Hallo,
Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in mijn Telenet. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord/login verkeerd is alhoewel ik niks veranderd heb. Als ik klik op paswoord vergeten krijg ik de foutmelding
“Oeps er ging even iets mis, probeer het later opnieuw”
op de Telenet site, ik probeer al de laatste paar dagen elke dag. Nog iemand dit probleem?
Mijn Telenet inlog probleem
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3383
- Lid geworden op: 03 Sep 2003
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Bedankt: 75 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Re: Mijn Telenet inlog probleem
Hier geen problemen, best eens bellen naar de klantendienst ?
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. SSD 500 GB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei Y6 (2019) @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/result/9814493578


*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/result/9814493578
- meon
- Administrator
- Berichten: 16292
- Lid geworden op: 18 Feb 2003
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Bedankt: 654 keer
- Recent bedankt: 5 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 529 keer
- Contact:
Re: Mijn Telenet inlog probleem
Ik heb daar ook al mee gesukkeld dacht ik, bleek uiteindelijk iets à la adblock/ublock/privacy badger/ghostery/no-script/...-achtige plugin in de browser te zijn.
Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten