VDSL XL activatie

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
jacobs81
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 maa 2021, 23:54

Hallo,

Ik heb op 10/03 een bestelling geplaatst bij EDPNET. Ik had deze aangevraagd met do it yourselfpakket. Dit was volgens EDPNET geen probleem en ik kreeg op 16/03 een email dat het ging opgeleverd worden op 20/03

Nu op 20/03 kreeg ik plots telefoon op voimail van een Proximus technieker die zegde dat hij bij diende langs te komen. Uiteindelijk is hij hier nooit geweest op die dag.

Heb dan van daag 22/03 dat gemeld aan EDPNET en ze zegden plots dat er inderdaad een technieker moet langskomen maar alleen maar toegan moet hebben waar de kabels binnenkomen.

Ik vindt dit wel raar want zat vorig jaar even bij scarlet die dezelfde kabel gebruikt.

Kunnen jullie mij hiervoor wat meer info kunnen geven of ervaringen?

Mvg
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

De Proximus technieker moet in de KVD/ROP de nodige jumpers plaatsen op uw lijn.
In de meeste gevallen moet hij daarvoor niet in huis zijn, tenzij om te testen of hij zijn werk goed gedaan heeft.

Misschien is dit intussen in orde en kan je de modem al aansluiten (do it yourself)?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”