Triiing belverkeer toch aangerekend

R2D2
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 20 Aug 2015
Bedankt: 51 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer

Triiing belverkeer toch aangerekend

Berichtdoor R2D2 » 16 Dec 2019, 16:33

Hebben hier nog mens opgemerkt dat het Triiing belverkeer toch aangerekend wordt ?
Op mijn facturen van oktober en november blijken mijn Triing oproepen toch aangerekend te zijn.
Nu had men mijn Fluo in september omgezet naar Klik dus ik dacht dat het daarmee te maken had (hoewel ze mij telefonisch beloofd hadden dat er niets zou veranderen).
Maar volgens de website zijn de 2000 eerste minuten toch nog gratis.
https://www2.telenet.be/content/www-tel ... is-triiing
Dus contact genomen met support (Adesk). De eerste medewerker besliste vrij snel om te crediteren, hoewel hij zei "ja, maar het is enkel gratis via wifi. Misschien belde u niet via wifi". Complete lulkoek natuurlijk want Triiing werkt gewoon niet zonder wifi.
Maar uiteindelijk bleek hij maar van 1 factuur de Triiingkosten gecrediteerd te hebben. Vandaag opnieuw contact genomen en deze medewerker gaf toe dat er problemen zijn met de aanrekening van Triiing en dat ook voor de andere factuur gecrediteerd gaat worden. Dus een gekend probleem bij Telenet.
Kijk uw facturen maar na dus als je Triiing gebruikt. (of gebruikt niemand dat hier ?)

Rverm
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 Aug 2014
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Re: Triiing belverkeer toch aangerekend

Berichtdoor Rverm » 16 Dec 2019, 16:52

Nog niet meegemaakt, gebruik Triiing een 2-3u per maand. Staat altijd mooi het bedrag met er direct onder hetzelfde bedrag negatief.


Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten