@ r2504: moet ik nog bij JEP klacht indienen?
Moet ik mij klant maken nu, en hopen dat ze met terugwerkende kracht dit toekennen?
Soit, aangezien ze binnen de maand moeten reageren, kan ik nog kiezen ja/nee als ze de promo willen toekennen (nog geldig)...
Aanbod geldig van 01/05/2014 tot en met 30/06/2014
"De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 22/05/2014, handelend over "Contractuele aangelegenheden - Promotie & campagnes" in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik uw klacht ontvankelijk verklaard en in behandeling genomen. Uw dossierbeheerder van de Ombudsdienst voor
Telecommunicatie is *** *** ****** ********.
Ik heb uw klacht op 26/05/2014 verstuurd naar mevrouw A***** ** T***** van Telenet en heb gevraagd mij hun standpunt te bezorgen ten laatste op 26/06/2014. De operator heeft maximum één maand de tijd om ons te antwoorden.
Als ik in het bezit ben van het standpunt, zal ik u dit overmaken en zal ik u vragen om binnen de veertien dagen op dit standpunt te willen reageren.
De inningsprocedure voor eventuele betwiste kosten die het voorwerp vormen van de klacht wordt door de operator opgeschort voor een periode van vier maanden vanaf het indienen van de klacht bij de Ombudsdienst. Dit betekent dat alle niet-betwiste kosten steeds tijdig moeten betaald worden."