We are working on an emergency certification process in cooperation with proximus.
Dat betekend dat de nieuwe firmware 06.30 spoedig zal beschikbaar zijn in België.
We are working on an emergency certification process in cooperation with proximus.
philippe_d schreef:Als Proximus deze Firmware op zijn whitelist zet, is het probleem van de baan!
AVM zit er ook wel voor een beetje mee tussen, maar niet meer dan het noodzakelijke.DaNi0 schreef:Waarom moet de certificering eigenlijk op initiatief van een OLO gebeuren? Het zou toch logischer zijn mocht de fabrikant, in dit geval Fritz!Box, dit zelf kunnen aanvragen.
DaNi0 schreef:Waarom moet de certificering eigenlijk op initiatief van een OLO gebeuren? Het zou toch logischer zijn mocht de fabrikant, in dit geval Fritz!Box, dit zelf kunnen aanvragen.
Blino schreef:Eén ding heb ik wel over het hoofd gezien. Ik heb nooit opgezocht of de fritz!box poorten "full routed" ondersteunen, wat dus blijkbaar niet is.![]()
Is er daar iets over bekend of dit bij een toekomstige firmware update wel zou komen?
michelk schreef:Ik vroeg me af als ik DMV. een switch tussen poort 2 en 4 te zetten het IPTV en internetsignaal over 1 powerline adapter kan sturen naar verschillende kamers ?
Indien dit gaat moet ik dan iets speciaal configureren ?
michelk schreef:Klopt het dat met de firmware update 6.30 het eenvoudiger wordt om IPTV en internet door te sturen naar de powerline adapters?
lacer schreef:De firmware update 6.30 is op dit moment door Proximus nog niet goedgekeurd.
Phuncz schreef:Ondertussen is mijn 3490 dus al >48h stabiel met bovenstaande methode. Ik ga er vanuit dat dit een oplossing voor het probleem is en de lijntest uitvoeren om te zien of ik een hoger profiel kan terugkrijgen.
EDIT: ondertussen een 50/10Mbit profiel ipv. 50/6Mbit. Ik hoop dat dit zich nog herstelt naar 70/10, ik heb 18dB SNR op 50Mbit.
philippe_d schreef:Waarschijnlijk heb je te maken met de "upstream vectoring" bug die opgedoken is sedert het activering van vectoring op de upstream door Proximus. De work-around is beschreven enkele pagina's terug in deze topic: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p635293
Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten