iPhone Air

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Kun
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer
Provider
Te Koop forum

Scherm­afbeelding 2026-07-11 om 16.21.26.png
Kan iemand mij eens zeggen waarom ik dit (niet) zou kopen?

Amazon.nl geeft me zo veel korting dat ik moeite heb om dat niet te kopen.

Zeker met de recente en toekomstige prijsstijgingen, dit is een goeie prijs voor 512 GB opslag en 12 GB RAM.

Heeft iemand ervaring met de iPhone Air?
Internet + TV: Telenet
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1732 keer
Bedankt: 1672 keer
Recent bedankt: 22 keer
Provider
Te Koop forum

Omdat het nog steeds bijna 1000 euro is :-D. Jij weet best wat je aan wat wil geven, toch?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 176 keer
Provider

Omdat na de zomer de nieuwe generatie iPhones voorgesteld zal worden, waardoor de huidige generatie sowieso goedkoper te krijgen zal zijn. Amazon weet dit ook, en ik vermoed dat al van hun voorraad af willen.
Voor de rest geen ervaring met de Air, persoonlijk ga ik altijd voor de pro.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 651 keer
Provider
Te Koop forum

mwoah, "zoveel korting", de normale prijs op gomibo is maar een paar euro hoger dan die "geweldige" amazon promo:

voor de gouden kleur betaal je zelfs maar 9 euro meer, zonder "promo".... https://www.gomibo.be/nl/apple-iphone-air-eu/512gb-goud

"bezint alvoor ge begint", de amazon "zoveel procent" korting en "laagste prijs in x maand" zijn beide misleidend (om niet te zeggen ronduit gelogen, wat ik ook al gezien heb)
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 152 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Collega heeft sinds vorige week ook een air.

Ligt goed in de hand maar dat ding is flinter dun is even wennen

Vindt het fragiel en de batterij kon wat beter verder gewoon goed toestel
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
nerph
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 61 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Op bol.com is het zelfs €945 voor blauw en zwart, wel verkoop door een derde partij
Internet > FASTfiber (2500/2500) via FRITZ!Box 7690
Mobiel > Mobile Vikings (40GB) + Telenet (5GB) via iPhone 15 Pro 256GB
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 95 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Wauw wat een koopje!

Die max je gewoon toch uit? Hoe bevredigend gaat dat niet zijn met die 1Tb in je broekzak als de nieuwe lanceerprijzen gekent worden.

Ik vind dat je wel wat laat bent. De air word al maanden met waanzinnige kortingen *kuch* aangeboden.

Mooi hebbeding
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 792 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

De air heeft wat nadelen tov de andere modellen (batterij en camera vooral) maar kost toch het volle pond. Logisch dat het ding niet zo goed verkoopt en dat er dus acties komen om van de voorraad af te geraken voor de nieuwe modellen verschijnen. Het probleem dat mijn GSM te zwaar is heb ik nog niet ervaren, dat de batterij leeg gaat of dat de camera onvoldoende is wel. Soit, iedereen bepaalt zelf wat ze met een smartphone doen en hoeveel ze eraan willen geven maar indien ik evenveel betaal voor slechtere batterij en camera's dan weet ik het wel. Daar komt nog bij dat veel mensen een hoesje gebruiken waardoor de dunheid ook al deels wegvalt.

Ik dacht dat Apple ook lang twijfelde om nog een air versie uit te brengen en dat zal niet zijn omdat de verkoop zo geweldig loopt. De SE-versies waren op dat vlak logischer want zo boort men een segment aan dat niet zoveel wil uitgeven aan een GSM of weinig met de foto's doet buiten op GSM bekijken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
levi1700
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer
Recent bedankt: 1 keer

buthead schreef:Collega heeft sinds vorige week ook een air.

Ligt goed in de hand maar dat ding is flinter dun Afbeeldingis even wennen

Vindt het fragiel en de batterij kon wat beter verder gewoon goed toestel
Fragiel is hij dus helemaal niet, qua looks misschien wel, maar in werkelijkheid is hij door zijn titanium frame, veel sterker.
Als daily is dit een perfect toestel, batterij gaat een dag mee en ondanks gebrek aan een telelens, maakt deze voldoende goede foto’s. Het gebrek van een stereo speaker, is bij sommige een mankement, maar dat mag je niet tegenhouden indien je niet dagelijks audio of video streamt langs de speaker.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
Bedankt: 786 keer
Te Koop forum

De Air is eigenlijk een test "in de echte wereld" voor Apple's nieuw extreem dun ontwerp. Veel van de technologie die nodig is om het toestel zo dun te maken, dient als test/voorbereiding voor de opvouwbare iPhone Ultra.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”