Een telefoon hier (van het merk Caterpillar, gemaakt door Bullit Group) heeft het opgegeven. Hij is gekocht bij Coolblue en is nog in garantie. Ook bij de fabrikant heb ik een ticketje geopend.
Nu vraagt Coolblue dat ik hem terugstuur, so far so good. Maar de fabrikant stelt voor dat ik hem, onder garantie, naar drmobile.eu terugstuur.
CB heeft als voordeel dat ze binnen de X weken een oplossing beloven, maar als nadeel dat ze wellicht hem gewoon gaan doorsturen. Bij drmobile acht ik de kans groter dat ze hem oplappen, bij CB krijg ik misschien ne splinternieuwe.
Wat zouden jullie doen?
RMA: Coolblue of drmobile
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Coolblue, das gewoon the way to go.
Geregelde feedback en in verschillende omstandigheden als de herstelling te lang duurt of niet te maken is, doen ze een voorstel.
Geregelde feedback en in verschillende omstandigheden als de herstelling te lang duurt of niet te maken is, doen ze een voorstel.
- Flying
- Premium Member
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 81 keer
Een aantal jaar geleden heb ik een monitor gekocht bij Coolblue die na een tijdje willekeurig zichzelf in- en uitschakelde. Teruggebracht naar Coolblue. Elke week een mailtje ontvangen over de status en uiteindelijk na drie weken: sorry, nog steeds geen nieuws en daarom krijg je een waardebon voor de aankoopprijs want EOL. Ik kon daarmee een gelijkaardige monitor kopen en had zelfs nog over voor iets anders.
Dus zeker Coolblue!
Dus zeker Coolblue!
-
- Elite Poster
- Berichten: 6083
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 630 keer
- Bedankt: 392 keer
- Recent bedankt: 7 keer
LG V30 naar Dr. Mobile gestuurd voor vingerafdrukscanner. Werkt 90% vd tijd niet. Bij herinstallatie efkes.
Dus is zonder herstelling gewoon teruggestuurd!!!! opende vingerafdrukscanner menu en stond 'contacteer repair!'
Zéér ontevreden. Wat nu?
Dus is zonder herstelling gewoon teruggestuurd!!!! opende vingerafdrukscanner menu en stond 'contacteer repair!'
Zéér ontevreden. Wat nu?
-
- Elite Poster
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 79 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Coolblue heeft idd een top RMA-beleid.
2 jaar geleden een fitbit teruggestuurd die ik al 1,5 jaar had omdat het bandje begon te scheuren. Toestel was voor de rest ook zwaar gehavend (krassen). Gaf aan de helpdesk aan dat ik (indien niet herstelbaar) liever geen nieuw exemplaar wou, maar eventueel een teruggave van een deel van de aankoopsom om een nieuwer model fitbit te kunnen kopen.
Na een week bericht van coolblue met tegoedbon voor volledige aankoopprijs ...
2 jaar geleden een fitbit teruggestuurd die ik al 1,5 jaar had omdat het bandje begon te scheuren. Toestel was voor de rest ook zwaar gehavend (krassen). Gaf aan de helpdesk aan dat ik (indien niet herstelbaar) liever geen nieuw exemplaar wou, maar eventueel een teruggave van een deel van de aankoopsom om een nieuwer model fitbit te kunnen kopen.
Na een week bericht van coolblue met tegoedbon voor volledige aankoopprijs ...