Dus ik mis af en toe een mooie film blijkbaar

Vrouwtje doe dit wel voor haar favoriete programma's.
Tja, mocht je het alleen op zaterdag doen, en alleen voor Canvas, VTM, VTM2 (als je van actiefilms houdt, meestal vind ik daar niets), NPO2, NPO3, BBC1 en BBC2, dan zou je al heel wat meer kans hebben dergelijke films tegen te komen.lacer schreef:Die EPG dagelijks checken doe ik niet, zelfs niet wekelijks.
Dus ik mis af en toe een mooie film blijkbaar![]()
Vrouwtje doe dit wel voor haar favoriete programma's.
Misschien ook rekening houden met hoe iemand tv kijkt? Hier satelliet via 4 satellieten en IPTV. Heeft dus totaal geen zin om hier mijn tips neer te pennen als die uitsluitend via 1 van voornoemde manieren te bekijken zijn.lacer schreef:Best de topic tittel laten aanpassen naar Film-, serie- en docutips![]()
Kijk persoonlijk ook veel naar series (Bingewachten soms) via VRT NU, oa Trapped
Ozark seizoen 4 tot de finale net uitgekeken. Nee, niet via Netflix ...
Waarom zou hij dat (moeten) doen? Van zodra je de zender vermeldt weet iemand anders of hij die zender kan ontvangen /bekijken, niet dan? Als ik hier bv. zou schrijven dat er een vette film te zien is of was op Horror Channel, dan weten jullie toch of die in jullie pakket zit?lacer schreef:Ok, dus vanaf nu moet iedereen erbij schrijven via welk medium hij die film of serie heeft kunnen bekijken.
Ja, dat wel, maar ik loop niet alle zenders af op zoek naar iets moois.Jack Daniels schreef:Waarom zou hij dat (moeten) doen? Van zodra je de zender vermeldt weet iemand anders of hij die zender kan ontvangen /bekijken, niet dan? Als ik hier bv. zou schrijven dat er een vette film te zien is of was op Horror Channel, dan weten jullie toch of die in jullie pakket zit?lacer schreef:Ok, dus vanaf nu moet iedereen erbij schrijven via welk medium hij die film of serie heeft kunnen bekijken.
Ik zie het nut daar niet van in, tenzij het iets is dat voor eeuwig en altijd exclusief via 1 kanaal zal te bekijken zijn.Jack Daniels schreef:Misschien ook rekening houden met hoe iemand tv kijkt? Hier satelliet via 4 satellieten en IPTV. Heeft dus totaal geen zin om hier mijn tips neer te pennen als die uitsluitend via 1 van voornoemde manieren te bekijken zijn.lacer schreef:Best de topic tittel laten aanpassen naar Film-, serie- en docutips![]()
Kijk persoonlijk ook veel naar series (Bingewachten soms) via VRT NU, oa Trapped
Ozark seizoen 4 tot de finale net uitgekeken. Nee, niet via Netflix ...
Ja, ik had ergens gelezen dat het een Griekse tragedie was, iets van Iphigenie of zoiets.JamesEarlGray schreef:Die film mag je niet te letterlijk nemen, het is een soort klassieke tragedie vermomd als moderne film.
Iphigeneia in Aulis, deels van Euripides.boulder schreef: iets van Iphigenie of zoiets.
Een film uit 2014 (8 jaar oud) en over Frankrijk, maar ik denk dat het evenzeer toepasselijk is op BE.boulder schreef:Gisteren "Samba" gezien, Franse komedie over een zwarte illegale immigrant (opgenomen op 30/10/2021 van NPO2).
Met zowat alles eens wat je hier schrijft.heist_175 schreef:Om maar de kafka aan te tonen dat "de overheid" gelooft dat mensen het land écht verlaten, met zo'n bevel.
Ja, er zijn veel films over de nazi periode, dan moet je wel parallellen vinden.AnD schreef:Doet me zowat denken aan "The Pianist".
Inderdaad, ik verwachtte er veel van en heeft het waar gemaakt, een aanrader.boonpwnz schreef:Trouwens
Top gun maverick is een aanrader voor de bios.
Fantastic beasts: secrets of dumbledore is niet supergoed maar de achtergrond zit wel vrij goed.
Ik ken die film niet en ook de kritiek niet die erop gekomen is, maar ik vind het wel normaal dat de belangrijkste feiten in een film correct weergegeven worden, als het op een waargebeurd verhaal gebaseerd is.Dizzy schreef:Het is een film en dus is de kritiek dat het verhaal soms de waargebeurde feiten niet volledig juist weergeeft.
Dit is een apologie, alsof dat de reden was dat die jongeren naar Syrië vertrokken zijn om er zich bij IS aan te sluiten.De Standaard schreef:De hoofdrolspeler uit die laatste film, Aboubakr Bensaihi, mocht terugkeren. Hij speelt in Rebel een jonge man die uit verontwaardiging om wat president Assad aanricht in 2012 naar Syrië vertrekt, om er te gaan helpen in een ziekenhuis in Aleppo. Wanneer die stad wordt ingenomen door IS, wordt hij meegenomen naar Raqqa, waar hij gedwongen wordt zich aan te sluiten.
Is eerder ook al op Canvas geweest, heb hem daar opgenomen, moet hem nog bekijken.Dizzy schreef:BlacKkKlansman Biografisch (Verenigde Staten - 2018)
woensdag 3 augustus op VTM3 om 22:55
Ron Stallworth werkt als een van de eerste Afro-Amerikanen bij de politie in Colorado Springs. In een impulsieve bui besluit hij contact te zoeken met de lokale afdeling van de Ku Klux Klan. Ron weet hun vertrouwen te winnen en wanneer hij wordt uitgenodigd voor een ontmoeting, vraagt hij zijn collega Flip Zimmerman om zich voor te doen als Ron. De twee starten een gevaarlijke en ongecontroleerde undercovermissie binnen de KKK.