Fouten op lijn

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Sinds een paar weken heb ik voor zover ik kan merken (ik ben dan ook meer niet dan wel thuis) af en toe veel fouten op mijn lijn. Dan zijn er momenten van een half uur tot een uur dat mijn lijn constant fouten maakt en reconnect. Ik zat op 100/30, ben ondertussen al eens terug naar 60/10 gegaan om dan weer naar 85/35 te gaan en dan nu weer 85/15 blijkbaar.
Kan er iemand vertellen op basis van onderstaande dat het probleem bij mn fritzbox light of de lijn? Of kan alleen tests door een technieker dit uitwijzen?
De enige constante die ik gemerkt heb, en zoals eerder gezegd voor zover ik thuis ben, is dat dit altijd rond de vroege namiddag gebeurt.
fouten.png
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Voor zover ik ondertussen heb kunnen zien is dat wanneer het gebeurt, het inderdaad altijd rond 11u 's ochtends start tot in de (late) namiddag. Nooit 's avonds of 's nachts.
En zo'n rare profielen dat ik krijg na een reconnect, het leek een paar dagen ok op 85/35 en plots zit ik op nu 85/8... :?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”