Tevreden A2F klanten

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

Wel,

Dit forum staat vol met slechte dingen, maar ik vraag me af of er ook mensen zijn die WEL tevreden zijn over hun connectie?

Ik persoonlijk ben grotendeels wel persoonlijk alleen pakken ze het soms een beetje (VEEL) te amateuristisch aan (ivm facturatie & klantenservice onderandere...) maar als ik zie dat mijn connectie 10/12 maanden zonder enig probleem gaat, en dan er opeens een paar probleempjes zijn, neem ik die er graag bij.

Ook de limiet vind ik een groot pluspunt omdat het in verhouding met andere providers heel goedkoop is. Van de lagproblems waar veel mensen spreken heb ik dus ook amper last van, er zijn natuurlijk wel van die dagen dat de ping even omhoog schiet maar dat heb ik ook al bij telenet gehad, en ik ken ook skynet-users die dit ook wel eens aan de hand hebben.

Hierbij wil ik dus zeggen dat ik A2F een goede provider vind, alleen vind ik dat hun klantenservice & mentaliteit VAAK veel te wensen overlaat.

Ik zou dus willen zeggen: betaal je facturen (als het mogelijk is en ze geen fouten maken met de data...wat ook wel eens kan gebeuren) heel goed optijd zodat ze daar al geen problemen van kunnen gaan maken; en voor de rest, als er geen problemen zijn is het (voor mij persoonlijk) een zalige provider.


Iemand die hier iets aan wil toevoegen? (waarschijnlijk komen nu alle negatieve argumenten weer naar boven...maar die heb ik amper meegemaakt dus daarom praat ik er zelf niet over)
Gebruikersavatar
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 509
Lid geworden op: 17 jul 2004, 00:46
Locatie: Zaventem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer
Recent bedankt: 1 keer

heb ook nooit problemen gehad met A2F.
Thuis heb ik telenet, maar ik doe het netwerkbeheer van een vzw die A2F heeft, en ik heb er eigenlijk weinig problemen mee gehad tot nu toe (thuis met telenet nog minder problemen :wink: ).
We hebben A2F al meer dan een jaar, mogelijks zelfs al bijna 2 jaar (zou ik moeten nakijken) en in die tijd hebben we misschien 3 dagen geen internet gehad. Daar valt mee te leven, vind ik, maar ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat we op 't werk één dag zonder email zouden zitten (blijkbaar hanteer ik dus zelf 2 verschillende normen over wat aanvaardbaar is).
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik heb zelf ook bijna geen problemen gehad, heel even dat het er uit lag en af en toe een trage verbinding maar allemaal leefbaar, ik ben daarom nog altijd tevreden van die keuze, ook van mijn jaar te verlengen, hoewel ik even geleden wat twijfels had, maar soit.

Het hendigste vind ik nog altijd die upload en daarenboven is die altijd stabiel gebleven, dus dat is handig.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

tip: bekijk de recentste actieve topics ;)

greetz
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

canabeez schreef:tip: bekijk de recentste actieve topics ;)

greetz
1. Wat versta jij onder actief? (actief is nog niet eens de volledige eerste page van topics volges mij)

2. Ik zie geen enkele topic op deze pagina met dezelfde rechtstreekse vraag die ik stelde...
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

Liquidz0r schreef:
1. Wat versta jij onder actief? (actief is nog niet eens de volledige eerste page van topics volges mij)

2. Ik zie geen enkele topic op deze pagina met dezelfde rechtstreekse vraag die ik stelde...
ik had het over dit topic: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=

op een gans weekend 10u online kunnen. Mja.. het is een doorn
in het oog van een internetverslaafde (zoals ik hehe)
Toegegeven de voorbije maanden ging het vrij goed,
de occasionele speedcap niet in rekening gebracht.
Maar dit weekend en laatste week was huilen met de pet op..
(tijdens week: heel moeilijk connectie te krijgen, weekend:
geen connectie te krijgen)
Ik hoop de ze de authentication server is deftig maken, het
aapke terug in gang duwen, of de hamsters vervangen. :lol:
(whatever may help ;) )

Anyway overall valt het idd nog mee, maar helemaal niet
op internet geraken is hell voor mij, zeker als ge na een dag
stage terug thuis komt en ni kunt wachten tot ge World of Warcraft
kunt gaan spelen. En dan tot de conclusie komen dat ge internet
die avond wel kunt vergeten. ZEER hatelijk ;)

my 2 cents
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Mm, ik heb de laatste tijd terug veel uitval problemen thuis op 4 Mbit. Op kot hebben we daarentegen met de 8 Mbit lijn, geen enkel probleem. Facturatieproblemen zijn gelukkig weeral enkele maanden geleden. Maar ik blijf er bij dat hun service zéér zwaar te wensen over laat.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

Moet bij het bovenstaande aansluiten,

Ik heb nog nooit gekapt geweest maar ben ook niet zooo een zware downloader (+- 30gig/maand) maar ben wel Inet-addict, vooral als ik thuiskom en aan men verhandeling nederlands moet beginnen (waar ik dus heel wat info voor nodig heb), en ik dus wil connecten en het uiteindelijk dus niet blijkt te gaan...

Dan is het natuurlijk dik balen en met het fietsje naar een vriend en hopen dat ik daar op Inet kan...

Achja, boekbespreking is af, ik kan terug op A2F (met veel moeite wel maarja) en de speeds zijn nog altijd goed...dus ik klaag niet :lol:
triggerke

14/03/2005 17:35:06 Due to a hardware prob some users may have experienced problems loggin on. The "faulty" disksets have been replaced and the situation should be normal again
Ik hoop de ze de authentication server is deftig maken, het
aapke terug in gang duwen, of de hamsters vervangen.
Ik hoop dat ze bij deze nu is het juiste hamsterke vervangen hebben :D
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”