BBOX3 software upgrade
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
Ongeveer een maand geleden werd de software van mijn sagem/bbox3 vernieuwd door PX support. Onmiddellijk had ik regelmatig voor dat mijn internetsignaal plots uitviel. PX support heeft dat kunnen oplossen zonder bezoek van technieker ter plaatse. Sinds enkele weken doet ditzelfde euvel zich weer voor: sporadisch, doch niet ergerlijk. Afgelopen zaterdagavond echter gebeurde dit meerdere keren achter mekaar, tijdens bekijken van een netflix film. Mijn smartTV is rechtstreeks verbonden via ethernetkabel met mijn bbox3! Zou dit een software, dan wel een coronadrukte probleem zijn? Iemand gelijke ervaringen?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
Eergisteren werd hier een nieuwe bbox3V+ geplaatst, spijtig genoeg heeft dit het probleem van wegvallende internet verbinding niet opgelost. Misschien dan toch denken aan de coronadrukte, want mijn (internet start) snelheid van ca 56 Mbps zakt nu regelmatig ook naar 25 Mbps bijvoorbeeld!? Wordt vervolgd, vrees ik...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
Vrijdag-en zondagavond (iets voor middernacht) ging internetlampje plots flikkeren waarna "dsl" begon te syncen, en dit proces duurde een kwartier ongeveer!? Op beide ogenblikken hadden wij hier in huis geen enkele PC in gebruik. Sindsdien hebben wij gelukkig geen enkele onderbreking meer gehad ...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
https://allestoringen.be/storing/proximus/antwerp/
Telewerken zal wel de oorzaak zijn, vermoed ik! Behalve de talrijke onderbrekingen van de internet-verbinding is mijn snelheid ook gehalveerd de ganse tijd En gebruik maken van de 3 TB bonus behoort aldus evenmin tot de mogelijkheden...
Telewerken zal wel de oorzaak zijn, vermoed ik! Behalve de talrijke onderbrekingen van de internet-verbinding is mijn snelheid ook gehalveerd de ganse tijd En gebruik maken van de 3 TB bonus behoort aldus evenmin tot de mogelijkheden...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 6595
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
- Bedankt: 273 keer
So far, so good... zit terug op mijn oude snelheid (boven de 50 Gbps) sinds gisteren. "One ssid" was de boosdoener, hun smart-wifi was in elk geval niet smart genoeg dus voor mij
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1597
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 123 keer
dat is een hogere snelheid dan de 99,99% van de belgen;
ik kan het geloven dat je tevreden bent - LOL
Maar inderdaad "One SSID" is iets verschrikkelijk. ... hier ook na dag 1 uitgeschakeld.
ik kan het geloven dat je tevreden bent - LOL
Maar inderdaad "One SSID" is iets verschrikkelijk. ... hier ook na dag 1 uitgeschakeld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Serieus? Kijk je posts nog eens goed na
Ik haal over bedraad nog lang geen 53 a 54 Gbps.
Maar om dat over wifi te krijgen is nog een ander koekje
Ik geloof dat je Mbit bedoelt.... I hope
Ik haal over bedraad nog lang geen 53 a 54 Gbps.
Maar om dat over wifi te krijgen is nog een ander koekje
Ik geloof dat je Mbit bedoelt.... I hope