Overstap naar Yugo

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb (nog altijd) een Wigo Home S en voor mijn gsm een mobilus S.
Ik zit dus aan €71 + €15 aan kosten qua abonnementen.
De vaste lijn is eigenlijk totaal overbodig, dus dat die weg valt maakt me niet veel uit.

De vrouw is weg en de kinderen zijn slechts 4 dagen per week op bezoek, dus ik ga alles wat herschikken.
Ik overweeg heel sterk om een YUGO ALL-IN 15 GB te nemen. Dat mobiel de limiet omhoog gaat is leuk, maar niet echt noodzakelijk.
Dit abonnement zou me €80 kosten, dus een kleine prijsdaling.

Pluspunten:
Meer data en belminuten mobiel
meer data vast internet
streamz

Nadelen
Geen vaste lijn
minder tv-zenders
beperking in de termijn van opnemen

Mis ik iets, heeft iemand hier thuis zo'n pakket?

Is die MI TV BOX S 4K 8GB ZWART die ze aanraden eigenlijk goed? Ik zou eerder denken te gaan voor de google chromecast met google TV.
Op tweakers lijkt de chromecast alvast op alle punten te winnen.

Daarnaast nog een zij-vraag.
De kinderen hebben een switch. De docking staat bij hun moeder, dus als ze bij mij staan kunnen ze enkel op hun toestel spelen (en op mijn retropie).
Als ik nu ook een switch aankoop (in de promo aan €99 is dat wel interessant vind ik), kunnen ze dan hun spellen die online aangekocht zijn ook op dit toestel spelen?
Gaan savegames ook over van de ene op de andere als dit met hetzelfde account geactiveerd wordt?
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ik zit begin deze maand op Yugo.
In het algemeen tevreden. K heb een paar probleempjes gehad die deels aan mezelf te wijten waren.

Eén dingetje om aan te denken. TV kijken via Yugo staat synoniem voor datagebruik. Kijk je veel TV tijdens piekuren dan ga je dus vlugger aan je 750GB limiet zitten dan via traditioneel TV kijken.

Ik gebruik een Apple TV 4k. Daar merk ik dat de app toch wel eens 2 of 3 keer per week eens onverwacht afsluit. Volgens de commentaren die ik eerder las of is dat wel stabieler dan een android-tv box.

Je kan de yugo ook ‘maar’ op 5 toestellen gebruiken. Als je alle gsm’s, tablets, pc’s, mediaplayers, chromecast sticks telt dan kan je daar echter vlug aan zitten.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Het blijft toch echt triestig hier met die belachelijke 750GB.
Tttsss
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Unicorn1 schreef:Het blijft toch echt triestig hier met die belachelijke 750GB.
Onder Trump zou 't ni waar zijn! :angel:
Matomatisch
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 15 keer

Betreffende de Switch: om savegames te kunnen delen heb je een Nintendo Switch Online abonnement nodig. En dan hangt het soms nog af van welke spellen je kinderen hebben, want niet alle games ondersteunen online saves.

Nintendo loopt wat achter als het om online dingen gaat...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”