Welke ISP heb je nu gekozen

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.

Welke ISP heb je nu gekozen

EDPNet
26
30%
RealDSL
15
17%
Surfadsl
1
1%
Versatel
7
8%
Skynet
20
23%
Telenet
4
5%
Scarlet
9
10%
Euphony
0
Geen stemmen
Belcenter
0
Geen stemmen
LaTribu
1
1%
AcademicBroadband
3
3%
Andere (ik specifieer in een post)
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 88
Gast

Ik ben opnieuw Skynetter :p

AdslGO + Powerpack

Zeer tevreden over :D

Radic
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne

Heey

ex-a2f'er hier, al sinds maanden overgestapt naar Tiscali Xlarge (nu dus scarlet), heb 4Mbit down en 512Kb up... limiet van 30GB, met 0.9€/gig extra... wreed schoon.. liever dees dan ergens anders...
Pandoriaantje
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:37
Bedankt: 1 keer

ex-A2F klant en overgestapt op't Edpnet.
Maar had ik't geweten had ik't zeker niet gedaan.

Ik dacht mooi af te zijn van smallband (sinds ik bij telenet ben opgestapt) maar nu heb ik't weeral aan me been.
eerste maand bij edpnet en ik heb't al zitten. mometeel tot de 16e.

Ik zie net dat RealDSL ook een abbo heeft van 39€/mnd (FUP).
'k Vraag me af of ik dat EDPNET abbo alsnog zou kunnen weigeren (heb vandaag m'n login gegevens gekregen) en alleen betalen voor de maand april.
Gast

Pandoriaantje schreef:Ik zie net dat RealDSL ook een abbo heeft van 39€/mnd (FUP).
Alle prijzen zijn exclusief BTW

Aansluitkosten 120 Euro
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Pandoriaantje schreef:Ik dacht mooi af te zijn van smallband (sinds ik bij telenet ben opgestapt) maar nu heb ik't weeral aan me been.

...

heb vandaag m'n login gegevens gekregen
Vandaag je login gegevens gekregen, en al meteen op smallband ?

40 GB download op 1 dag dus... denk dat je dan beter een andere hobby zoekt dan harddisks volschrijven :lol:
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

r2504 je traffic werd al heel de periode getelt en je hebt altijd kunnen inloggen op de traffic meter, dus je had het kunnen weten :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Pandoriaantje schreef:ex-A2F klant en overgestapt op't Edpnet.
Maar had ik't geweten had ik't zeker niet gedaan.

Ik dacht mooi af te zijn van smallband (sinds ik bij telenet ben opgestapt) maar nu heb ik't weeral aan me been.
eerste maand bij edpnet en ik heb't al zitten. mometeel tot de 16e.

Ik zie net dat RealDSL ook een abbo heeft van 39€/mnd (FUP).
'k Vraag me af of ik dat EDPNET abbo alsnog zou kunnen weigeren (heb vandaag m'n login gegevens gekregen) en alleen betalen voor de maand april.
Kun je dan geen volumepacks kopen zodat je terug een breedband komt ???

Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.

Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.

Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

spacekiek schreef:
Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.

Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !
Vandaar dat je dit met een ondertekende brief of fax moet versturen.

Als je dan bv 10gb bijneemt op die 40gb dan moet je ook elke maand voor die 10gb tot het einde van je abo betalen ?

Ook al heb je maar ongeveer 45gb van de 50gb gebruikt ? Dus je betaalt altijd die extra 10gb erbij ook al heb je die 1Ogb niet opgebruikt in die maand.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3970
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Tae schreef:
spacekiek schreef:
Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.

Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !
Vandaar dat je dit met een ondertekende brief of fax moet versturen.

Als je dan bv 10gb bijneemt op die 40gb dan moet je ook elke maand voor die 10gb tot het einde van je abo betalen ?

Ook al heb je maar ongeveer 45gb van de 50gb gebruikt ? Dus je betaalt altijd die extra 10gb erbij ook al heb je die 1Ogb niet opgebruikt in die maand.
Dan is telenet en belgacom(dacht ik) hun systeem beter, daar kan je altijd terug naar je gewoon volume.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

AnD schreef:
Tae schreef:
spacekiek schreef:
Tae schreef: Wat betreft dat volume aankopen is ook wel een omslachtige methode dat je dat via een fax of per brief moet doen.

Ze zouden beter een voorbeeldje nemen van Skynet of Telenet waar je online volume kunt bestellen.
Dat komt omdat extra volume PERMANENT bij je abo komt ! Dus als je 5GB besteld, telt dit tot op het einde van je abo !
Vandaar dat je dit met een ondertekende brief of fax moet versturen.

Als je dan bv 10gb bijneemt op die 40gb dan moet je ook elke maand voor die 10gb tot het einde van je abo betalen ?

Ook al heb je maar ongeveer 45gb van de 50gb gebruikt ? Dus je betaalt altijd die extra 10gb erbij ook al heb je die 1Ogb niet opgebruikt in die maand.
Dan is telenet en belgacom(dacht ik) hun systeem beter, daar kan je altijd terug naar je gewoon volume.
In feite wel omdat je daar niet verbonden bent om die elke gb elke maand te betalen tot het einde van je contract :s

Persoonlijk vind ik het dus geen goed systeem dat word gehanteerd daar bij Edpnet, maar tja het contractje is weeral getekend dus ........... :roll:

Sommige maanden verbruik ik soms meer dan anders en dan zou ik bv.10gb willen bijkopen en dat zou ik dan elke maand tot mijn contract moet bijbetalen :?
Ik vraag mij dan af als ik die extra gb waarvoor ik betaal niet heb verbruikt ook nog altijd moet betalen ?
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Volgens mij moet je die inderdaad elke maand betalen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Pandoriaantje
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:37
Bedankt: 1 keer

SeNsEi Ze0n schreef:r2504 je traffic werd al heel de periode getelt en je hebt altijd kunnen inloggen op de traffic meter, dus je had het kunnen weten :)
Blijkbaar kan(kon?) je inloggen met je inbelgegevens. ik had al geprobeerd met m'n oude A2F login maar daarmee lukte het niet.
Wel vroeg om daarmee af te komen...

@ r2504: eerste meeting (voor zover ik kan zien) dateerd van 16/04/2005.
ik heb helemaal geen probleem met een limit, maar is meer het feit dat ik met één dag van 7gig en één van 10gig zit en dat't pas vanaf de 16e gemeten is. Dus dat zijn mer dan 16 dagen dat er niets van gaat. 'k zal dus nog een hele tijd mogen wachten tot ik weer goed zit.

Nu herinner ik me weer waarom ik ben opgestapt bij telenet... :|
Laatst gewijzigd door Pandoriaantje 26 apr 2005, 20:39, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Versatel kleurt je dag.... dag in dag uit :)
Had ik toen (adsl2shit) geweten wat ik nu weet had ik al veel langer versatel. Traag? Ja, het is maar hoe je het bekijkt. Vaste prijs ongeacht verbruik, vrij stabiel zowel voor snelheid als voor connecties :wink:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”