Vervangen Intro

dupondje
Pro Member
Pro Member
Berichten: 362
Lid geworden op: 14 Sep 2006
Bedankt: 11 keer

Vervangen Intro

Berichtdoor dupondje » 02 Nov 2019, 15:04

Hey,

Iemand die weet wat de procedure is voor het vervangen van de Proximus intro?
De onze is deze nacht afgebrand, dus je denkt dat Proximus gewoon een technieker stuurt om deze te vervangen...

Maar nee, ze cancelen uw abo en vragen een nieuw aan...
Gevolg: ander nummer, opnames weg, en activatie op 16 !! November...
En waarschijnlijk komt de persoon op 16 november gewoon zeggen: oei, intro weg, dat is een ander team.

Stiekem ook een vraag naar een technieker op dit forum om dit eventueel na te kijken, want dit is nogal vervelend :(
Volgens de helpdesk kunnen ze opzegging ook niet ongedaan maken :(

Merci

Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 Dec 2012
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Vervangen Intro

Berichtdoor Bssoft » 02 Nov 2019, 16:32

Een foto plaatsen zou beter zijn om te kijken wat de schade nu juist inhoud (welke kabel, welke verdeeldoos, was er een tussenlas, wat blijft er nog over).

Normaal is dit te doen door de dienst storingen, komt een technieker kijken !
Spijtig genoeg weet ik niet wat er tijdens het gesprek weer is mislopen om dat zo weer te escaleren naar de verdoemenis …

dupondje
Pro Member
Pro Member
Berichten: 362
Lid geworden op: 14 Sep 2006
Bedankt: 11 keer

Re: Vervangen Intro

Berichtdoor dupondje » 02 Nov 2019, 16:36

Het enige wat er nog is is een gat in de muur waar Proximus binnen kwam.
Dus ze zullen nieuwe kabel van buiten naar binnen moeten trekken.

Daarnet voor de 3de keer Proximus gebeld, kon die mens gelukkig al annulatie ongedaan maken :)
Kan ik normaal weldra weer TV via 4G kijken. :banana:

Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 Dec 2012
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: Vervangen Intro

Berichtdoor Bssoft » 03 Nov 2019, 09:51

Het was feitelijk een kleine brand dan ? nooit gezien dat een kleine brand nog juist een gat achterlaat !
De kabel intern moet dan ook vervangen worden toch ?

Weet je wat de oorzaak is van deze brand ??
Normaal gezien heb je een brandverzekering die tussenkomt voor de kosten …

dupondje
Pro Member
Pro Member
Berichten: 362
Lid geworden op: 14 Sep 2006
Bedankt: 11 keer

Re: Vervangen Intro

Berichtdoor dupondje » 03 Nov 2019, 11:33

Valt mee inderdaad, maar de intro die binnenkomt en waar alles op was aangesloten is afgebrand. De kabel kwam vanuit de muur, en zal dus moeten vervangen worden.
Van daaruit moet er gewoon nieuwe telefoonkabel komen dan verder naar de modem :)
Maar Proximus zal een nieuwe kabel moeten binnentrekken, dus hopelijk kunnen ze dat snel doen!
Morgen maar nog eens opnieuw proberen dat geregeld te krijgen.

dupondje
Pro Member
Pro Member
Berichten: 362
Lid geworden op: 14 Sep 2006
Bedankt: 11 keer

Re: Vervangen Intro

Berichtdoor dupondje » 14 Nov 2019, 09:10

En na meer dan een week, nog steeds geen technieker ingepland :roll:


Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten