Mijn Telenet inlog probleem

Eld0
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 Mar 2012

Mijn Telenet inlog probleem

Berichtdoor Eld0 » 22 Mei 2020, 19:35

Hallo,

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in mijn Telenet. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord/login verkeerd is alhoewel ik niks veranderd heb. Als ik klik op paswoord vergeten krijg ik de foutmelding

“Oeps er ging even iets mis, probeer het later opnieuw”

op de Telenet site, ik probeer al de laatste paar dagen elke dag. Nog iemand dit probleem?

Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3383
Lid geworden op: 03 Sep 2003
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Bedankt: 75 keer
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer

Re: Mijn Telenet inlog probleem

Berichtdoor Patje » 22 Mei 2020, 21:45

Hier geen problemen, best eens bellen naar de klantendienst ?
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. SSD 500 GB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei Y6 (2019) @Proximus FlexPack
Afbeelding Afbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/result/9814493578

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16292
Lid geworden op: 18 Feb 2003
Twitter: meon
Locatie: Bree
Bedankt: 654 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 529 keer
Contact:

Re: Mijn Telenet inlog probleem

Berichtdoor meon » 22 Mei 2020, 23:05

Ik heb daar ook al mee gesukkeld dacht ik, bleek uiteindelijk iets à la adblock/ublock/privacy badger/ghostery/no-script/...-achtige plugin in de browser te zijn.


Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten