"Mijn thuisnetwerk" down

baggins
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 Jan 2015
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

"Mijn thuisnetwerk" down

Berichtdoor baggins » 16 Dec 2019, 09:57

Al meer dan een week krijg ik een foutmelding als ik op https://mijntelenet.be iets wens aan te passen aan mijn HGW:

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.


Vorige week heb ik dan ook naar de helpdesk gebeld maar daar wisten ze ook niet wat er aan de hand was. Men heeft dan een "dossier" opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde diensten...
Ik neem aan dat ik niet de enige ben voor wie dit niet werkt?

Update: ik weet niet of mijn post hier iets mee te maken heeft, maar ik heb zonet een SMS van Telenet ontvangen dat mijn dossier nog in behandeling is...

snarie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 Mar 2003
Bedankt: 2 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: "Mijn thuisnetwerk" down

Berichtdoor snarie » 16 Dec 2019, 12:13

Zelfde probleem reeds 2 weken hier. Na overgang naar Wigo 9, geen "Mijn thuisnetwerk", "mijn Telefoon", "mijn mailboxen" meer. Helpdesk heeft dossier opgemaakt... Ik wacht af

jevaram
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 Feb 2019

Re: "Mijn thuisnetwerk" down

Berichtdoor jevaram » 16 Dec 2019, 15:13

Ik heb exact hetzelfde voor. Klantendienst is redelijk goed bereikbaar (niet te lang hoeven wachten) maar ze weten niet wat de oorzaak is. :eek:

Sweenie73
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 Jun 2017

Re: "Mijn thuisnetwerk" down

Berichtdoor Sweenie73 » 16 Dec 2019, 18:57

Hier ook hetzelfde probleem met "Mijn thuisnetwerk". Ik heb dinsdag een berichtje via Messenger gestuurd. Ze hebben een dossier voor hun collega's aangemaakt.

Emile51
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 Dec 2019
Bedankt: 2 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Re: "Mijn thuisnetwerk" down

Berichtdoor Emile51 » 27 Dec 2019, 13:20

Hier ook hetzelfde! Dit is niet normaal meer.....

Blijkbaar zijn alle Telenet-diensten waar een gebruiker aan gekoppeld is (mijn Telenet, mijn netwerk, mijn Telemeter, Yelo-TV enz.) onderhevig aan dit fenomeen.

Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2443
Lid geworden op: 23 Jan 2010
Bedankt: 256 keer
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer

Re: "Mijn thuisnetwerk" down

Berichtdoor Dima_2005 » 27 Dec 2019, 21:58

Ah, ik heb ook net een e-router in huis gehaald, maar kon niks instellen.
Heb gebeld en er werd dossier aangemaakt ook.


Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten