Problemen met aanmelden op PlayStation Network

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Pohaa
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2021, 23:18

Goeie avond iedereen

Sinds een paar weken heb ik problemen met het aanmelden op mijn PlayStation network.
Ik krijg iedere keer dezelfde foutmelding namelijk “WS-37469-9“. Na wat rond gekeken te hebben op internet is dit een foutmelding die komt bij een ban van ps4 zelf. Maar ik heb reeds contact opgenomen met PlayStation support en daar werd me verteld dat er niets aan de hand is met mij account.

Ik kan wel verbinding maken met internet op mijn PlayStation maar ik kan me niet aanmelden op mijn PlayStation network. Volgens PlayStation support heeft dit te maken met mijn configuraties bij mijn provider. Dit kan wel kloppen want als ik mijn PlayStation aan een vriend geef om bij hem thuis te testen werkt alles perfect, dus ook PlayStation network. Dus dit probleem heeft duidelijk te maken met mijn internet. Mijn provider is Proximus. Ik heb met hun ook al contact opgenomen maar die konden mij niet verder helpen omdat er niets van storing valt te zien op mijn internetverbinding.

Als ik rond kijk op internet zijn er heel wat oplossingen maar ik heb de meeste al geprobeerd maar tevergeefs. Weet iemand hoe ik dit internetprobleem kan oplossen?

Ps: ik wist niet onder welke onderwerp ik dit moest zeggen. Ps4 of Proximus.

Alvast bedankt

Grtz
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”