Zit hier thuis reeds sinds 8u zonder Internet of TV. Al gebeld naar Telenet en ik kreeg een automatisch antwoord dat ze op de hoogte zijn van het probleem en eraan aan het werken zijn. Alleen duurt het wel nogal lang naar mijn goesting.
Maar, anyway, ik vroeg me af hoe betrouwbaar allestoringen.be is ? Op https://allestoringen.be/storing/telenet/ staat dat er geen storing is, maar als je vervolgens op de Live kaart klikt, kleurt zowat heel Vlaanderen oranje, wat me nu ook weer niet lijkt te kloppen (zou anders al lang hier of in de pers iets vernomen hebben).
EDIT: die kaarten zijn duidelijk waardeloos. Ook voor Proximus en Orange is het vol oranje.
Ik zit overigens regio Brugge, voor het geval er nog mensen problemen hebben.
EDIT: blijkbaar communiceert Fluvius niet met de providers. Er was blijkbaar een aangekondigd werk aan het elektriciteitsnet op enkele straten. Inwoners daar hadden dus brief gekregen ivm onderbroken elektriciteit en netwerk/telefonie. Maar wie wat verder woonde was dus ook impacted doordat wat Telenet infrastructuur dus zonder stroom zat en downstream dus nog meer mensen zonder netwerk zaten.