Proximus problemen omgeving Westrand (Dilbeek)?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Turbokeu
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 28 feb 2007, 16:26
Locatie: Lincent/Lijsem
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 16 keer

Sinds een kleine week ondervind ik serieuze blokvorming in het TV-beeld (om de paar seconden tot om de paar minuten) tot zelfs wegvallende verbinding (DSL sync) meerdere maal per dag.
Tot nu toe (meer dan 15 jaar) had ik een quasi perfecte VDSL-lijn (sinds actieve vectoring altijd 100/30 (100/40?) profiel gehad met max. waarden ca. 145/42 op Sagem BBox3 en afstand tot ROP iets meer dan 200m volgens BBox3tool).

Een half uurtje geleden was het weer van dat (geen verbinding meer), dus toch maar 0800/22800 gebeld.
Na ingave van mijn virtueel telefoonnummer (factuur) kreeg ik te horen dat er problemen in mijn regio/buurt zijn.

Zijn er hier nog andere UB'ers uit de buurt die hetzelfde ondervinden?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”