TV bakje dat het dichtst bij Tadaam TV's bakje komt?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Gevatano
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 nov 2021, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Ik heb een tijdje terug Tadaam gebruikt, maar ik ben intussen naar Proximus Mobilus Unlimited Premium overgeschakeld wat ik nu gebruik als vaste lijn, met grote tevredenheid.

Maar ik heb de apparatuur van Tadaam hier nog 6 maanden staan (abonnement staat nog op pauze en is nog niet opgezegd). Daar dit in essentie gewoon maar een Android bakje betreft kon ik deze gewoon op mijn Proximus wifi zetten, en zodoende gebruik ik het bakje nog lekker tot ik deze moet terugsturen.

Het bakje is steengoed. Ik heb al eens een cheapo TV box gehad (een merkloos model van DealExtreme was dat) welke behoorlijk brak was. Dit bakje is rock solid daarentegen. Ultrasnel, stabiel en werkt gewoon altijd vlekkeloos.

Het zal pijn doen afscheid te moeten nemen van deze goede vriend. Ik zoek daarom een bakje dat het dichtst in de buurt komt van het bakje van Tadaam TV, qua stabiliteit, betrouwbaarheid en snelheid/performance.

Ik keek eens op de onderkant en daar staat STI6160. Als ik dat opzoek vind ik terug dat een fabriek genaamd Askey deze box maakt speciaal voor Tadaam dus deze exacte box kan ik jammer genoeg niet kopen.

En ook van Tadaam kan ik deze box niet kopen. Alé, dat denk ik toch niet, aangezien er geen huurgeld wordt gevraagd dus dan is er ook geen reden om de gebruiker de optie te geven om te kopen. Of misschien moet ik zeggen dat mijn hond de kabels kapotbeet, zodat ik de waarde moet betalen en alsnog de box kan houden moehahaha. :twisted:

Thanks alvast! :-)
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Xiaomi mi box s, en deze is wel gecertificeerd voor Netflix 8)
Laatst gewijzigd door woutervh 22 dec 2021, 08:11, in totaal 1 gewijzigd.
Freec
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 22 keer
Recent bedankt: 1 keer

Na 6 maand rekenen ze u 50 euro aan bij tadaam, en is dat ding van u
ahrand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

Gevatano
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 nov 2021, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 2 keer

Thanks voor de replies! Het is uiteindelijk een Nokia Streaming Box 8000 geworden. Machtig dingetje, en ook een leuke gimmick dat er licht brandt op de remote. :D Topbedrijf nog altijd, ook al zijn ze intussen niet meer het originele Nokia.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 793
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Die heb ik me enkele maanden geleden ook aangeschaft en me nog geen seconde beklaagt.
pieda
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2014, 14:32
Locatie: Vlaamse Ardennen
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

De Askey STI6030 is (quasi) exact hetzelfde bakske :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”