Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Kunnen we de WiFi discussie a.u.b. elders voeren?
Deze topic gaat hier alleen over het nieuwe One/OneUp aanbod van Telenet.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

selder schreef:Sinds euh gisteren? Dus die One Up met hun geadverteerde 1000/40Mbps verbinding. Blijkt dat Telenet dat hier totaal niet kan aanbieden. Download speed schommelt tussen de 300~700Mbps, en is helemaal niet stabiel.
Je moet beseffen dat de coax kabel een gedeeld medium is, en dat er voorlopig nog altijd op Docsis 3.0 gewerkt wordt.
  • - Jouw huidige 32*8 modem (zowel de CH8568LG/CH8568QE HGW als de CV8560E E-router) kunnen maximaal 1.6 Gbps aan.
    - de vorige generatie 24 * 8 modems (CV7160E, CH7465LG) kunnen maximaal 1.2 Gbps aan.
Maar ... de kanalen die voor internet gebundeld worden zijn niet exclusief voor jou, maar worden gedeeld door alle internet klanten die op dezelfde kabel/node aangesloten zijn.
Er is dus een grote graad van "overboeking", en hoe meer gigabit of OneUp klanten dezelfde kabel delen, hoe minder kans dat iedereen altijd de volle snelheid zal halen :-( .

Er komt verbetering van zodra Telenet Docsis 3.1 invoert. De nieuwe modems zijn klaar voor Docsis 3.1, maar werken voorlopig nog op Docsis 3.0
Dat is wellicht de reden dat Telenet alle nieuwe OneUp klanten forceert om over te stappen op de nieuwe modems, zodat deze klaar zijn voor de uitrol van Docsis 3.1
Ik heb zicht op de planning van Telenet wat betreft Docsis 3.1 (eerst moet analoge TV er volledig uit om plaats te maken op de kabel voor meer internet?).
selder schreef:Ga toch eens proberen om die CH8568LG/CH8568QE HGW te vervangen door de CV8560E E-router. Misschien triggert dat wel alle caps weg van m’n lijn, als ze die provisionen.
Als je persoonlijk de CV8560E afhaalt bij een Telenet Center, controleer dan bij de loketbediende dat ze de drie MAC adressen van de E-router correct invoeren.
Een E-router heeft, zoals een gewone HGW, 3 MAC adressen: HFC MAC, MTA MAC en GATEWAY of GW MAC.
  • - op de doos staan alleen de eerste 2 MAC adressen vermeld.
    - op het etiket op de modem staan ze alle 3 afgedrukt.
Het is belangrijk voor de correcte provisioning dat ze alle 3 ingebracht worden (anders kan je via "Mijn Telenet" ook de bridge niet activeren).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
sandbert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 16 feb 2020, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 27 keer

@philippe, alhoewel de informatie i.v.m. de drie mac-adressen voor mij voorlopig nog niet van toepassing is (ik kijk wegens de kostprijs nog even de kat uit de boom wat betreft het al dan niet omzetten van mijn Whoppa naar een ONEup), is dit voor velen hier toch wel heel waardevolle informatie.

Jouw vermelding zal zeker zijn nut bewijzen als ik later misschien ook zo een E-router ga afhalen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat, gezien er dus maar twee van de drie mac-adressen op de doos vermeld staan, veel medewerkers in een Telenetcenter hier niet van op de hoogte zijn.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik wacht sowieso nog de kat uit de boom ivm reactie van Orange. Als die er niet komt, dan ga ik wel terug overstappen naar Telenet (vermoedelijk het One abo met Flow TV).

EDIT: vraagje ivm Iconic TV. Kan je hiermee ook gewoon de Flow app gebruiken op bv een Apple TV en zo alsnog alles kunnen streamen? Of staat dat los van elkaar?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2187
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

selder schreef:Ga toch eens proberen om die CH8568LG/CH8568QE HGW te vervangen door de CV8560E E-router. Misschien triggert dat wel alle caps weg van m’n lijn, als ze die provisionen.
Als je snelheid schommelt tussen 300 en 700 Mbit/s. Gaat dit alvast geen administratieve cap zijn. Deze zijn momenteel 100, 150, 200, 300, 400 en 1000Mbit/s.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hier nog altijd niets van data-SIM gekregen. Heb woensdag nochtans via Mijn Telenet nog maar eens opnieuw aangegeven dat ik een data-SIM wil en kreeg enkel een melding dat ik binnen de 48u nieuws zou krijgen. Dat wordt dan maar een derde keer bellen zeker ? De lokale Telenet-shop kan ook niet helpen, en die moeten zelfs blijkbaar nog opleiding krijgen eerst.

Ze waren toch precies niet echt goed voorbereid met deze product launch.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Vaganzza schreef:vraagje ivm Iconic TV. Kan je hiermee ook gewoon de Flow app gebruiken op bv een Apple TV en zo alsnog alles kunnen streamen? Of staat dat los van elkaar?
Nee, de Flow app is alleen voor TV Flow klanten. Bij TV Iconic hoort de Yelo- of Telenet TV app (digicorder of TV box). De Telenet TV app heeft ook een native app voor Apple TV. Yelo niet, daar moet je nog casten met AirPlay.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Heb hier al eerder gehoord dat business lijnen een hogere prioriteit zouden krijgen, en volgens die telenet shop link die je haalbare snelheiden op je adres zegt krijg ik voor OneUp nog geen 500Mbps maar business fibernet met speedboost staat er 866?
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

Trouwens bizar dat Iconic TV (is gewoon broadcast en belast het netwerk dus niet) meer kost dan Flow TV (wat streaming is en het netwerk dus extra belast).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Dat ligt aan de zenders denk ik dark ;)

Je krijgt veel meer zenders dus Telenet moet in verhouding veel meer betalen daarvoor.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

En een "bakje" mee verhuren.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

boonpwnz schreef:Je krijgt veel meer zenders dus Telenet moet in verhouding veel meer betalen daarvoor.
Dat kan men oplossen door een Iconic Basic (met diezelfde 14 zenders als Flow) en Iconic Full of zoiets.
ddd schreef:En een "bakje" mee verhuren.
Hoe zit dat trouwens bij Flow precies ? Is dit enkel via een TN app op specifieke hardware ?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Met app op: Apple TV, chromecast, android tv, tablet, gsm, laptop....
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik haalde de geadverteerde snelheden van m'n One Up dus niet, en voor dat er iemand begint over "shared medium", ja, daar heb je gelijk, maar om dan gedurende de dag maar 200Mbps te halen ipv de geadverteerde 1000Mbps dat is me toch wat teveel (of te weinig) van het goede, en ik weiger te geloven dat de node waarop ik zit zo overbooked is :-)

Telenet dus niet gerust gelaten en gisteren dan eindelijk iemand de lijn gekregen die er wat meer verstand van had. Hij heeft dan een technieker ingepland vandaag, maar zelfs zonder die technieker me al gecontacteerd heeft is de snelheid nu top-notch!

Eens vragen aan die technieker of dat een E-Router beter past dan die HGW met Wi-Fi disabled.
Bijlagen
Screenshot 2021-05-06 060758.png
Screenshot 2021-05-06 073447.png
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Dit zien er mooie snelheden uit.
Is dit met het laatste type modem en gemeten via de utp kabel?
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

De TV Flow app is vanaf vandaag ook beschikbaar op Samsung TV!
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Is het normaal dat je voor je data-SIM ook een (ander) mobiel nummer krijgt ??

Na bijna 2 weken nog altijd niets ontvangen hier, dus vanmiddag eens gebeld. Aan de telefoon zei ze dat ze zag dat de data-SIM al onderweg is. Ik zie inderdaad dat er gisteren een activatie-mail toegekomen is op mijn Telenet mail-adres voor de activatie van een SIM... "Beste klant, Fijn dat je koos voor een mobiel abonnement van Telenet. Je nummer is 0465xxxxxx."

Dat klinkt eerder als een extra SIM-abonnement op mijn ONE, dan wel een gratis data-SIM ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Een data SIM heeft ook een "telefoonnummers (hoewel je er niet kan mee bellen, gezien geen "bel' krediet :wink:
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

selder schreef:maar zelfs zonder die technieker me al gecontacteerd heeft is de snelheid nu top-notch!
Dus morgen de technieker aan je deur die niets kan vinden... en dan draai je zelf op voor de kosten ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

philippe_d schreef:Een data SIM heeft ook een "telefoonnummers (hoewel je er niet kan mee bellen, gezien geen "bel' krediet :wink:
Ik verwachtte eigenlijk dat die aan hetzelfde telefoonnummer ging hangen als het mobiel abonnement. Maar nu ik er zo over nadenk, heb ik nergens moeten aanduiden aan welk abonnement/SIM/profiel binnen ONE je de data-SIM wil koppelen. En eigenlijk ook logisch want alle SIMs delen eenzelfde pot data.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ja, die snelheden haalde ik met de CH8568QE, en deze haal ik nu ook met de CV8560E. Ik had geen zin in de dubbele NAT van die eerste, hoewel dat de enige inkomende verbinding m'n Synology IPsec VPN is, vind ik dubbele NAT niet leuk :-)

Technieker zag niets mis op m'n lijn, speedtesten langs zijn kan gaven mooi 950Mbps en soms de theoretisch onmogelijke 1090Mbps verbinding. Hij heeft een E-router laten klaarleggen, deze vanmiddag opgehaald in het Telenet Center in Leuven, daarnet geïnstalleerd & nu hoor ik het lichte gezoem van de fan van de HGW niet meer. Vrouw gelukkig, ik gelukkig.


Bij de data-sim wel goed opletten dat je het formulier met de identificatie van de gebruiker goed mee terug stuurt, anders zal je de SIM niet kunnen activeren. Je moet je identiteitskaartnummer doorsturen, of dat allemaal legaal is laat ik in het midden, maar ik moest het in ieder geval toch doen.

Die Mi-Fi werkt ook wel, maar is zeker niet denderend, maar doet z'n ding. Ontvangst was wel belabberd op't werk, dus maar een maar megabit verbinding die aangeduid werd met '5G+' whatever that means
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

thomiwilli schreef:De TV Flow app is vanaf vandaag ook beschikbaar op Samsung TV!
hier niet terug te vinden op de tv die we 3 jaar geleden konden kopen via telenet :-(
Case32
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2021, 21:35
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 2 keer

dr.trimble schreef:
thomiwilli schreef:De TV Flow app is vanaf vandaag ook beschikbaar op Samsung TV!
hier niet terug te vinden op de tv die we 3 jaar geleden konden kopen via telenet :-(
Tv moet bouwjaar 2019 en later hebben.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Zou dat niet te side-loaden zijn?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Iemand een oplossing om TV Flow te nemen en toch TLC te kunnen kijken?
k995
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2015, 16:51

Case32 schreef:
dr.trimble schreef:
thomiwilli schreef:De TV Flow app is vanaf vandaag ook beschikbaar op Samsung TV!
hier niet terug te vinden op de tv die we 3 jaar geleden konden kopen via telenet :-(
Tv moet bouwjaar 2019 en later hebben.
Lol dat zou wel typisch telenet zijn.

Hier op een UE49NU8070 ook niks, van 2018 gekocht in 2019 ach ja stream toch via chrome cast/google tv.
Laatst gewijzigd door k995 07 mei 2021, 11:55, in totaal 1 gewijzigd.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

k995 schreef:
Case32 schreef:Tv moet bouwjaar 2019 en later hebben.
Lol dat zou wel typisch telenet zijn.
Dat is gewoon het nadeel van een Smart TV ... Is heel snel verouderd.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Het probleem met smart-toestellen is dat de kopers denken dat dat op hen slaat maar het enige smart eraan is meestal voor de verkoper :wink:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
k995
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2015, 16:51

Sorry Plex en al de rest draait daar zonder problemen op, dit is gewoon een keuze van telenet.
SyncBE
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jan 2018, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Reden dat wij gewoon een mi box hebben gekocht, kwasi alles van apps draait daar op.
Voor die 59 euro nooit nog last gehad.
VTM go, Flow, Disney die perfect werken, enkel VRT gaat niet maar zit dan in flow.
Zelf een samsung smart tv gehad en super veel werkte daar niet op van apps.

Flow werkt gewoon uitmuntend op mi box en is verbonden op wifi.
droomdoos
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2018, 15:24
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

VRT Nu werkt hier perfect op de mi box, (vroeger via kodi) maar nu is er eigen app te vinden, maar je moet wel de zoekterm "NU player" ingeven, registreren/aanmelden en werkt perfect hier.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Off-topic, maar ik heb vandaag een update gehad (bèta). Andere lay-out. Het blijft beter en beter worden!
Off-topic2, ik ben aan't zien voor een klein TVtje in onze fitness ruimte (niet te veel bij voorstellen, staat 1 home trainer en plek voor een yoga mat). Het zal 100% zeker een domme TV (of een slimme, wat we niet gebruiken) worden met een Chromecast of Mi Box.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

selder schreef:Bij de data-sim wel goed opletten dat je het formulier met de identificatie van de gebruiker goed mee terug stuurt, anders zal je de SIM niet kunnen activeren. Je moet je identiteitskaartnummer doorsturen, of dat allemaal legaal is laat ik in het midden, maar ik moest het in ieder geval toch doen.
Data SIM is hier vandaag toegekomen, en ik kon die gewoon online activeren via de link die ik gisteren per mail gekregen had. Niets moeten invullen of doorsturen. Wellicht registreren ze dat dan gewoon op mijn naam op basis van de klantengegevens die ze al hebben ?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7192
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

als ik zo iedereen hoor is het een schot in een roos voor telenet.
Ik ken nu al 5 gezinnen die de aanvraag hebben ingediend van orange naar telenet. Omdat telenet nu goedkoper is.
Enja ik weet dat is niks 5 maar ook proximus is klanten aan het verliezen in die week.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik twijfel ook nog altijd enorm om toch terug naar TN te gaan. Orange zal toch niet te lang moeten wachten met reageren!
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7192
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb info gevraagd bij orange, mij kunnen ze gewoon 25% geven op mijn mobiele abonnementen niet op de iew niet op de boost dus kom ik nog steeds duurder uit voor minder gb mobiele data aan volle snelheid 2.5 trager internet en geen vod of terugkijk tv
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Voor kleine gezinnen vind ik het toch maar magertjes.
Ik betaal nu €100 voor 2x Go Intense (met cooldeals), TV, Internet met speedboost. Ik heb zo veel mobiele data niet nodig, vind een snelle vaste lijn nog steeds veel belangrijker. Ondertussen zijn we zelfs overgeschakeld naar Go Plus omdat we nooit boven de 5gb mobiele data komen, dan komt het totaal bedrag uit op €92 per maand.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
SyncBE
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jan 2018, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Vaganzza schreef:Ik twijfel ook nog altijd enorm om toch terug naar TN te gaan. Orange zal toch niet te lang moeten wachten met reageren!
Orange heeft gewoon hun limiet van 750 GB ook naar 3TB gedaan. Voor de rest zie ik niet veel verandering op til.
Ze spreken al maanden voor hun Orange tv via de webbrowser te doen, er zou ook al heel lang sprake zijn van een nieuwe decoder.
Een android box blijkbaar, ik heb nog geen seconde spijt van mijn overstap.

Ik betaal even veel, maar mocht ik voetbal bij nemen kwam ik 10 euro duurder uit via eleven.
Heb dan wel 1 gigabit, tv flow, 40 gb mobiel ( orange was dit 15 gb )
Kijk voetbal via mijn schoonouders hun account met de chromecast.

En Telenet hun Telemeter is zoveel beter dan Orange.
Mij gaan ze er niet meer terug zien eigenlijk.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Vaganzza schreef:Ik twijfel ook nog altijd enorm om toch terug naar TN te gaan. Orange zal toch niet te lang moeten wachten met reageren!
Wat wil je allemaal en tot hoeveel mag het kosten?
Wat zijn de bv 3-5 prioriteiten?

Ik heb hier al eens een lange post geplaatst, ik was tevreden met orange, ik kan er weinig slechts van zeggen maar die tv box maakt toch het verschil voor mij.
Terug kijk tv erbij al neem ik bv programma's van vtm & vtm2 en noem maar op wel op (via terug kijk tv kan je op die zenders niet doorspoelen, als je het opneemt wel).
Ook retesnel en de menu's zijn echt top.
Telenet tv app ook heel leuk.

Syncbe: telenet heeft het voordeel dat ze veel jaren voorsprong hebben op orange ivm digitale tv enz...
Tttsss
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Vandaag de overstap gemaakt naar One + Iconic TV (wegens gebrek aan TLC in TV Flow) met een door Telenet aangeboden korting van €15 gedurende 3 maanden, toch weer mooi meegenomen. Duurt wel 48u om "de bestelling te bevestigen", lang maar goed. Ben benieuwd.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”