Telenet business 150 downgrade naar basic internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ben aan het nadenken om mijn BI150 down te graden naar basic internet.
Ze komen hun SLA's niet na (smallband 1 mbps ipv 5 mbps op de productpage), ze reageren niet op hun openstaande tickets, reageren niet op mijn aangetekend schrijven.

Als ik downgrade, reset dan het verbruik terug naar 0? Zodat ik tussen nu en het einde van mijn aanrekeningsperiode (de 3e vd maand) weer 100GB heb?
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Waarom maak je geen ticket bij het BIPT? Ga je je zo snel gewonnen geven dan?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Bij een business formule heb je een andere helpdesk waar ik al steeds persoonlijk geholpen ben... raar dat ze dus niet zouden reageren.

Indien hun specificaties niet kloppen kan je altijd een klacht neerleggen bij de JEP.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 693
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer
Provider

hierzie: (hou je klantnummer bij de hand)

Voor verdere vragen, aarzel niet ons te contacteren:
· Customer Care (administratief)
• Tijdens de kantooruren van 9u00 tot 17u30.
• Op +32 15 364 364 optie 3 of via [email protected]
· Technische Helpdesk (technisch)
• Elke dag (24/7)
• Vanuit België: Op 0800/87 333 of via [email protected]
• Internationale oproepen: +32 15 364 366
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”