Probleem adsl2fit

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Tja, da's ni moeilijk.
Probeer je verbruik maar eens na te gaan.
Niet op 2fit, niet op EDP.
Nergens kan je je traffiek raadplegen.

Hoe gaan ze dan afrekenen straks?
Idd, denk dat ze niet kunnen. :-D

So leechers, that's your queue :wink:
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

jups, maar als ik het goed doorheb zal dat morgen wel min of meer gedaan zijn zeker?
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

Jup de tijdelijke 'overstap-accountjes' zijn tot vrijdagavond online
Typhobob
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 maa 2005, 21:27

SchizoSirhc schreef:Jup de tijdelijke 'overstap-accountjes' zijn tot vrijdagavond online
Ik zou al geen EDpnet meer moeten hebben, het is nu al traag :s
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Als dat zo een week doorgaat stap ik het af, moet in juli beslissen of ik blijf. En meer betalen voor minder (upload / download / limiet) te krijgen en dan nog eens de snelheid gehalveerd zien... Prachtig gewoon.
gast

Typhobob :

jammer dat je er zo over denkt....
ken iemand bij edpnet
zij doen dit als geste naar a2fit klanten, met natuurlijk de hoop wat klanten te winnen (off course).
zij stellen tijdelijk gratis hun netwerk ter beschikking voor a2fitters, wetende dat dit trafiekverbruikers zijn.
natuurlijk dat het netwerk kraakt onder deze zware last....
zij werken dan ook met man en macht aan de uitbreiding van hun netwerk om ervoor te zorgen dat iedereen online kan blijven... tijdelijk tegen af en toe een lagere snelheid (vooral in de piekmomenten 6-8 's avonds).

coit iedereen zijn eigen mening
Typhobob
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 maa 2005, 21:27

gast schreef:Typhobob :

jammer dat je er zo over denkt....
ken iemand bij edpnet
zij doen dit als geste naar a2fit klanten, met natuurlijk de hoop wat klanten te winnen (off course).
zij stellen tijdelijk gratis hun netwerk ter beschikking voor a2fitters, wetende dat dit trafiekverbruikers zijn.
natuurlijk dat het netwerk kraakt onder deze zware last....
zij werken dan ook met man en macht aan de uitbreiding van hun netwerk om ervoor te zorgen dat iedereen online kan blijven... tijdelijk tegen af en toe een lagere snelheid (vooral in de piekmomenten 6-8 's avonds).

coit iedereen zijn eigen mening
Ik denk er idd anders over,het is geen goede reclame voor hen als het nu reeds traag gaat he ...
gast

wel,

ik heb gehoord dat deze adsl2fit gebuikers al dadelijk voor 50% extra trafiek zorgen.
hierbij wil ik zeggen dat dit zeer abnormaal trafiek gedrag is...
vrij normaal dat de snelheid daalt....
maar goed nieuws ... er wordt aan gewerkt
J@kk£
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 sep 2003, 22:35

hallo,

Ik ben ook een van de slachtoffers van het A2F debakkel, nu ben ik ook niet akkoord met de overzetting van mijn account naar EDPnet en zou dit graag stopzetten.

Ik heb helaas geen ervaring met aangetekend schrijven en dergelijke, zou soms iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen met het opstellen van een opzegbrief? Misschien is het handig om gewoon een voorbeeld naar me door te mailen waar ik gewoon mijn gegevens moet invullenen dan alleen hoef af te drukken en op te sturen.
De personen die dit willen doen kunne mss best een word document naar me doormailen noor volgend adres: [email protected]

Met dank bij voorbaat,

Jakke
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Deej_1977 schreef:Als dat zo een week doorgaat stap ik het af, moet in juli beslissen of ik blijf. En meer betalen voor minder (upload / download / limiet) te krijgen en dan nog eens de snelheid gehalveerd zien... Prachtig gewoon.
Deej, het zijn jaarcontracten die je opnieuw afsluit, dus het is weer wachten tot volgend jaar.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

damn dit vind ik dus echt lame..

Ik heb ook enkele dagen dat free account, maar ik heb tenminste
het fatsoen om ni liggen te leechen.. omg wat een bende pubers
die A2F'ers ....

(dan kunde eindelijk WoW spelen en dan liggen die dwazen te
profiteren van een dagje 'gratis' internet (lag like hell)
.. come on .. denk is na,
aja just daar is de grote hoop A2F'ers nog te dom voor zeker :s)

greetz..
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

ik was ook al blij dat ik gewoon terug WoW kon spelen :|
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

canabeez,
Dat is lang niet allemaal, ik heb nog geen internet, en ik moet het ook niet meer hebben, trouwens wat wil je als je met 40 GB moet leven als ge unlimited gewoon bent.

Mvg,

Kikker
Gast

kikker46 schreef:canabeez,
Dat is lang niet allemaal, ik heb nog geen internet, en ik moet het ook niet meer hebben, trouwens wat wil je als je met 40 GB moet leven als ge unlimited gewoon bent.

Mvg,

Kikker
bel eens naar de edpnet helpdesk?
zij zullen u wel verderhelpen.
mij hebben ze ook goed verdergeholpen.... sommige gegevens zijn niet goed overgedragen (gebruikersnamen en wachtwoorden ), misschien is dat de reden....
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

byter schreef:ik was ook al blij dat ik gewoon terug WoW kon spelen :|
ja en dan zit da dus te laggen van kan ni meer... grmbl..
welke realm zit je trouwens? mijn main char zit op turalyon.
kikker46 schreef: canabeez,
Dat is lang niet allemaal, ik heb nog geen internet, en ik moet het ook niet meer hebben, trouwens wat wil je als je met 40 GB moet leven als ge unlimited gewoon bent.
Ok, maar jij was 1 van de mensen met een duurder abo zeker? met statisch
ip. ok, die hebben mss nog geen inet.. maar het is wel duidelijk dat de
rest gas aant geven is :roll: :|

kga het nog is zeggen: lame.. (sorry de frustratie moet eruit)

greetz,

Kevin
Gebruikersavatar
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 509
Lid geworden op: 17 jul 2004, 00:46
Locatie: Zaventem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik heb dus de bestelbon klaargemaakt om door te faxen morgen (directeur moet nog tekenen), EDPnet heeft er een nieuwe klant bij.

Wat al dat geklaag betreft over limieten: ik verbruik ongeveer 10% van m'n limiet bij Telenet (thuis), ik snap echt niet wat een mens moet aanvangen met 40 Gb ... :twisted:
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Ik ga niet bellen, voor 1 dag Internet. Ik blijf toch niet, dus dat heeft geen zin. Trouwens als je zonder grenzen geproeft heb wil je dat ook niet meer, nooit op uw meter moeten kijken is gewoon een luxe leven en zo moet het vind ik. Grenzen zijn beperkingen en die hebben we al genoeg vind ik (op alle vlakken). Als ze digitale media in huis willen stimuleren is een limiet opleggen nu ook geen stimulans. Nu als ik zo de specificaties bekijk zou het nieuwe abbonement niet als beste koop uit komen dus is dat logisch dat ik eerst iets anders uitprobeer.

Mvg,

Kikker
Asansi
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mei 2004, 13:32

canabeez schreef:damn dit vind ik dus echt lame..

Ik heb ook enkele dagen dat free account, maar ik heb tenminste
het fatsoen om ni liggen te leechen.. omg wat een bende pubers
die A2F'ers ....

(dan kunde eindelijk WoW spelen en dan liggen die dwazen te
profiteren van een dagje 'gratis' internet (lag like hell)
.. come on .. denk is na,
aja just daar is de grote hoop A2F'ers nog te dom voor zeker :s)

greetz..
ik vrees dat ik canabeez hier wel gelijk moet geven...
gisteren waren er nog ping tijden van 10-11 ms waarvan ik echt positief verrast was, vandaag is het al teruggevallen naar 20-22 ms. Om dan nog niet over de max downloadspeed te spreken... Duidelijk dat EDPnet niet voorzien was op de A2F massa (maar welke provider is dat wel :))

Geef ze nog een paar dagen / week de kans om de overstap te doen en doe dan uw ding...
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Mar 31 2005 om 22:14:07 UTC+0200)

Download : 154.9 KByte/sec
Upload : 47.5 KByte/sec

Qua speed is het wel slecht gesteld met Edpnet ? Tis te hopen dat het in de toekomst verbeterd en dat niet de A2fitters alleen voor moeten boeten om tegen die snelheid te surfen, downloaden, etc...

Spijtig dat je niet meer bedenk tijd krijgt (ik d8 toch 7 dagen ofzoiets) en dat het allemaal snel snel moet gaan want anders vrees ik weer voor een jaar vol met problemen met deze nieuwe ISP :?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

SeNsEi Ze0n schreef:
Deej_1977 schreef:Als dat zo een week doorgaat stap ik het af, moet in juli beslissen of ik blijf. En meer betalen voor minder (upload / download / limiet) te krijgen en dan nog eens de snelheid gehalveerd zien... Prachtig gewoon.
Deej, het zijn jaarcontracten die je opnieuw afsluit, dus het is weer wachten tot volgend jaar.
Nee ik ben al 2,5 jaar een tevreden EDPNet klant die tot gisteren altijd vlot 2800 kbit /s haalde en nu terugvalt op ruwweg 800 kbit /s. Om exact te zijn: op 22 juli zit ik er 3 jaar. Dus tegen half juni zal ik weten of ik blijf of niet.

Heb ondertussen ook met andere EDPNet klanten gesproken en die zijn ook niet tevreden met de massale toestroom van de A2F'ers, of beter: de impact op de performantie. De toestroom van de nieuwe klanten zou dus wel eens een pak oude klanten kunnen wegjagen bij EDPNet.

Wat ik bedoelde met meer betalen en minder krijgen was in relatie tot de nieuwe A2F-alike abonnementen. Vergelijk het Neutrino 3000 abbo eens met het EDPNet Small Dyn, da's gewoon compleet unfair.

EDIT: ja ik ben aan het zagen, da's de frustratie die spreekt momenteel.
Gast

Deej_1977 schreef:
SeNsEi Ze0n schreef:
Deej_1977 schreef:Als dat zo een week doorgaat stap ik het af, moet in juli beslissen of ik blijf. En meer betalen voor minder (upload / download / limiet) te krijgen en dan nog eens de snelheid gehalveerd zien... Prachtig gewoon.
Deej, het zijn jaarcontracten die je opnieuw afsluit, dus het is weer wachten tot volgend jaar.
Nee ik ben al 2,5 jaar een tevreden EDPNet klant die tot gisteren altijd vlot 2800 kbit /s haalde en nu terugvalt op ruwweg 800 kbit /s. Om exact te zijn: op 22 juli zit ik er 3 jaar. Dus tegen half juni zal ik weten of ik blijf of niet.

Heb ondertussen ook met andere EDPNet klanten gesproken en die zijn ook niet tevreden met de massale toestroom van de A2F'ers, of beter: de impact op de performantie. De toestroom van de nieuwe klanten zou dus wel eens een pak oude klanten kunnen wegjagen bij EDPNet.

Wat ik bedoelde met meer betalen en minder krijgen was in relatie tot de nieuwe A2F-alike abonnementen. Vergelijk het Neutrino 3000 abbo eens met het EDPNet Small Dyn, da's gewoon compleet unfair.

EDIT: ja ik ben aan het zagen, da's de frustratie die spreekt momenteel.
Even geduld deej, uit goede bron heb k vernomen dat er snel oplossigen komen... (qua snelheid en qua discriminatie)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Gast schreef:
Deej_1977 schreef:
SeNsEi Ze0n schreef:
Deej_1977 schreef:Als dat zo een week doorgaat stap ik het af, moet in juli beslissen of ik blijf. En meer betalen voor minder (upload / download / limiet) te krijgen en dan nog eens de snelheid gehalveerd zien... Prachtig gewoon.
Deej, het zijn jaarcontracten die je opnieuw afsluit, dus het is weer wachten tot volgend jaar.
Nee ik ben al 2,5 jaar een tevreden EDPNet klant die tot gisteren altijd vlot 2800 kbit /s haalde en nu terugvalt op ruwweg 800 kbit /s. Om exact te zijn: op 22 juli zit ik er 3 jaar. Dus tegen half juni zal ik weten of ik blijf of niet.

Heb ondertussen ook met andere EDPNet klanten gesproken en die zijn ook niet tevreden met de massale toestroom van de A2F'ers, of beter: de impact op de performantie. De toestroom van de nieuwe klanten zou dus wel eens een pak oude klanten kunnen wegjagen bij EDPNet.

Wat ik bedoelde met meer betalen en minder krijgen was in relatie tot de nieuwe A2F-alike abonnementen. Vergelijk het Neutrino 3000 abbo eens met het EDPNet Small Dyn, da's gewoon compleet unfair.

EDIT: ja ik ben aan het zagen, da's de frustratie die spreekt momenteel.
Even geduld deej, uit goede bron heb k vernomen dat er snel oplossigen komen... (qua snelheid en qua discriminatie)
Hopelijk voor beide partijen dan !!!

Misschien is het beter om ineens sommige formules ineens om te schakelen naar het ADSL2F voorbeeld dus met zowiezo al 40GB traffiek ? :-D
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Tae schreef:
Gast schreef:Even geduld deej, uit goede bron heb k vernomen dat er snel oplossigen komen... (qua snelheid en qua discriminatie)
Hopelijk voor beide partijen dan !!!

Misschien is het beter om ineens sommige formules ineens om te schakelen naar het ADSL2F voorbeeld dus met zowiezo al 40GB traffiek ? :-D
Wees gerust, ik die ijver voor de mondigheid van de consument heb de mannen van EDPNet al een mailtje gestuurd hieromtrent. En ik weet dat ik zeker niet alleen ben.

Wat mij in dit verhaal wel vertrouwen inboezemt is dat EDPNet al 2,5 jaar zeer professioneel overkomt naar hun klanten toe en dat ze dus ze deze beslissing wel niet lichtzinnig genomen hebben. Ik geef gerust toe dat het vanuit EDPNet's standpunt een slimme zet is want ze halen zo weer een pak extra klanten binnen en qua naambekendheid gaan ze er op vooruit (als het goed afloopt).

Dus ja ik zal wel geduld hebben (willens nillens :-D). Gelukkig dat mijn weekends nogal goed gevuld zijn met sociale activiteiten, dan merk ik zondag hopelijk pas hoe goed / slecht het wel zal zijn ;-).
Gast

hallo,

Ik ben ook een van de slachtoffers van het A2F debakkel, nu ben ik ook niet akkoord met de overzetting van mijn account naar EDPnet en zou dit graag stopzetten.

Ik heb helaas geen ervaring met aangetekend schrijven en dergelijke, zou soms iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen met het opstellen van een opzegbrief? Misschien is het handig om gewoon een voorbeeld naar me door te mailen waar ik gewoon mijn gegevens moet invullenen dan alleen hoef af te drukken en op te sturen.
De personen die dit willen doen kunne mss best een word document naar me doormailen noor volgend adres: [email protected]

Met dank bij voorbaat,

Jakke
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Zo'n voorbeeldje van een opzeggingsbrief zou ik ook wel handig vinden :wink:
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Deej_1977 schreef:verdomme zeg ze hebben de paus dan toch geklopt :lol:
't Is echt nipt geworden, aan de paus komt waarschijlijk ook snel een einde. Waarschijnlijk nog in dezelfde week :p^.

Bronnen: Het Laatste Nieuws,De Standaard,Het Belang Van Limburg
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik zou iets als dit sturen: (LET OP: ik ben geen jurist dus het kan dat deze brief niet geldig is!)
Bij dit schrijven wens ik het contract tussen mij, <NAAM> en Webvisie betreffende een ADSL2FIT Small abonnement op te zeggen. Deze opzegging steunt op het feit dat Webvisie niet meer in staat is de diensten geregeld in het contract te leveren en ik dit beschouw als contractbreuk. De overgang naar EDPNet beschouw ik niet als naleven van de diensten aangezien er een nieuw contract wordt opgesteld en er een andere partij in dienst is.

Mijn gegevens:

Username:
account ID:
adres
mail adres
telefoonnummer waar adsl op staat
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

Dus hoe zit dat nu ? Wat gebeurd er als ik niks van me laat horen ?
Hoeveel dagen heb ik ? :o

Ik zat even te denken aan realdsl, maar je mag toch ook niet vergeten dat dit direct 10 euro duurder is :|
gast

SeNsEi Ze0n schreef:ik zou iets als dit sturen: (LET OP: ik ben geen jurist dus het kan dat deze brief niet geldig is!)
Bij dit schrijven wens ik het contract tussen mij, <NAAM> en Webvisie betreffende een ADSL2FIT Small abonnement op te zeggen. Deze opzegging steunt op het feit dat Webvisie niet meer in staat is de diensten geregeld in het contract te leveren en ik dit beschouw als contractbreuk. De overgang naar EDPNet beschouw ik niet als naleven van de diensten aangezien er een nieuw contract wordt opgesteld en er een andere partij in dienst is.

Mijn gegevens:

Username:
account ID:
adres
mail adres
telefoonnummer waar adsl op staat
volgens mij bega je een fout door zelf op te zeggen...
dit is niet in gebreke stellen (wat je zou moeten doen)
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Hoe doe je dat dan best ? Geen van ons allen heeft economie gestudeerd, dus je mag het wel zeggen ...

Mvg,

Kikker
Gebruikersavatar
ban
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 maa 2004, 16:21

kikker46 schreef:Geen van ons allen heeft economie gestudeerd, dus je mag het wel zeggen ...
economie ???
Gebruikersavatar
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

typ er gewoon bij


Door het laten stilvallen van de verbinding stel ik adsl2fit in gebreke.


Soms is het simpelste nog het beste.
gast

heb ook geen economie gestudeerd :-D

Maar ik denk dat het nogal voor de hand ligt: ADSL2FIT kan haar verplichtingen niet nakomen dus verbreken zijn het contract. In elk geval dus niet in de brief zetten dat JIJ het contract wil verbreken.

Ander punt (staat hier ook ergens op userbase) is dat indien er claims komen van hun schuldeisers je niet wil dat deze bij jou komen aankloppen en dat je ze daarvoor in gebreke moet stellen. Of dat waar is weet ik niet, maar als je dan toch een brief schrijft...

persoonlijke noot: ik vind wel dat ADSL2FIT een lange periode van elende netjes heeft afgesloten door een andere ISP voor haar klanten te vinden. Verder moet ik EDPnet bedanken voor het aanbod! Bekijk het hoe je wil maar ze hadden ook niets kunnen doen en dan hadden ze vast ook een aantal ADSL2FITters gehad tegen vol tarief!
Gebruikersavatar
SchizoSirhc
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 maa 2004, 09:40

gast schreef:Bekijk het hoe je wil maar ze hadden ook niets kunnen doen en dan hadden ze vast ook een aantal ADSL2FITters gehad tegen vol tarief!
Toch niet veel :P
Gast

ik heb ze donderdag ene opzeggingsbrief gestuurd .Maar zou ik nu toch voor de volgende 10 maandne moetne betalen nu ze zo goed als failliet zijn??
Ik ben toch nie verplicht he om abo te nemen op edpnet want heb gisteren Skynet aangevraagd en maandag heb ik skynet.
Gast

ohja mijn nieuwe jaar begon al begin februari

ik ben de gast van hierboven hehe
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Bon,

Document in bijlage kan misschien al dienen.
Voor mij gaat dit in ieder het geval voldoende moeten zijn.

Grtz,
Seal
Bijlagen
A2F-Ingebrekestelling.doc
(21 KiB) 221 keer gedownload
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Thx Seal, wel even bij vermelden dat iedereen die toch een mail van a2f heeft ontvangen de passage met "geen nieuws ontvangen" weg moet doen om correct te zijn.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

Ik heb alleen dit te zeggen tegen A2F:

EIGEN SCHULD DIKKE BULT. Ik ben nu een paar maanden weg bij hen en ben terug een gelukkig man. Ik hoop dat veel klanten van A2F terug een fansoenlijke provider vinden bij EDPNET. Bij A2F was het echt huilen met de pet op.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Mja, een opzeggingsbrief schrijven is niet echt bepaald moeilijk. Laat de frustraties maar rollen en vlak dat een beetje af :p. Ze zullen het dan wel door hebben ;).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”