Abusimbal schreef:Ik heb verschillende adressen ingegeven van mijn gemeente Lanaken, telkens "We vinden geen informatie voor dit adres."
Bij mij ook niet , gemeente ranst..
Abusimbal schreef:Ik heb verschillende adressen ingegeven van mijn gemeente Lanaken, telkens "We vinden geen informatie voor dit adres."
TeleDent schreef:Hmm, ik heb een Fibernet 200 , ik checkte net mijn telenet en dit is nog ongewijzigd. Ik vraag me af of we "automatisch" worden omgeschakeld of dat we dit moeten vragen ?
Ik zal nog maar een beetje geduld proberen te hebben
tomba schreef:Ik heb al een jaar of 6 Fibernet (60 Mbps) via een Fibernet Shake, en buiten de prijs is daar nog nooit iets aan veranderd. Dus ik zou er niet van uit gaan dat ze automatisch iets doen.
ub4b schreef:tomba schreef:Ik heb al een jaar of 6 Fibernet (60 Mbps) via een Fibernet Shake, en buiten de prijs is daar nog nooit iets aan veranderd. Dus ik zou er niet van uit gaan dat ze automatisch iets doen.
Tenzij ze een brief sturen waar dat expliciet in staat:
300.png
proximusboyke schreef:je moet wel het juiste product invullen die ze hebben op dat adres, anders krijg je inderdaad dat ze geen info vinden
daydreamke schreef:Ik ben orange klant. Veranderd er dan iets?
Dettie schreef:Wanneer gaat deze snelheden actief worden? Zonet nog even reboot gedaan.
Niks te zien
De officiële communicatie volgt zeker nog. Deze kan je vanaf donderdag verwachten.Vanaf dan worden ook de abonnementen die in aanmerking komen, automatisch overgezet.
yaris schreef:raf1 schreef:Ik trap de bal, niet de man.
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/business/klantenservice/wanneer-surf-ik-met-verlaagde-snelheid
Ik heb nu 3TB dus naar 750GB gaan is een no-go
Senne schreef:Als ik Twitter mag geloven geen Fup maar gewoon zonder limiet.
https://mobile.twitter.com/Telenet/stat ... 7828918272
thomasv schreef:Modem herstart.
Internet basic
Gisteren:
- down: 47
- up: 4,5
Vandaag (na herstart)
- down: 88
- up: 9,1
Code: Selecteer alles
Business Fibernet 300 plus
Uw extra opties
Fixed IPv4
Optie Speedboost 500 Business
Downloadsnelheid: tot 300 Mbps**
Uploadsnelheid: tot 30 Mbps**
Onbeperkt surfen
10 mailboxen
5 GB per mailbox
Optie Speedboost 500 Business
Downloadsnelheid: tot 500 Mbps**
Uploadsnelheid: tot 40 Mbps**
splinterbyte schreef:Als dit klopt en niets aan de speedboost prijs of snelheid veranderd (niet meer dubbel zo snel) is die meerprijs het eigenlijk niet meer waard...
eddyfr schreef:Op twitter: De specificaties voor Whoppa passen we niet aan omdat we Whoppa niet meer aanbieden. Whoppa klanten kunnen genieten van verhoogde snelheden door te kiezen voor WIGO Home of een andere formule.
Slafes schreef:Mijn powerlines die ik gebruik halen precies 65 Mbit op de game desktop en dood dat ik daar van dreig te gaan, amai!
Amazor schreef:In mijn situatie zou de prijsstijging nog veel hoger zijn als ik terug naar een gelijkwaardige formule wil gaan.
Ik bezit 2 decoders, dan kost Whoppa €73.33/maand.
Wil ik veranderen naar WIGO home, dan willen ze mijn decoders (officieel) waardeloos maken en dan wordt dit €84,55 + €4.53, dus een prijsstijging van 15 euro per maand als ik dezelfde functionaliteit wil behouden.
Amazor schreef:Ik klaag dan ook nergens over snelheden hé, jij zit mijn reactie op het randje van het belachelijke te trekken, maar ik heb het over de verkapte prijsstijgingen die er aan verbonden zijn.
Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten