EDPnet vraagt bescherming tegen schuldeisers

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 615
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 41 keer
Recent bedankt: 1 keer

Voor mijn terugbetaling modem dit gekregen van de ombudsdienst:

Bedankt voor uw bericht. Ik heb dit even nagekeken met onze financiële afdeling. De terugbetaling voor
deze klant staat wel degelijk klaar om uitgekeerd te worden. Momenteel loopt alles heel wat vertraging op
vanwege de situatie. Niet alleen dienen uitgaves goedgekeurd te worden door de gerechtsmandataris,
bovendien is er achterstal op het verwerken van dossiers vanwege de moeilijke periode waarin we ons
bevinden. Meer informatie vindt u terug op volgende pagina:
https://www.edpnet.be/nl/over-ons/edpnet-statement.html
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 756
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 8 keer

Modbreak:
off topic
Streulma verandert weer eens van telecom provider? Wie had het gedacht.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Oneplus Nord 2 5G
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5531
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
Bedankt: 323 keer

WalterB1 schreef: 3 weken geleden Er is ook objectief gezien geen reden om nu weg te gaan bij edpnet omdat er misschien problemen, een faling, zou kunnen komen.
Bezorgd als Mixtus klant? :lol:
WalterB1 schreef: 27 mei 2021, 21:44 Ik bestelde Mixtus vast internet begin maart 2020. Toen was het 29,95 euro. Kort daarna is die prijs opgetrokken naar 39,95 euro. Maar omdat ik bestelde toen het nog 29.95 euro was heb ik die prijs behouden. Momenteel ben ik nog bij Mixtus voor die prijs.
Er zijn 2 opties voor doorstart. :-D

En wat gaat Mixtus doen als Edpnet ermee ophoudt? Mss. kan @liegebeestig daarop antwoorden, vriend des huizes bij Mixtus. :-D
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16828
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 857 keer
Bedankt: 3076 keer
Recent bedankt: 14 keer

[Mod]Alle posts over sociaal tarief zijn hier off-topic en werden verwijderd (zoals eerder al aangegeven)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-98303 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Fast & Curious
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 weken geleden

En toen werd een oude "anekdote" terug actueel: viewtopic.php?f=44&t=30854. Het artikel werd volgens EDP afgedaan als een kwakkel. Geplaatst door een (paar) rancuneuze (ex) werknemer(s). Na een klacht tegen deze werknemer(s) bleek er niets van aan en werd EDP zelf veroordeeld.
Borromini
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 13 feb 2018, 08:36
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 2 keer

@Joachim Heel erg bedankt voor de uitleg. Ik hoop (niet alleen voor ons als klanten maar ook voor jullie) dat EDPnet het overleeft.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 22.03): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP235-Wall (802.11ac) ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Jeor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 dec 2020, 22:51
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

satsurfer schreef: 3 weken geleden En wat gaat Mixtus doen als Edpnet ermee ophoudt? Mss. kan @liegebeestig daarop antwoorden, vriend des huizes bij Mixtus. :-D
En wat gaat @Steven7 doen als reseller van edpnet?
(geholpen door @satsurfer als ronselaar op fora)

Steven Nijs is altijd correct geweest na zijn multilevelmarketing verhaal bij Euphony, maar welke optie is nu nog mogelijk voor zijn klanten?
ozfunghi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 7 keer
Recent bedankt: 1 keer

Fast & Curious schreef: 3 weken geleden En toen werd een oude "anekdote" terug actueel: viewtopic.php?f=44&t=30854. Het artikel werd volgens EDP afgedaan als een kwakkel. Geplaatst door een (paar) rancuneuze (ex) werknemer(s). Na een klacht tegen deze werknemer(s) bleek er niets van aan en werd EDP zelf veroordeeld.
We zijn 11 jaar verder. Ik betwijfel dat als het water toen al aan de lippen stond, dat ze het nog zo lang hadden uitgehouden. De relevantie van dit artikel lijkt me dus behoorlijk klein.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5531
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
Bedankt: 323 keer

Jeor schreef: 2 weken geleden En wat gaat @Steven7 doen als reseller van edpnet?
(geholpen door @satsurfer als ronselaar op fora)
@Jeor , actief vooral in 'allerlei' , 28 berichten in 2 jaar :-D . Ben je de reïncarnatie van @liegebeestig , die hier zijn Mixtus sleet als de heilige graal (waar @EDPnet niet achter stond). :lol: En 3 maand later 30% in prijs steeg. :-D En plots een serieuze panne kende (18 u.!), zonder uitleg.
Wij waren naïeve idioten volgens @liegebeestig :P Nochtans zo'n joviale mens, die Nederlander van Mixtus.. 8) Hij is met stille trom vertrokken, onze 'Messias'.

Ik ben 'ronselaar' :x Nogal zware beschuldigingen. Denk je dat wij een businessmodel hebben of zo? Zielig dat te denken. Ik heb 0,0 € van @Steven7 hiervoor gekregen of Edpnet, ik heb zelfs Hey Telecom, geen Edpnet.
Dat kan Steven zelfs niet verkopen. Als ik het product goed vindt, waarom ben ik dan een 'ronselaar'? Gewoon elkaar helpen op een forum? Iemand die Orange of Hey aanraadt op forum is dat dan ook?
Jij eerder een roddelaar. :evil:

Oei, waarom zo bezorgd voor reseller @Steven7 ?
Ik zal er geen eur door verliezen, want kreeg niets.
Alleen spijtig van een goede ISP te verliezen, die beantwoordde aan mijn eisen.

Beetje scammer, @Jeor ?

En on-topic nu:
Dit is waar het geld vooral naartoe ging:
https://fincheck.be/nl/person/Philip-DEUTZ
Laatst gewijzigd door satsurfer 2 weken geleden, in totaal 1 gewijzigd.
TomMe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 2 keer

philippe_d schreef: 3 weken geleden[Mod]Alle posts over sociaal tarief zijn hier off-topic en werden verwijderd (zoals eerder al aangegeven)
Misschien wel, maar voor mij was het nuttige informatie (die hier nu niet meer te vinden is voor anderen).
sailormars
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 nov 2012, 23:50
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

TomMe schreef: 2 weken geleden
philippe_d schreef: 3 weken geleden[Mod]Alle posts over sociaal tarief zijn hier off-topic en werden verwijderd (zoals eerder al aangegeven)
Misschien wel, maar voor mij was het nuttige informatie (die hier nu niet meer te vinden is voor anderen).
Idem voor mij, toch jammer dat nuttige informatie die voor sommige mensen relevant kan zijn zomaar verwijderd worden.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1965
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 138 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ben al meer dan een jaar geen klant meer bij Mixtus, voor de duidelijkheid.

Zoals ik het begrijp is Mixtus een zakelijke klant bij EDPnet. Wat Mixtus doet met de afgenomen producten is niet de zaak van EDPnet. Mixtus verkoopt die producten door zonder relatie van de eindgebruiker met EDPnet.

Dus als er iets zou gebeuren met EDPnet is Mixtus gewoon een klant zoals alle anderen.

Steven N. brengt klanten aan bij EDPnet maar die klanten zijn volwaardig klant bij EDPnet. De voorwaarden zijn enkel een klein beetje anders. Ook geen probleem daar. Enkel zullen dan de voorwaarden tegelijk met iedereen veranderen naar die van de overnemer.

edit: spelling
Laatst gewijzigd door WalterB1 2 weken geleden, in totaal 1 gewijzigd.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16828
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 857 keer
Bedankt: 3076 keer
Recent bedankt: 14 keer

sailormars schreef: 2 weken geleden
TomMe schreef: 2 weken geleden
philippe_d schreef: 3 weken geleden[Mod]Alle posts over sociaal tarief zijn hier off-topic en werden verwijderd (zoals eerder al aangegeven)
Misschien wel, maar voor mij was het nuttige informatie (die hier nu niet meer te vinden is voor anderen).
Idem voor mij, toch jammer dat nuttige informatie die voor sommige mensen relevant kan zijn zomaar verwijderd worden.
Als je vragen hebt of info zoekt over sociale telecom tarieven, staat het iedereen vrij om hierover een aparte topic te starten
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-98303 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 615
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 41 keer
Recent bedankt: 1 keer

Iedere terugbetaling bij Edpnet moet goedgekeurd worden door een gerechts mandataris.
Dus het word even wachten alvorens en of je uw geld nog zal terug zien.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1803
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 332 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 5 keer

ik wacht af tot wat er 15/12 wordt gecommuniceerd al zou het wel leuk zijn moest er in tussentijd iets van update komen rond de stand van zaken.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Victorb
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 nov 2014, 11:46
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik bestelde op 26/10 internet vdsl xs.
Vandaag de activitatiedatum.
Ik installeerde zelf de Fritzbox.
Maar ik zie Orange staan ?
Bijlagen
2A0ECAEF-5661-45DA-903E-1ACC279B8B4A.jpeg
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1998
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 84 keer
Recent bedankt: 3 keer

Waarschijnlijk oud IP van Orange en naam ergens nog niet up2date
Internet = Scarlet Loco
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4686
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 453 keer
Recent bedankt: 1 keer

eerder misschien een IP van edpnet, dat ze indertijd aan orange doorgeleend hadden toen orange nog via edpnet dsl doorverkocht, en ergens vergeten de reverse of whois voor dat netblok aan te passen denk ik.

zullen het enkel weten/kunnen uitzoeken als Victorb het ip adres hier deelt (eventueel zonder het laatste cijfer voor privacy)

heeft in ieder geval zeker niets met de huidige situatie van edpnet te maken, daar moet je je geen zorgen over maken :)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1998
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 84 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik zou het persoonlijk negeren. Zolang alles werkt geen zorgen over maken.
Internet = Scarlet Loco
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Premium Member
Premium Member
Berichten: 557
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 4 keer

Dat is al lang dat je bij speedtesten ook orang ipv edpnet krijgt. Al zeker enkele jaren
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5531
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
Bedankt: 323 keer

@victorb: Da's durven, nu klant worden. (Ik zou een 2tal maandjes gewacht hebben, of het zou korte overstap kunnen worden)
biot
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 okt 2020, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik moet me toch afvragen wat dit betekent voor de Fiberklaar aansluitingen van EDPnet. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het model is iets in de zin van ISPs zorgen voor backhaul + materiaal in de wijkpops, met andere woorden een grote investering. Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nu EDPnet in slechte papieren zit.

EDPnet moet echt beginnen communiceren.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Premium Member
Premium Member
Berichten: 557
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 4 keer

biot schreef: 2 weken geleden Ik moet me toch afvragen wat dit betekent voor de Fiberklaar aansluitingen van EDPnet. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het model is iets in de zin van ISPs zorgen voor backhaul + materiaal in de wijkpops, met andere woorden een grote investering. Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nu EDPnet in slechte papieren zit.

EDPnet moet echt beginnen communiceren.
Edpnet neemt gewoon af van proximus. Geen eigen materiaal in pops
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 142 keer
Recent bedankt: 3 keer

biot schreef: 2 weken geleden ...
EDPnet moet echt beginnen communiceren.
Een week geleden heeft Joachim dit hier gecommuniceerd :
viewtopic.php?p=944389#p944389
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2112
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 251 keer
Bedankt: 54 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat kan best zijn.
Maar heeft er ook maar iemand effectief een mail hierover gehad?
Ik zeker niet.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5204
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 419 keer
Recent bedankt: 15 keer
Contacteer:

svermassen schreef: 1 week geleden Dat kan best zijn.
Maar heeft er ook maar iemand effectief een mail hierover gehad?
Ik zeker niet.
Waarom zou dat moeten? Wat zou daar dan in moeten staan? :roll:
biot
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 okt 2020, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 7 keer
Recent bedankt: 2 keer

lacer schreef: 1 week geleden Een week geleden heeft Joachim dit hier gecommuniceerd :
viewtopic.php?p=944389#p944389
Irrelevant.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1965
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 138 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wat er ook gaande is bij EDPnet die moeten eerst intern zien een oplossing te vinden. Vermoedelijk in overleg met hun juridische adviseurs. Mogelijk zijn die in onderhandeling met investeerders of bepaalde andere partijen. Dat er dan geen communicatie gedaan gaat worden is te verwachten.

Er is ook het personeel van EDPnet. Die moeten voor iedereen op de hoogte gebracht worden van de toestand. De klanten informeren zullen ze wel doen wanneer er iets te zeggen is en de situatie stabiel is.

In afwachting; internet werkt. En alhoewel de domiciliëring niet werkt werkt de facturatie ook nog. Dus als klant die geen technische problemen heeft is er geen probleem.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2222
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 63 keer
Recent bedankt: 2 keer

WalterB1 schreef:Ben al meer dan een jaar geen klant meer bij Mixtus, voor de duidelijkheid.

Zoals ik het begrijp is Mixtus een zakelijke klant bij EDPnet. Wat Mixtus doet met de afgenomen producten is niet de zaak van EDPnet. Mixtus verkoopt die producten door zonder relatie van de eindgebruiker met EDPnet.

Dus als er iets zou gebeuren met EDPnet is Mixtus gewoon een klant zoals alle anderen.

Steven N. brengt klanten aan bij EDPnet maar die klanten zijn volwaardig klant bij EDPnet. De voorwaarden zijn enkel een klein beetje anders. Ook geen probleem daar. Enkel zullen dan de voorwaarden tegelijk met iedereen veranderen naar die van de overnemer.

edit: spelling
Zo is het inderdaad. Mixtus heeft me enkele weken geleden gecontacteerd met de boodschap dat de Belgische klanten over zullen gaan van edpnet naar Sewan. Verder geen verschil. Op dit moment werkt mijn Mixtus verbinding nog via Edpnet zoals voorheen. Mixtus kiest gewoon zelf waar zij klant zijn.

Ik zit nu bijna 3 jaar bij hen met vdsl en nog steeds perfecte service. Als er eens een probleem is dan word ik ogenblikkelijk geholpen. Mijn vierde jaarcontract ligt klaar.

Ik snap dan ook de onafhoudende persoonlijke aanvallen niet van specifiek een van de userbase leden.


Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1965
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 138 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.sewan.be/nl/xdsl/

Interessant. Aangezien die zich specifiek richten op o.a. VDSL business to business lijkt dat een goede keuze voor Mixtus.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1898
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer

Sewan was vroeger 3starsnet. Die deden vooral voip-telefonie. Sinds ze overgenomen zijn door Sewan bedienen ze alleen nog bedrijven. Het budget-aanbod voor consumenten is geschrapt.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5204
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 419 keer
Recent bedankt: 15 keer
Contacteer:

3starsnet?
Ik hoop dat wij dikke pech hadden of dat ze ondertussen beter zijn, want dat lag toch net iets te veel plat...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2112
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 251 keer
Bedankt: 54 keer
Recent bedankt: 1 keer

Inderdaad, hier ook veel te veel problemen mee gehad.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 756
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 8 keer

biot schreef: 1 week geleden Irrelevant.
Net zo irrelevant als jou positie in deze situatie.

Dit is voor EDPnet intern, niet voor jou als gewone klant.

Zolang er geen faillissement verklaard is, dan is er helemaal niets om zorgen over te maken.

Het feit dat Joachim iets deelt hierover is een gunst, maar dat hoefde die helemaal niet.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Oneplus Nord 2 5G
77slevin
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 mei 2012, 09:44
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Sinds 19u00 (30/11/2022) geen internet meer via EDPNet, Fritz!box toont Internet not connected, VDSL interupted. Hebben ze er definitief de stekker uitgetrokken, of is dit enkel bij mij een probleem?
ahrand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ik vrees dat dat enkel bij jou is. Hier geen probleem.
77slevin
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 mei 2012, 09:44
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ahrand schreef: 1 week geleden Ik vrees dat dat enkel bij jou is. Hier geen probleem.
Bedankt hiervoor. Morgen dan maar support bellen.
Gebruikersavatar
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4586
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 253 keer
Bedankt: 360 keer
Recent bedankt: 4 keer

Hier ook geen probleem (82 days up).
Ik ga er van uit dat, mocht er iets veranderen dat zeker zal meegedeeld worden en dat je niet plots zonder internet gaat vallen. Mogelijk is er ergens in je buurt een kabel verbroken of een of ander technisch defect.
Hebben de buren (met VDSL) ook problemen?
Have you tried to switch it off and on again?
Geen sync kan op een probleem in de ROP wijzen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ahrand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 4 keer

dovo schreef: 4 weken geleden
Er geven hier ook mensen aan dat dit soort berichtgeving klanten doet wegstromen. In mijn geval kan ik zeggen dat het gebrek aan communicatie en de bizarre uitgaven zoals helicopter mij weghouden. Het staat EDPnet vrij om in deze topic en in die van de avond latency te reageren. Als ze straks beweren niet af te weten van deze discussies en dat als excuses gebruiken om niet te reageren, maak dat een ander wijs.
EDPnet geeft aan dat de belasting van de helpdesk het enkel voor hun moeilijker maakt, ook hier weer: COMMUNICATIE. Zet gewoon online hoe lang iemand moet wachten op oplevering lijn, de huidige FAQ bevatte te veel placeholder antwoorden om nuttig te zijn.
Ik denk dat niemand hier EDPnet wil zien verdwijnen, maar ook niemand hier wil thuis slecht of helemaal geen internet. Ga niet tegen de pers zeggen er is niets mis met onze dienstverlening, terwijl mensen onbeantwoord blijven.
Ze communcieren hier toch openlijk over ?
Zie https://issues.edpnet.be/
Zowel over over de latency als de helpdesk problemen.

Toegevoegd na 1 minuut 16 seconden:
ahrand schreef: 1 week geleden Ik vrees dat dat enkel bij jou is. Hier geen probleem (42 days up)
77slevin
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 mei 2012, 09:44
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

on4bam schreef: 1 week geleden Have you tried to switch it off and on again?
Geen sync kan op een probleem in de ROP wijzen.
Als IT'er en fan van the IT crowd het eerste dat ik probeerde ;-) Geen buren met ADSL of VDSL, allen kabel (Telenet / Orange)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”