Opzegging dxAdsl: aangetekende brief wordt niet afgehaald

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

15/3 heb ik per aangetekende brief mijn abonnement bij dxADSL opgezegd. De brief is verstuurd naar het adres vermeld op hun website.
Vandaag heb ik deze brief teruggekregen omdat hij niet afgehaald is door dxADSL.

Als ik daarnet (vrijdag 11u) naar dxADSL bel, krijg ik enkel een voicemail die meldt dat de kantoren geopend zijn van 9 tot 12 en van 13 tot 18u.
Ik heb dan maar een mail gestuurd om heb ook via deze weg op de hoogte te brengen van mijn opzegging.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Naar welk adres heb je die brief verstuurd?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Naar het adres in Harelbeke dat op hun website vermeld staat.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik vrees er een beetje voor dat het bij mij hetzelfde geval zal zijn. Mijn brief is op 17/3 verstuurd met daarin de vraag om schriftelijk te bevestigen, maar tot op heden heb nog niks van hen gehoord of gezien. De breif werd eveneens verstuurd naar het adres op hun website, namelijk Korenbloemstraat 39 te 8530 Harelbeke.

Als ik nu bij mijn facturen ga kijken op de website van dxADSL, dan staat daar bij de factuur voor april 'Betaling voldaan', terwijl dit onmogelijk is omdat ik de domiciliëring heb geannuleerd op dezelfde dag dat ik de aangetekende brief verstuurd heb. Net even via online banking gecheckt en de laatste betaling aan dxADSL dateert van 1 maart.
Voor mij geen probleem hoor, ik heb opgezegd zoals het moet en ze kunnen geen geld meer van mijn rekening halen. Als er een opzegvergoeding van 1 maand is zal ik die nog betalen, maar dan zullen ze het mij wel moeten laten weten.
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Idem hier, opzeg verstuurd op 19/03 en gevraagd om dit schriftelijk te bevestigen. Nog geen antwoordt gekregen maar heb wel al mijn domiciliëring stopgezet je weet maar nooit...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ik heb mijn opzegbrief op 26/02 verstuurd en pas op 22/03 een bevestiging gehad van FullADSL.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Aangetekend versturen met ontvangstbevestiging. Daarna u daar niets meer van aantrekken, want je brief is dan aangetekend verstuurd én je hebt bewijzen daarvan. :)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lord Utopia schreef:Aangetekend versturen met ontvangstbevestiging. Daarna u daar niets meer van aantrekken, want je brief is dan aangetekend verstuurd én je hebt bewijzen daarvan. :)
dat maakt niet uit als uw brief terugkomt
hier was dat ook geval, maar ik heb niet enkel aangetekend verstuurd maar ook per mail opgezegd
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Mijn aangetekend schrijven met ontvangstbevestiging is dus ook terug gestuurd :evil:

Gebeld naar hun 'Administratie en support' op 078 07 75 16 daar kom je dan blijkbaar terecht bij Fulladsl . Alles uitgelegd en blijkbaar kennen ze dat adres in Harelbeke niet. De vriendelijke dame kon mij wel vertellen dat ik mijn aangetekend schrijven naar Fulladsl , Belgicastraat 5 , 1930 Zaventem moet sturen en het bewijs van mijn terug gestuurd schrijven erbij voegen..

Proficiat DxAdsl, blijkbaar vinden ze het niet nodig om dit aan hun klanten te laten weten.. Wat gebeurd er als je zou abonneren bij hun en je ondertekend contract terug stuurt naar Harelbeke? Zou het dan ook terug gestuurd worden?? Denk het niet éh :nono:
En gaat Dx mijn 5,29e terug betalen voor mijn eerste aangetekend schrijven??
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

op ulle site staat er niets over hoe je moet opzeggen......
en één adres dxADSL Korenbloemstraat 39 - 8530 Harelbeke -- leegstaand pand?
vreemde zaak.......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

xenne schreef:op ulle site staat er niets over hoe je moet opzeggen......
en één adres dxADSL Korenbloemstraat 39 - 8530 Harelbeke -- leegstaand pand?
vreemde zaak.......
Thuisadres van de zaakvoerder.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
fastman
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:42

Gewoon een mailtje sturen:

Geachte,

Wij hebben uw vraag over verdere informatie over de opzegging van uw abonnement zeer goed ontvangen.

Hierbij kunnen wij ook meedelen dat deze opzeg schriftelijk dient te gebeuren.
Dit kan per email ( info <atttttt> fulladsl.be ) of per fax ( 078 07 71 65 ), voorzien van uw klantnummer.

Wij hopen alvast dat dit een antwoord is op uw vraag.

Met vriendelijke groeten,
Klantendienst
dxADSL
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2010, 10:18

Beste,

Er zijn moeilijkheden met de post in Harelbeke, dit heeft te maken met een nieuwe regeling binnen de post 'nationaal'.
U kunt dus ook een email sturen naar info at dxadsl.be

Excuses voor dit ongemak.

dxADSL
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

dxADSL schreef:Beste,

Er zijn moeilijkheden met de post in Harelbeke, dit heeft te maken met een nieuwe regeling binnen de post 'nationaal'.
U kunt dus ook een email sturen naar info at dxadsl.be

Excuses voor dit ongemak.

dxADSL
En nu zijn er moeilijkheden met de mailserver in Harelbeke zeker ,want daar krijg je ook geen antwoord van...

Blijkbaar is dit forum de enige manier om contact te hebben met Dx, Post wordt niet afgehaald, mail wordt niet beantwoord , en telefoon staat op antwoordapparaat... :?
Heb mijn opzeg ondertussen naar fulladsl gestuurd....
lowken
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
Twitter: Meteooverijse
Locatie: Overijse

Hier is de opzeg ook vertrokken via mail en fax, tevens ook gebeld naar fulltelecom, waar bevestigd werd dat opzeg via mail of fax voldoende is.
Kreeg ook te horen dat ze net begonnen waren met de opzeggingen van begin april te verwerken.

Grtz
Kris
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

die gast is dezelfde of dx solution.
is een computerwinkel van bedenkelijke kwaliteit
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Mijn aangetekende brief is ook terug gekomen, heb die dan ingescand en als pdf meegestuurd in een e-mail, maar tot op heden ook nog geen reactie op gehad. Ik heb mijn plicht gedaan, als dxADSL dat niet doet is dat hun probleem. Ze zullen het op den duur wel merken dat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen halen, aangezien de domiciliëring geannuleerd is.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Het rare is dat DxADSL hier reageert (ook via PB) om dan daarna weer in stilzwijgen te vervallen. :evil:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Toen mijn brief van 15/3 terugkwam op 2/4 heb ik een mail gestuurd naar dxADSL. Daar heb ik geen antwoord op gekregen.

Vorige week kreeg ik dan een mail van Scarlet ivm mijn bericht van 12/4. Toen ik die mail las, ging het om mijn opzegging van dxADSL, dat mijn abonnement stopgezet wordt op 30/4.

Dus daarnet (ben sinds gisteren thuis na een onverwachts verlengde vakantie door de aswolk :-)) gemaild naar zowel Fulladsl en dxADSL dat ik klant was bij dxADSL en ik opgezegd heb conform de algemene voorwaarden, dus dat 15/3 geldig blijf als opzegdatum. Ik heb een maand opzegtermijn betaald, en de domiciliering is nu ook stopgezet.
dxADSL
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2010, 10:18

Beste,

Zoals eerder vermeld zijn er problemen met de post in onze streek, dit met de nieuwe regeling geo route.

U kunt u opzeg of aanvraag per mail versturen.

mvg,

dxADSL
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

dxADSL schreef:Beste,

Zoals eerder vermeld zijn er problemen met de post in onze streek, dit met de nieuwe regeling geo route.

U kunt u opzeg of aanvraag per mail versturen.

mvg,

dxADSL
Franky loosveld zou zeggen: "Zever, Gezever!"
Komaan jong, de Post zou geen aangetekende schrijvens afleveren, kaartje in de bus steken? Dat is misschien een flauw excuus dat je kan gebruiken voor moekes van 80, en dan nog. :nono: Gij moet naar de post om die spullen af te halen, dát is het probleem.
Afbeelding
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Ik heb de post in harerlbeke eens gecontacteert.... Krijg straks een definitief antwoord betreffende het 'geo' route probleem waarvan de post niet op de hoogte is. De bode gaat hier uitsluitsel geven, dus ik vrees dat xenne gelijk heeft.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Dit was de vraag:
Beste,

zijn er mogelijke problemen bij de post in harelbeke? Er zijn verschillende brieven verstuurt naar

Korenbloemstraat 39 - 8530 harelbeke

waaronder aangetekende brieven die niet aankomen. Dit zou tevens te wijten zijn aan een geo route probleem?

Met vriendelijke groeten


en hier is het antwoord:
Geachte,

Volgens postbode zijn er in verband met de bedeling van de post in de
Korenbloemstraat 39 8530 Harelbeke geen problemen. Indien er aangetekende zendingen
op dit adres toekomen worden deze correct afgeleverd. Indien de betreffende persoon niet thuis
is kan de aangetekende zending binnen de 14 dagen afgehaald worden aan het loket in de Noordstraat.
Indien niet afgehaald worden deze zendingen na 14 dagen teruggestuurd naar de afzender.
Hopelijkl kan ik u met deze inlichtingen van dienst zijn .

Grt [medewerker]
Harelbeke Mail
Dit is niet om een oorlog te ontketenen op het forum, maar ik denk dat dxadsl toch een beetje aan het bs'en is ivm het geo route probleem na dit ontvangen te hebben.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Werden onlangs geen waarschuwingen versturd dat mensen met een bus die niet regelmentair is, dit moesten aanpassen? Mss heeft het daar iets mee te maken (long shot)?
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Dat was de gok van de medewerker als eerste, maar aangezien de bode nu beweert dat alles normaal verloopt lijkt xenne gelijk te hebben en worden er bewust aangetekende brieven niet opgehaald bij het kantoor. Daarbij beweert dxadsl zelf hier in deze tread dat de fout bij de post ligt.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
dxADSL
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2010, 10:18

Beste,

Het heeft absoluut geen zin om hierover een discussie te starten, ik zou niet zien waarom wij bewust brieven niet zouden ophalen.
De afzender heeft een bewijs van z'n stopzetting, met data van versturen, dat zou ons alleen maar extra administratie opleveren ...
Ieder klant heeft het recht om z'n abonnement stop te zetten volgens de algemene voorwaarden, daarnaast is dit probleem ook met activatie, wat voor ons even vervelend is.

Daarom vragen we jullie beleefd uw contract activatie en/of opzegging alsook per mail of per fax te versturen.

info AT dxadsl DOT be of 056/645750.

Daarnaast danken we iedereen nogmaals voor het vertrouwen, nieuwe formules komen eraan, de migratie heeft serieus roet in het eten gegooid, maar dit is bijna rond.

mvg,

dxADSL
lowken
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
Twitter: Meteooverijse
Locatie: Overijse

Beste,

Het heeft absoluut geen zin om hierover een discussie te starten, ik zou niet zien waarom wij bewust brieven niet zouden ophalen.
De afzender heeft een bewijs van z'n stopzetting, met data van versturen, dat zou ons alleen maar extra administratie opleveren ...
Ieder klant heeft het recht om z'n abonnement stop te zetten volgens de algemene voorwaarden, daarnaast is dit probleem ook met activatie, wat voor ons even vervelend is.

Daarom vragen we jullie beleefd uw contract activatie en/of opzegging alsook per mail of per fax te versturen.

info AT dxadsl DOT be of 056/645750.

Daarnaast danken we iedereen nogmaals voor het vertrouwen, nieuwe formules komen eraan, de migratie heeft serieus roet in het eten gegooid, maar dit is bijna rond.

mvg,

dxADSL
Zou misschien handig zijn om dat laatste dan ook op jullie website te vermelden aangezien er wel meer klanten zijn die niet op userbase komen en misschien met hetzelfde probleem te maken hebben.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Gewoon een linkje naar deze topic op jullie website is goed, hoor ;-).
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Allemaal goed en wel, een e-mail sturen, maar wat is het nut ervan als hier OOK niks mee gedaan wordt? Zoals ik zei heb ik na het terugkrijgen van de aangetekende brief een e-mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie op gehad. Er is voor de maand mei nog een factuur aangemaakt, dus mijn abonnement loopt nog. Gelukkig is de domiciliëring stopgezet, anders werd het nog een hele hoop miserie om dat geld terug te krijgen.

Het is wel grappig dat bij de laatste facturen overal 'Betaling voldaan' staat. Voor mij geen probleem hoor :lol:
Gebruikersavatar
TanknaT
Premium Member
Premium Member
Berichten: 461
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 53 keer

De algemene regel is, bij onduidelijkheid over naar welk adres een aangetekend schrijven te sturen, dat je het dan stuurt naar het adres dat vermeld wordt op de faktuur.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

TanknaT schreef:De algemene regel is, bij onduidelijkheid over naar welk adres een aangetekend schrijven te sturen, dat je het dan stuurt naar het adres dat vermeld wordt op de faktuur.
Op de factuur staat bij mij
Full Telecom nv - Belcrownlaan 13i - 2100 Antwerpen - Tel 078077165 - Fax 078077166 - BTW BE0864940684 - RPR Antwerpen - Bank 142-4024587-82
Ik denk/vrees niet dat dat het juiste adres is als je uw contract bij dxadsl wilt opzeggen.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Jongens, wat een gemekker.

Stuur je aangetekend schrijven naar het adres vermeld op de website. Halen ze de brief niet op dan is dat hun probleem. Jij hebt een bewijs dat je opgezegd hebt. En om zeker te zijn stuur je ook nog eens een e-mail. Daarna zet je je eventuele domiciliëring op en klaar is kees.

Als ze je dan nog komen lastig vallen verwijs je fijntjes naar je aangetekend schrijven en e-mail die je gestuurd hebt. 't Zou me verbazen moesten ze je dan nog een proces aandoen wegens contractbreuk.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Enige tijd geleden (half november) ook tot tweemaal toe aangetekend schrijven teruggekregen.
Het adres in Harelbeke is schijnbaar een lokaal probleem met de post volgens dxADSL.
Het faktuur adres in Antwerpen word door Full Telekom niet meer gebruikt sedert hun overname, door Scarlet.

Maar zoals dxADSL hier reeds heeft gepost kan je het per email bevestigen en komt het inderdaad wel in orde.
Ik heb ook in bijlage mijn brief met het AR bewijs meegestuurd. Ook moet je wel wat geduld hebben.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

net een mail van FullTelecom gehad:

Geachte,

Indien u een bewijs hebt van eerdere opzegging mag u die steeds doormailen naar [email protected] .
Wij voeren de nodige aanpassingen uit.

Met vriendelijke groeten,
Klantendienst


Kan dxADSL misschien FullTelecom eens inlichten over de "problemen met de post", zodat dit voor iedereen meteen in orde is?
Obs3rv3r
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 feb 2010, 18:38
Bedankt: 1 keer

Nee, ze hebben steeds bewijs nodig, anders kan je zeggen ik heb n maand geleden al verstuurd, terwijl je gewoon te laat was ...
dus ik vind het normaal dat ze toch steeds een bewijsje vragen
Acid
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 jul 2006, 20:10

Ik heb vorig jaar in september reeds mijn abonnement stopgezet. Mijn aangetekende brief is toen ook ongeopend teruggekomen (niet afgehaald).
Blijkbaar ben ik niet de enige, en als ik dit lees, ben ik eigenlijk blij dat ik geen klant meer ben...
Shekeer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 17 apr 2008, 19:10

ik probeer al sinds februari mijn dxadsl abo op te zeggen via de normale procedure (aangetekende brief enzo)

resultaat? GEEN RESULTAAT, niets, ze negeren gewoon alles !

zoiets heb ik nog nooit meegemaakt...
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Je moet dan ook niet op een reactie wachten. Als jij gedaan hebt wat je moest doen, dan hoef je enkel de betaling stop te zetten en over te stappen. Ik raad je wel aan aangetekend op te zeggen en de ontvangstbevestiging te houden, just in case.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Iemand overlaatst nog een dxadsl-abonnement opgezegd?
Ik ga het binnenkort moeten doen.

Voorlopig was ik van plan om het aangetekend te verzenden naar Harelbeke + bewijs te mailen naar info@...

Maar als er iemand dat recentelijk anders heeft gedaan, dan hoor ik dat graag!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb aangetekend verstuurd naar adres op hun factuur. Deze kwam terug.
Had toen op 2 dagen later naar support geschreven.

Heb dan bevestiging van pozeg teruggekregen (van scarlet :nono: ) met datum van schrijven via mail (logisch aangezien brief is teruggekomen)

Ik wil maar zeggen: stuur aangetekend EN per mail. Per mail om 9/10 succesvol op te zeggen. Aangetekend voor bewijs.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”