deze pc voor runescape eerder nieuwe pc nodig door te weinig kracht of door eventuele defecten?

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 63 keer
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer

deze pc voor runescape eerder nieuwe pc nodig door te weinig kracht of door eventuele defecten?

Berichtdoor boonpwnz » 1 week 14 uur 10 minuten geleden (26 Jun 2020, 17:23)

Hallo,

Even een gek vraagje maar eerder om gerustgesteld te zijn. Ik had een pc gekocht voor vele games te kopen maar eigenlijk focus ik me vooral op runescape NXT!!!

Nu diep in details wil ik daar niet op ingaan maar qua levensduur zou deze pc technisch langere levensduur hebben dan dat de componenten een bottleneck worden of omgekeerd?

GTX 1660 ti
16 GB ram
r5 3600 ryzen

Alvast bedankt.

JamesEarlGray
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 50 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer

Re: deze pc voor runescape eerder nieuwe pc nodig door te weinig kracht of door eventuele defecten?

Berichtdoor JamesEarlGray » 1 week 11 uur 25 minuten geleden (26 Jun 2020, 20:08)

Volgens mij is alles in orde. Misschien dat je ooit de GPU wilt upgraden om hogere settings of framerate aan te kunnen.

antutu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer

Re: deze pc voor runescape eerder nieuwe pc nodig door te weinig kracht of door eventuele defecten?

Berichtdoor antutu » 1 week 8 uur 49 minuten geleden (26 Jun 2020, 22:44)

Maak je geen zorgen, die PC zal met gemak langer leven dan RS3. Spel is ten dode opgeschreven. Geen haatpost dit btw, ben zelf maxed m.u.v. die nieuwe skill. Het huidige Jagex zijn gewoon een bende lamlullen die het beste spel dat ooit heeft bestaan de grond hebben ingedreven.

Het was om te janken toen ik de laatste keer inlogde en werkelijk NIEMAND tegenkwam in Varrock, Falador, Edgeville, Lumbridge, ..., ... Enkel in Priff en Max Guild (toen was arch nog niet gereleased en was ik nog maxed) waren er een paar spelers. Verder leek het net alsof ik in een single player spel zat.

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor boonpwnz » 1 week 8 uur 48 minuten geleden (26 Jun 2020, 22:45)

Ik speel het nog op een laag pitje maar eerder vanwege de oude connecties die nog af en toe samen dingen willen doen maar idd anders is het solo.

Unicorn1
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Berichtdoor Unicorn1 » 5 dagen 9 uur 34 minuten geleden (28 Jun 2020, 21:59)

Ik speel world of warcraft en ik weet 1 ding en ik kan alleen over deze game spreken: dat is dat het moederbord en de processor belangrijker zijn dan de grafische kaart. Moede uw kwaliteit wat lager zetten who cares, bij mij staat dat 7/10 wat oke is.
Maar ik had moeten gaan voor een betere processor enz... want die game moet serieus sleuren, veel laden om van wereld naar wereld te gaan. Nu zit ik steeds met laadtijden, op mindere momenten kan dat makkelijk 50 sec of soms langer duren. Dat lijkt weinig maar geloof me , dat is echt vervelend en tijdverlies. Ik moet soms50 a 80 keer per dag laden. Reken maar uit. :(.

Gewoon even ter info dat dit bij bepaalde andere games ook het geval zal zijn.
(Ik speel met laptop 1050ti graka en 7700HQ processor).
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 03 Jul 2020, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor boonpwnz » 5 dagen 9 uur 7 minuten geleden (28 Jun 2020, 22:26)

Is het ook niet zo dat world of warcraft totaal niet schaalt op meer cores?

Daar heeft runescape wel veel werk van gemaakt. Maar tot in hoeverre dat is weet ik niet.

Ik weet dat met mijn setup op een drukke plaats op een drukke wereld mijn gpu 35 procent load heeft en men cpu 20%

tien
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer

Berichtdoor tien » 4 dagen 21 uur 59 minuten geleden (29 Jun 2020, 09:33)

In de tijd dat ik warcraft speelde (intussen al paar jaar terug, panda nog net begonnen) gebruikte wow maximaal 2 cores.

Terug naar “Computers en randapparatuur”