtige toestanden wil aanvaarden. Herinner u hoe de brave DVD-koper allerlei niet-skipbare filmpjes moest bekijken, terwijl de gepirateerde versie van de film gewoon meteen start met... de film.

De collega met de "piraten TV", had er initieel op ingetekend omdat hij meer voetbalmatchen wilde kijken dan beschikbaar in BE.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

heist_175 schreef:Door de hernieuwde versplintering van het streaming aanbod, gaat piraterij alleen maar toenemen.
En eens je het comfort van piraterij ontdekt hebt, is de kans kleiner dat je allerlei omslachtige toestanden wil aanvaarden. Herinner u hoe de brave DVD-koper allerlei niet-skipbare filmpjes moest bekijken, terwijl de gepirateerde versie van de film gewoon meteen start met... de film.

De collega met de "piraten TV", had er initieel op ingetekend omdat hij meer voetbalmatchen wilde kijken dan beschikbaar in BE.
Ik weet niet, kun je ook comfortabel opnemen dan, of is het enkel live TV kijken?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Volgens mij gaat het over VOD.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Lineaire tv manueel of via epg geprogrammeerd

Ik dacht zelf dat ik bij eentje zelf terugkijk tv had.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

9livesuni schreef:Lineaire tv manueel of via epg geprogrammeerd
Ik dacht zelf dat ik bij eentje zelf terugkijk tv had.
Het is maar de vraag of je dan betrouwbaar kunt programmeren.

Eventjes een vergelijking.
Ik heb dus een VU+ Duo 4K met kabel- en sattuners.
Ik neem graag internationale radio op (FTA).
Sedert de Spaanse openbare radio op een andere frequentie zit op satelliet heb ik daar geen goede ontvangst meer van.
Nu kun je die zender ook streamen via internet, dit is dus legale streaming.
Onlangs 6 opnames van 1 uur gemaakt op die manier, dit is niet zwaar voor de ontvanger, en ook qua dataverbruik is dat niet zoveel.
Eentje was maar rond de 50 minuten.
In het begin nam ik 6 uur in één opname op, de stream stopte na een paar uur.
Als dat voor een legale radio-opname al zo onbetrouwbaar is, dan heb ik toch mijn vragen bij illegale TV, want dat gaat over veel grotere datahoeveelheden.
En dat is dan nog puur over het technische aspect van de zaak.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3933
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Weet iemand al wat de reactie van Proximus is,over het niet doorspoelen van de reklame bij Telenet??gaan ze mee in het verhaal,of is er tot nu toe geen reactie??
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9742
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 40 keer

In de eerste berichten werd al duidelijk gesteld dat ALLE zenders en providers zouden meewerken. Telenet mag als grootste voorstander en meeste voordeel de kastanjes uit het vuur halen. Zonder al te veel protest hebben we het dus allemaal vlaggen. Dit is enkel mogelijk als de politiek dit toelaat. Vergeet ook niet dat de politiek nog altijd een dikke vinger in de pap heeft bij proximus.

Een ander technisch detail wordt echter nooit vermeld. Hoe gaat die minuut verplichte reclame voor het programma werken? Nu heb je vaak al meerdere minuten reclame en vaak een heel blok voor een programma dat je moet doorspoelen, dat is meestal meer dan een minuut. Gaan ze daar nu nog 1 minuut spots EXTRA voor plakken? Zo verhoog je de hoeveelheid reclame nog fel terwijl één van de sussende antwoorden was dat men minder reclame zou tonen :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3933
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik heb nog geen enkele echte reactie gezien van Proximus,Telenet gaat er mss. van uit dat het zo zal zijn,maar tot nu toe geen bevestiging zelf van Proximus,denk ik maar het kan zijn dat het mij ontgaan is natuurlijk.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Dizzy schreef:In de eerste berichten werd al duidelijk gesteld dat ALLE zenders en providers zouden meewerken. Telenet mag als grootste voorstander en meeste voordeel de kastanjes uit het vuur halen.
Meeste voordeel zou ik niet zeggen, ze zijn gewoon de grootste, dus vinden ze dat zij iets beter tegen de negatieve publiciteit kunnen.
Proximus houdt zich stil, maar ze gaan net hetzelfde doen, ze hebben er belang bij van te zwijgen, dan richt de woede zich op Telenet, en je ziet dat het hier op dit forum hetzelfde is.
Achteraf doet de rest hetzelfde, en dan pas heeft de meute door dat het gewoon alle providers was.
Dizzy schreef:Een ander technisch detail wordt echter nooit vermeld. Hoe gaat die minuut verplichte reclame voor het programma werken? Nu heb je vaak al meerdere minuten reclame en vaak een heel blok voor een programma dat je moet doorspoelen, dat is meestal meer dan een minuut. Gaan ze daar nu nog 1 minuut spots EXTRA voor plakken? Zo verhoog je de hoeveelheid reclame nog fel terwijl één van de sussende antwoorden was dat men minder reclame zou tonen :lol:
Maar de rest kun je nog altijd doorspoelen, dus veel zal dat niet uitmaken.
Ik zou eerder inzitten met het feit dat het absoluut niet zeker is dat het daarmee zal stoppen, ik verwacht dat als de kijkers het slikken, daar later nog extra reclames kunnen bijkomen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Mooie sketch van Bert Gabriëls.


(zijn data)
- VRT kost €46/Vlaming
- VTM+SBS kost €72/Vlaming
:bdaysmile:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

heist_175 schreef:Mooie sketch van Bert Gabriëls.


(zijn data)
- VRT kost €46/Vlaming
- VTM+SBS kost €72/Vlaming
:bdaysmile:
Humor serieus nemen, dat leidt niet tot verstandige conclusies.

* Je bent niet verplicht om Dash te kopen (ik heb dat nog maar zelden gekocht), je subsidie voor de VRT daarentegen ben je wel zeker kwijt.
* Als ze iemand extra aanwerven bij P&G wordt dat ook in de prijs verrekend
* Alle kosten die ze maken bij een bedrijf komen uiteindelijk in de prijs van het product terecht.
* Als P&G niet via de VRT reclame maakt, dan gaan ze dat op andere kanalen doen (internet, tijdschriften, ...), dat gaat ook doorgerekend worden.

We leven niet in een communistisch systeem, tijd om je daaraan aan te passen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

boulder schreef:
heist_175 schreef:Mooie sketch van Bert Gabriëls.
Humor serieus nemen, dat leidt niet tot verstandige conclusies.
:bdaysmile: :banana:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3933
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Het is mss.maar een kanttekening maar ik vraag mij af of het vertrek van Niels de Stadsbader enig effect zal hebben op de reactie van de VRT.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9742
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 40 keer

Normaal mag VRT geen bekende gezichten meer aantrekken, dat heeft men ook in de overeenkomst laten zetten met de overheid. De "sterren" zijn dus voorbehouden voor de commerciële zenders. In dit geval was er echter geen contract of exclusiviteit tussen deze "ster" en VTM waardoor VRT dus vrij was.

Ik twijfel echter of deze "ster" zo'n troef is. Het feit dat VTM hem geen contract gaf zegt ook al iets. Als hij al te plat is voor VTM :roll:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 898
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze zochten nog iemand om Eddy Demarez te vervangen.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Flippi schreef:Ze zochten nog iemand om Eddy Demarez te vervangen.
Do not mention!

Gelieve dit draadje op te splitsen :lol:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Dizzy schreef:Ik twijfel echter of deze "ster" zo'n troef is. Het feit dat VTM hem geen contract gaf zegt ook al iets. Als hij al te plat is voor VTM :roll:
Kappen op de commerciële zenders, de VRT is al 20 jaar door die infantiele fase heen.
Sommigen leren het nooit.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

fluppie schreef:Het is mss.maar een kanttekening maar ik vraag mij af of het vertrek van Niels de Stadsbader enig effect zal hebben op de reactie van de VRT.
Dizzy schreef:In dit geval was er echter geen contract of exclusiviteit tussen deze "ster" en VTM waardoor VRT dus vrij was.
Ik twijfel echter of deze "ster" zo'n troef is. Het feit dat VTM hem geen contract gaf zegt ook al iets. Als hij al te plat is voor VTM :roll:
[youtube]5ftW5uhOaoE[/youtube]

Disclaimer voor de langtenen en DPG-lovers: dit is satire, de ondertitels kúnnen een vertekend beeld geven :bdaysmile:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

heist_175 schreef:Disclaimer voor de langtenen en DPG-lovers: dit is satire, de ondertitels kúnnen een vertekend beeld geven
De langtenen, daar zit jij bij.
Mensen met lange tenen kunnen niet tegen terechte kritiek, wat jij geeft is geen kritiek, maar gewoon beledigingen, gebaseerd op niets.
De langtenen zijn de Taliban, IS, zij die geen kritiek kunnen verdragen op islam, etc.
Jij draait de zaken dus om, wie geen mooiprater is, is een langteen.
Toch eventjes een woordenboek raadplegen, dat je begrijpt wat je zegt.

Hier eentje voor moslims met humor :
onderdrukking.jpg
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9742
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 40 keer

heist_175 schreef:[youtube]5ftW5uhOaoE[/youtube]
Eerst een vosje en nu dit, de wereld draait precies voor mij vandaag :lol:

En er was nog meer goed nieuws want men wil de politieke benoemde leden in de RVB van de VRT verminderen. De eerste goede zet van Dalle.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Dizzy schreef:En er was nog meer goed nieuws want men wil de politieke benoemde leden in de RVB van de VRT verminderen. De eerste goede zet van Dalle.
Pure demagogie wat daar gebeurt.
Nu de klassieke partijen niet veel stemmen meer halen, zijn ze plots zogezegd niet meer zo'n grote voorstanders van het politiek onder elkaar verdelen van de postjes bij de VRT.
Dat is echter een truuk, die er enkel op gericht is Vlaams Belang en N-VA hun vertegenwoordigers te verminderen.
Er komen immers extra "experts", het laat zich raden dat die extra experts dan "toevallig" een centrum of centrumlinkse signatuur hebben.
Als je het spel niet kunt winnen, verander dan de regels.
We hebben dat al regelmatig gezien bij VIvaldi.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”