Sinds 2014 tevreden proximus gebruiker.
Sinds juni moet ik k###en van het bedrijf
Ik heb in JUNI een aanvraag gedaan voor familius in mijn nieuwe woonst (verhuis Gent naar Gent).
Ondertussen wacht ik al bijna 2 maanden op installatie.
Niemand kan mij zeggen waarom het zo traag gaat.
Niemand kan mij een duidelijke installatiedatum geven.
Ik heb ondertussen al een tiental installatiedatums gehad, sommige bevestigd met SMS.
Vandaag belde ik aar status, zeiden ze droogweg dat mijn installatie geannulleerd was.
Dat ik nieuwe installatie moest aanvragen, opnieuw fotos van mijn EID moest doormailen, waarschijnlijk installatie in september
Nemen zij zichzelf serieus?
Dan maar vandaag Telenet aangevraagd. Ze hebben wel 8 weken achterstand, we zullen zien wie het snelst is.
Telenet staat gepland op 26/8.
Nog iemand zulke ervaring met dit zielige telecombedrijf?
installatie hell
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
2 maanden geleden voor het bedrijf van mijn vrouw overgeschakeld van ISDN2 naar Call Connect van Proximus. Het aantal keren dat ik heb moeten bellen om zaken vooruit te doen gaan is niet meer op 2 handen te tellen. Helpdesk (professionele) is sowieso nutteloos want die geven aan dat het je eigen schuld is (je hebt iets besteld hé) ofwel is er idd een probleem en gaan ze je terugbellen. Ze bellen echter nooit terug. Enkel in een Proximus shop lijken ze de juiste connecties te hebben om problemen opgelost te krijgen. Professioneel werk ik met veel andere bedrijven en nergens ooit zo'n slechte administratieve molen gehad.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Hier idem, ook verhuis van Gent naar Gent, exact 1 straat verder dan vorige adres, maar wel van vdsl naar fiber.
Ook 2 maand zonder internet, telefoon en tv gezeten. Had het nochtans 3maand op voorhand aangevraagd.
Ook geannuleerd afspraken, ......
Uiteindelijk wel in orde gekomen.
Proximus is top, maar laat niets wijzigen aan je infrastructuur of abonnement want je hebt 9/10 een paar weken miserie om het terug juist te krijgen.
Maar toch nog steeds een tevreden klant hier
Ook 2 maand zonder internet, telefoon en tv gezeten. Had het nochtans 3maand op voorhand aangevraagd.
Ook geannuleerd afspraken, ......
Uiteindelijk wel in orde gekomen.
Proximus is top, maar laat niets wijzigen aan je infrastructuur of abonnement want je hebt 9/10 een paar weken miserie om het terug juist te krijgen.
Maar toch nog steeds een tevreden klant hier

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 32 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Opgelost
41 werkdagen tussen aanvraag en installatie
Voor alle anderen die in dezelfde situatie zitten
Ik denk dat de oplossing voor mij was dat ik maandag overschakelde van telefoon naar chat.
Ook hier steeds wisselende mensen (dat is normaal), maar die zagen ook de screenshots van beloftes die me gemailed en ge-smst werden.
Soms werd er meerdere uren niet geantwoord op chat, dan kwam er iemand anders met een andere installatiedatum.
Dan verwees ik naar chat van enkele uren ervoor of stuurde een screenshot van wat er beloofd was.
Eerst was mijn datum 9/9. Opeens (vanmiddag 12u45) mocht ik rechtstreeks met de onderaannemer bellen die de planning deed (ik kreeg het rechtstreeks numer via chat)
Nog geen half uur later lag het voetpad al open en om 14u had ik internet en tv.
41 werkdagen tussen aanvraag en installatie
Voor alle anderen die in dezelfde situatie zitten
Ik denk dat de oplossing voor mij was dat ik maandag overschakelde van telefoon naar chat.
Ook hier steeds wisselende mensen (dat is normaal), maar die zagen ook de screenshots van beloftes die me gemailed en ge-smst werden.
Soms werd er meerdere uren niet geantwoord op chat, dan kwam er iemand anders met een andere installatiedatum.
Dan verwees ik naar chat van enkele uren ervoor of stuurde een screenshot van wat er beloofd was.
Eerst was mijn datum 9/9. Opeens (vanmiddag 12u45) mocht ik rechtstreeks met de onderaannemer bellen die de planning deed (ik kreeg het rechtstreeks numer via chat)
Nog geen half uur later lag het voetpad al open en om 14u had ik internet en tv.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1005 keer
- Bedankt: 3742 keer
- Recent bedankt: 16 keer
Of het word minder grappig, als ze je maandag komen afsluiten 

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.