Dus ik mis af en toe een mooie film blijkbaar

Vrouwtje doe dit wel voor haar favoriete programma's.
lacer schreef:Die EPG dagelijks checken doe ik niet, zelfs niet wekelijks.
Dus ik mis af en toe een mooie film blijkbaar![]()
Vrouwtje doe dit wel voor haar favoriete programma's.
lacer schreef:Best de topic tittel laten aanpassen naar Film-, serie- en docutips![]()
Kijk persoonlijk ook veel naar series (Bingewachten soms) via VRT NU, oa Trapped
Ozark seizoen 4 tot de finale net uitgekeken. Nee, niet via Netflix ...
lacer schreef:Ok, dus vanaf nu moet iedereen erbij schrijven via welk medium hij die film of serie heeft kunnen bekijken.
Jack Daniels schreef:lacer schreef:Ok, dus vanaf nu moet iedereen erbij schrijven via welk medium hij die film of serie heeft kunnen bekijken.
Waarom zou hij dat (moeten) doen? Van zodra je de zender vermeldt weet iemand anders of hij die zender kan ontvangen /bekijken, niet dan? Als ik hier bv. zou schrijven dat er een vette film te zien is of was op Horror Channel, dan weten jullie toch of die in jullie pakket zit?
Jack Daniels schreef:lacer schreef:Best de topic tittel laten aanpassen naar Film-, serie- en docutips![]()
Kijk persoonlijk ook veel naar series (Bingewachten soms) via VRT NU, oa Trapped
Ozark seizoen 4 tot de finale net uitgekeken. Nee, niet via Netflix ...
Misschien ook rekening houden met hoe iemand tv kijkt? Hier satelliet via 4 satellieten en IPTV. Heeft dus totaal geen zin om hier mijn tips neer te pennen als die uitsluitend via 1 van voornoemde manieren te bekijken zijn.
JamesEarlGray schreef:Die film mag je niet te letterlijk nemen, het is een soort klassieke tragedie vermomd als moderne film.
boulder schreef:iets van Iphigenie of zoiets.
Terug naar “Andere: DVB-T, TV over Internet (Bhaalu, Stievie, Yelo, ...), TV algemeen, ...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten