Telenet TV Flow met Apple TV 4K 2nd Gen - Telkens opnieuw inloggen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Hallo allen

Iemand gekend met problemen rond het gebruik van Telenet TV Flow?

Hier hebben we TV Iconic vervangen door TV Flow via een Apple TV 4K (2de generatie).

Helaas moet ik bijna dagelijks inloggen bij het opnemen van de app (inloggen gebeurt via QR code).

Bedankt alvast - eventueel neem ik contact op met Telenet zelf.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Ik heb wel gemerkt met Telenet TV app en Android TV (Xiaomi Mi Box S) dat bij iedere connectie met AirPlay hij dit iedere kerr als een appart toestel ziet en ik een van de 5 dien te vervangen.

Heb je dat met Flow ook?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”