(her)activeringskosten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Koenen
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2019, 12:29

In een zoektocht naar stabiel internet voor een zomerverblijf zoek ik of er bij telenet een schrapping mogelijk is van een abonnement zonder het jaar nadien opnieuw een activering te betalen.

Iemand informatie?
want de helpdesk weet het niet.
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 12 keer

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=48514

Magische woorden voor de klantendienst zijn "tijdelijke onderbreking" normaal. Geen idee of de voorwaarden veranderd zijn om dit aan te vragen though. Je kan er weinig (niets) over terugvinden.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”