Philips 6600

LaZeR
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 Apr 2007

Philips 6600

Berichtdoor LaZeR » 21 Apr 2007, 03:19

ey,,

nu ben ik het zat met deze routers van philips. ik heb het over deze
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... rlp_phil_g
Ik krijg disconnects als hij een tijdje opstaat.
bij mij pa had ik XS4ALL en daar had ik de 6500 ook altijd uitvallen elke 4 uur.
nu bij mijn ma heb ik FullADSL en nu kreeg ik net een disconnect van 5 minuten :s? ik vermoedt weer de router.
ik heb veel gehoord over de firmware versie van deze routers, anyways heb 2 van deze liggen zal ze is testen , maar weet iemand advies?[/url]

Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 Nov 2004
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Berichtdoor Kokki » 23 Apr 2007, 15:39

Als ik het goed heb, dat staat deze router standaard op verbinding verbreken indien niet actief of zoiets dergelijks.
Ga eens in de webinterface snuffelen naar zo iets.
Ik heb deze router hier niet meer staan, dus ik kan je niet zeggen waar dat net staat.

LaZeR
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 Apr 2007

Berichtdoor LaZeR » 23 Apr 2007, 22:04

Kokki schreef:Als ik het goed heb, dat staat deze router standaard op verbinding verbreken indien niet actief of zoiets dergelijks.
Ga eens in de webinterface snuffelen naar zo iets.
Ik heb deze router hier niet meer staan, dus ik kan je niet zeggen waar dat net staat.

Ja, dat vind ik, zal nu testen..

Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 03 Sep 2003
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Bedankt: 75 keer
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer

Re: Philips 6600

Berichtdoor Patje » 23 Apr 2007, 22:51

LaZeR schreef:ey,,
nu kreeg ik net een disconnect van 5 minuten :s? ik vermoedt weer de router.ik heb veel gehoord over de firmware versie van deze routers, anyways heb 2 van deze liggen zal ze is testen , maar weet iemand advies?[/url]

op het forum van belgacom staat er ook iemand op met een disconnect van 5 minuten, vermoedelijk is de fout bij belgacom zelf te zoeken
check mss ook eens welke firmware versie je nu hebt
PS: bij mij stond connect type standaard op: always connected
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. HD 1 TB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei Y6 (2019) @Proximus FlexPack
Afbeelding Afbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/result/9814493578


Terug naar “Netwerken en Security”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: My_download en 2 gasten