Mijn Telenet inlog probleem

Eld0
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 Mar 2012

Mijn Telenet inlog probleem

Berichtdoor Eld0 » 1 week 18 uur 14 minuten geleden (22 Mei 2020, 19:35)

Hallo,

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in mijn Telenet. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord/login verkeerd is alhoewel ik niks veranderd heb. Als ik klik op paswoord vergeten krijg ik de foutmelding

“Oeps er ging even iets mis, probeer het later opnieuw”

op de Telenet site, ik probeer al de laatste paar dagen elke dag. Nog iemand dit probleem?

Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3359
Lid geworden op: 03 Sep 2003
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Bedankt: 73 keer
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer

Re: Mijn Telenet inlog probleem

Berichtdoor Patje » 1 week 16 uur 4 minuten geleden (22 Mei 2020, 21:45)

Hier geen problemen, best eens bellen naar de klantendienst ?
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. HD 1 TB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei Y6 (2019) @ Telenet
Afbeelding Afbeelding
Telenet Wigo 25. 300/20 Mbps. https://www.speedtest.net/result/8627630473.png

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16005
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 593 keer
Recent bedankt: 9 keer
Uitgedeelde bedankjes: 507 keer
Contact:

Re: Mijn Telenet inlog probleem

Berichtdoor meon » 1 week 14 uur 44 minuten geleden (22 Mei 2020, 23:05)

Ik heb daar ook al mee gesukkeld dacht ik, bleek uiteindelijk iets à la adblock/ublock/privacy badger/ghostery/no-script/...-achtige plugin in de browser te zijn.


Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten