Lenovo vervangbatterij

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1580
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

De 2de batterij van mijn Lenvo T570 heeft het begeven (laadt niet meer op, al proberen te resetten maar geen resultaat). Ik werk 's avonds graag vanuit mijn luie zetel dus ik zou dit graag snel willen fixen.

Ik zou online een nieuwe willen bestellen, maar zie het bos door de bomen niet meer. De prijzen schieten alle kanten uit, van spotgoedkoop (te goedkoop om goed te zijn ?) naar (in mijn ogen) extreem duur.

Waar bestel ik best zo'n nieuwe batterij ?

Thanks !

Uzzi
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Ik heb vorig jaar een originele laptopaccu gekocht bij https://www.replacedirect.be. Ik ben tevreden van de service en gelukkig ook de batterij.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2966
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Hier ook ReplaceDirect als hofleverancier. Ze geven zelf aan dat ze drie reeksen aanhouden: BlueBasic, Yanec en de originele.
Ik heb er zowel al BlueBasic als Yanec besteld.
Pas wel op met de grootte van de batterij, sommige kunnen (iets) uitsteken.
Computer(k)nul
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 25 keer

Heb al meerdere vervangbatterijen gekocht bij replacedirect en deze van Yanec zijn absoluut top!! Meestal geven ze zelfs betere resultaten dan de originele en dan heb ik het zowel over prestaties als duurzaamheid(ze gaan dus zeker zo lang mee dan de meeste originele of langer).

1 keer heb ik een batterij gehad die het niet perfect deed en na 3 maand gebruik werd deze zonder discussie op gewone melding omgeruild voor een nieuw exemplaar!

Dit is dus eenmalig gebeurd op misschien al een dertig a veertig batterijen die ik er gekocht heb zowel voor persoonlijk gebruik als voor mijn werkgever.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Hier ook erg tevreden van replacedirect, zowel voor schermen als batterijen.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ditto.

Ook hun return service is goed: laatst batterij besteld voor m'n xps13, deze geinstalleerd maar gaf fouten bij start van laptop.
Gemailed, had 2 dagen later een nieuwe in huis en moest dan pas de oude terugsturen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”