Disney+ tijdelijk goedkoper

devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: jdeluyck
Bedankt: 212 keer
Recent bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 395 keer

Re: Disney+ tijdelijk goedkoper

Berichtdoor devilkin » 1 week 3 dagen 9 uur geleden (14 Jan 2021, 07:34)

'k heb m'n mening moeten herzien van de Mandalorian - halverwege S1 is het stroeve eruit, en is het echt wel beter.. kan het nu wel smaken ;)
Telenet All-Internet & TV -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)

quovadis
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer

Berichtdoor quovadis » 1 week 3 dagen 7 uur geleden (14 Jan 2021, 09:16)

devilkin schreef:'k heb m'n mening moeten herzien van de Mandalorian - halverwege S1 is het stroeve eruit, en is het echt wel beter.. kan het nu wel smaken ;)

seizoen 2 is ook beter dan seizoen 1 :beerchug:

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 377 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 866 keer

Berichtdoor Tomby » 1 week 3 dagen 7 uur geleden (14 Jan 2021, 09:58)

Zullen het eens een tweede kans geven dan. Ben met mijn zoontje niet verder geraakt dan aflevering 3 en hij praat zelfs al een tijd niet meer over verderkijken, of over 'baby Yoda' :p. Ik dacht zelfs van Disney+ op te zeggen, maar dan kwamen ze met het nieuws van Star én de prijsverhoging die voor bestaande abonnees pas 6 maand later komt, dat ik toch gewoon ga laten doorlopen. Uiteindelijk hebben we het sowieso virtueel voor niets gezien we met Google Play (en dus met belwaarde of Rewards) betalen.

WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 123 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer

Berichtdoor WalterB1 » 1 week 3 dagen 6 uur geleden (14 Jan 2021, 10:24)

Bijna komt Wandavision online. Dat is de 15de. Geen idee of het goed zal zijn maar Buzz om er naar uit te kijken heeft gewerkt. Al kijk ik wel meer uit naar nieuwe afleveringen van The Orvile, die niet op Disney+ gaat komen ;-(

Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 377 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 866 keer

Berichtdoor Tomby » 3 dagen 23 uur 2 minuten geleden (20 Jan 2021, 18:00)

Nu klaar met S1 van The Mandalorian en qua verhaal betert het nu wel, maar blijf me toch wel bij elke aflevering ergeren aan compleet onlogische zaken in het script. Ja, ok, het is Star Wars, maar doe toch aub een minimum aan moeite.

Bvb in The Prisoner
Op het prison ship komt de bende een viertal robots tegen, die ze totaal niet meester kunnen, en Mando verschijnt dan achter hen, en moet ook een heel gevecht doen om ze uit te schakelen. Beetje later in de aflevering, komt er ene van die bende 3 van die robots tegen en schakelt ze in 2 seconden uit met 3 headshots... :roll:

(zijn hier precies geen SPOILER tags, maar bon, echt een spoiler is dit nu ook weer niet).

Terug naar “Andere: DVB-T, TV over Internet (Bhaalu, Stievie, Yelo, ...), TV algemeen, ...”