overstappen naar Generation Internet Favorite?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Ben van plan om terug over te stappen naar Belgacom namelijk hun Generation Internet Favorite abonnement aan 29e/maand voor het eerste jaar (daarna 34 en vanaf 01/04 + 1,5euro) met 20Mbits down, 2Mbits up en een limiet van 175gb :-D (vanaf 01/03)
Ik betaal nu 33,95euro raw copper incl voor een 9Mbits lijn met 512Kb upload....! :x (het is mij dus vooral om de snelheid en prijs te doen)

Kan er iemand mij vertellen of ik een aangetekend schrijven moet sturen naar DX of niet? Toen ik in der tijd overstapte van Belgacom naar Dx heb ik eigenlijk niets moeten doen, juist het contract ondertekend terug sturen naar hun en zij hebben toen alles geregeld met Belgacom...

Is dit nu weer het geval of toch voor de zekerheid een aangetekend schrijven sturen?? (ik ben einde contract)

En als ik nu online inteken voor een jaar aan 29euro, is dit dan effectief voor één jaar of tot de prijsstijging op 01/04 want dan komt er 1,5euro bij volgens hun site?? http://www.belgacomboost.be/nl/k_generation.html

http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... n-internet
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3543
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 93 keer

Best eerst controleren of VDSL2 beschikbaar is op jou adres, vermoedelijk zit je nu op Adsl2+ ( 9Mbit)
Die 20 Mbit van Generation is enkel verkrijgbaar op VDSL.

Greetz
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Mobile Vikings internetBox * https://www.speedtest.net/nl/result/15184105255.png
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Ja dat ligt hier zeker. Belgacom heeft mij een maand of 3 geleden gecontacteerd of ik geen interesse had in Belgacom Tv :nono: en heb hun toen gevraagd of hier VDSL2 beschikbaar was...
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

tis niet omdat belgacom tv beschikbaar is dat je vdsl hebt

http://www.belgacomtv.be/#request=indep ... 0e8e11419f

best adres invullen als je HD kan kijklen is vdsl2 beschikbaar
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Bedankt voor de link 8)

Heb de test gedaan en er is wel degelijk VDSL2 beschikbaar hier..
Obs3rv3r
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 feb 2010, 18:38
Bedankt: 1 keer

Om jezelf in te dekken kan je best ALTIJD een aangetekend schrijven sturen. Dan ben je 1 zeker en 2 heb je een bewijs hiervan :)

Mvg
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb al eens een email verstuurd met opzeg maar geen bevestiging. Heb een week erna ook nog een brief gestuurd voor de zekerheid.

Nu al 2 weken geen bevestiging op mijn email, dus weet eigenlijk niet of dat het "verwerkt" is.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ik heb dit onlangs ook aangetekend gedaan, ook om over te stappen naar Generation Internet.
Spijtig dat DxADSL en andere providers het niet van het BIPT gedaan krijgen om die verplichte telefoonlijn of raw copper af te schaffen, anders was ik misschien niet over gestapt (ondanks dat VDSL2 ook een reden was).
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Heb net de aanvraag gedaan bij Belgacom voor hun Generation Internet Favorite abonnement en ondertussen de bevestiging gekregen.op 15/03 wordt alles hier geactiveerd.. :beerchug:

Nu heb ik hier ergens gelezen dat je best je opzeg maar indient nadat Belgacom alles geactiveerd heeft. Klopt dit of toch best nu al een aangetekend schrijven sturen met de datum van activatie door BC erin vermeld??

Mvg.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Tallica schreef:Nu heb ik hier ergens gelezen dat je best je opzeg maar indient nadat Belgacom alles geactiveerd heeft. Klopt dit of toch best nu al een aangetekend schrijven sturen met de datum van activatie door BC erin vermeld??
Bij een opzeg moet je dit meestal 1 maand op voorhand doen. Daarom heb ik een maand op voorhand een brief gestuurd met de datum wanneer de lijn gedeactiveerd moest worden (dus ongeveer een maand na versturen) en heb daarna online Generation internet besteld en daar een dag voor deactivatie van DxADSL gekozen als activatie datum.
Zo betaal ik maar 1 dag dubbel.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Tallica schreef:Heb net de aanvraag gedaan bij Belgacom voor hun Generation Internet Favorite abonnement en ondertussen de bevestiging gekregen.op 15/03 wordt alles hier geactiveerd.. :beerchug:
Mvg.
Staat er in uw ontvangen bevestigingsbrief letterlijk 'Generation Internet' of spreken ze van Belgacom Go + gratis uitbreiding downloadvolume met dezelfde technische specificaties van Generation Internet ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Ik heb het over de bevestigings email en daar staat "Generation Internet (zonder vaste lijn)"
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

fredo66 schreef:Staat er in uw ontvangen bevestigingsbrief letterlijk 'Generation Internet' of spreken ze van Belgacom Go + gratis uitbreiding downloadvolume met dezelfde technische specificaties van Generation Internet ?
Bij Belgacom wordt Generation internet geregistreerd als Internet GO + gratis volumepack en korting. Op sommige communicatie staat dus Internet GO (nu Favorite).
Op de factuur staat bijvoorbeeld: Internet GO, Bijkomend maandelijks volume 25GB, bijkomend maandelijks volume 75GB en dan Korting Generation Internet.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”