telenet all in internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Even het verhaal schetsen. Bij het rond surfen op de telenet pagina zie ik dat fibernet 200 vervangen is door internet all in aan 300 mbps . Ik heb ooit bij de lancering ingetekend hierop aan 20 € korting voor een jaar ( 52 € ipv 72 € ) . na dat jaar kreeg ik een mail dat die korting definitief was . dus ik betaal nu 54 € ( prijs verhogingen door de tijd ) . dus de prijs van telenet all in nu .

Ik was in die tijd nog klant van TVV , dus had geen tv bij hun . ben verhuisd naar een appartement waar dit niet meer mogelijk was . Aangezien ik een qled tv samsung heb dacht ik , ik ga voor tv met een kaartje , en dat werkt perfect , ook time shift en opnemen enz . Enige nadeel wat soms optreed is dat telenet nog steeds aan moddert met 1080I , geen full HD dus , en bij zeer snel bewegende beelden het "kam" effect zichtbaar is ( die Qled heeft goede hardware voor een panel , dus het is uitzonderlijk ) .

Ik probeer dus mijn internet abonnement online om te zetten naar all in , krijg ik de melding om en ik citeer " om het u gemakkelijk te maken smijten we alles in een pack en stijgt de prijs van 72.** € naar 81.** , dus verplichte digibroldoos door mijn strot geramd wordt, ook al heb ik tv met een kaartje :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: .

Ook de helpdesk houd vol dat het niet mogelijk is om te upgraden zonder dat het in een pack gegoten word met een prijsstijging . Ook al staat op mijn factuur tv en internet apart . toen ik tv met een kaartje nam zij de kerel in telenet center ook dat aan die prijs , hij me geen pack kon aanbieden .

Zijn er hier nog forum gebruikers met gelijkaardige ervaringen ? .
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”