iPhone 12 schakelt moeizaam terug naar 3G

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Omdat mijn provider niet aan vo4G doet, switcht een iphone altijd terug naar 3G wanneer iemand belt of ik gebeld wordt.
Met al mijn vorigen ging dat elke keer helemaal vlekkeloos, met de 12 duurt het soms zo lang dat de andere persoon naar voicemail wordt gestuurd.

Ook als je wil bellen, blijft hij te lang op 4G en valt dan helemaal terug naar 2G. Het duurt soms letterlijk 10 seconden voordat de lijn overgaat nadat je begint te bellen.... Zelfde als je in instellingen hem forceert op maximaal 3G, dan gaat hij soms eerst naar 2G. Echt rotvervelend en daardoor al regelmatig oproepen gemist.
Af en toe werkt het wel gewoon perfect en gaat hij over naar 3G zoals het hoort. Geprobeerd met zelfde simkaart in een XS max, XR, 11 pro max en 7 plus, en die doen het allemaal perfect en supersnel. Ook meerdere niet vo4G sims geprobeerd in de 12, en allemaal hetzelfde probleem.

Heb vandaag ook met een andere 12 pro kunnen proberen (exact zelfde gsm met zelfde configuratie, zelfde gb, .. ) en die heeft hetzelfde probleem......
Wel heel vervelend. Nog iemand meegemaakt? Zou het enkel een software issue zijn?

Thx
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”