Welke esim provider gebruiken voor data in binnen/buitenland

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
pverstraeten
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 09:10
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Beste,

Ben gisteren volgende site tegengekomen en lijkt me wel héél interessant voor diegene die een toestel hebben die esim ondersteund:

https://esimdb.com/

Voor België bvb 5 GB data 30 dagen voor 8,99 Euro

Als er mensen zijn die nog betere deals/sites hebben laat maar weten

PS: Juist even een test gedaan met Belgium 1GB for 7 days voor 2,5$
account aangemaakt bij airalo -> bundel gekozen -> betaald -> QR code ingelezen -> APN goedgezet -> en ben online via proximus provider

PS2: En je kan ook perfect switchen tussen Orange en Proximus als provider zoals aangegeven in de info van de bundel

Speedtest regio Tervuren rond 18:30
Proximus: 61,7 up 12,6 down
Orange: 47,8 up 8,63 down
Laatst gewijzigd door pverstraeten 04 maa 2020, 18:37, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heb truphone geprobeerd werkte goed hun proefabbo ( 100mb ), prijzen lijken wel al omhoog gegaan
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

De Site is inderdaad wel nuttig thanks, (niet dat ik een esim toestel heb of veel in het buitenland kom, buiten af en toe naar de shop in nederland)

In België kan je binnenkort trouwens ook 8GB over 30 tot 60dagen voor 15€ bij orange
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... tempo-giga (4Gb data + de belwaarde nogmaals in 4GB omzetten)

Orange bied momenteel de esim enkel aan voor hun abonnementen voor particulieren. zakelijk en Prepaid komt later. (hoewel ik hier niet direct een termijn voor vind)
Greetz cyberbug

Afbeelding
wotr
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 okt 2016, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik gebruik al enkele maanden Airalo. Werkt perfect!
Gebruikersavatar
pluim
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 apr 2020, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

T-Mobile voor de VS, en ook de Truphone-app voor wanneer het nodig is (in EU-landen gebruik je waarschijnlijk gewoon je eigen databundel).
Truphone overigens ook soms als ik net een tikkeltje extra data nodig heb. €3 voor 1GB vind ik niet onredelijk, gebruiken het Proximus-netwerk in België.

Naar mijn ervaring zijn de prijzen bij Truphone in het afgelopen anderhalf jaar net gedaald?
Er is ook Gigsky, maar die vond ik persoonlijk aan de dure kant (toen ik ze vergeleek, kan nu anders zijn). :)
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar :curt:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik gebruikte Airalo voor extra data in België liep via 4G ( prx & orange ) maar Belganet is duur geworden nu is het goedkoper een Reginal eu te nemen 5$ voor 1 GB/7d en 3GB/30dagen voor 13$ ( Eurolink )
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”