Extra volume ?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Extra volume betalen terwijl mijn volume cap staat op 40gig:

bij A2F kan je small band instellen op een bepaald volume juist, nu bij mij staat dat op 40, zoals het was..

ik ben er 6 gig overgegaan, dus ik zou op smal band moeten zitten juist, maar hun hebben mij gewoon een extra factuur gestuurd en verwachten dat ik die extra 6 gig betaal op zich is dit niet zoon probleem alleen is het zo dat ik dat extra volume niet gevraagd heb, .. hoe zit dat dan ? en dat hun het hadden op smallband moeten zetten op 40gig zoals hun status pagina voorziet

wat kan ik het best doen

is er een ander isp die het toelaat om een server te draaien zoals A2F dat doet ?

* ik zat eerst op onbeperkt ook heb ik hier geen notice van gekregen van nieuwe voorwaarden ofzo normaal is het toch zo dat de vorige voorwaarden gewoon doorgaan toch? dus onbeperkt..
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 197
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Hey Ofloo,

Er zijn al verschillende topics over dit onderwerp.

Bij A2F moet je alles betalen, dus ook het volume dat je verbruikt wanneer je op 'smallband' zit.

De 'smallband' blokkering werkt meestal niet echt goed (bij mij toch niet),
dus je kan over je 40Gb-limiet gaan zonder dat je het weet.

Je kan misschien een troubleticket aanmaken en vragen of ze willen checken of je 'smallband' actief is.

Wat betreft het draaien van servers bij andere ISP's, veel hangt af van de poorten die je wilt gebruiken.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Ofloo schreef:is er een ander isp die het toelaat om een server te draaien zoals A2F dat doet ?
Ja, redelijk veel zelfs.
Ikzelf ben van a2f naar edpnet gegaan zonder problemen en met servers.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ja bij skynet gaat het ook maar mag het en is poort 25 open ?, want ik ben die zever van hun echt wel beu, elke keer is het een andere verrassing hmm edpnet heeft volume beperking op upload .. 20 gig bandbreedte is 20gig wat maakt het nu uit waar ik deze besteed, heb geen zin om dat allemaal na te gaan
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hologic schreef:Hey Ofloo,

Er zijn al verschillende topics over dit onderwerp.

Bij A2F moet je alles betalen, dus ook het volume dat je verbruikt wanneer je op 'smallband' zit.

De 'smallband' blokkering werkt meestal niet echt goed (bij mij toch niet),
dus je kan over je 40Gb-limiet gaan zonder dat je het weet.

Je kan misschien een troubleticket aanmaken en vragen of ze willen checken of je 'smallband' actief is.

Wat betreft het draaien van servers bij andere ISP's, veel hangt af van de poorten die je wilt gebruiken.
en ik ben zeker als je er een advocaat op zet dat je dat niet moet wat ik waarschijnlijk ook van plan ben.. moet het toch ni betalen heb das verzekering.. ik zal mijne polis eens checken se, wat is dit nu voor zever ..waarom is er dan een smallband optie toch om niet voor verrassingen te komen staan eh op het eind van de maand
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ofloo schreef:ja bij skynet gaat het ook maar mag het en is poort 25 open ?, want ik ben die zever van hun echt wel beu, elke keer is het een andere verrassing hmm edpnet heeft volume beperking op upload .. 20 gig bandbreedte is 20gig wat maakt het nu uit waar ik deze besteed, heb geen zin om dat allemaal na te gaan
Je mag op Skynet geen servers draaien. Maar zolang je geen overlast veroorzaakt doen ze er niet moeilijk over. Poort 25 is toe.
Je bent zelfs verplicht om de mailservers van Skynet te gebruiken voor uitgaande mail.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dat weet ik ik zoek een provider dat het toelaat, ..

belangrijkste is dat het een goede upload heeft .. download is niet zo belangrijk voor mij ben al gelukkig met 2mbit.. heb al naar versatel gemailed voor hun producten maar heb nog steeds geen antwoord gekregen..
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

volgens mij mogen ze dit zelfs niet aanpassen hun volume ik had onbeperkt

Volgens de wet mag de ISP het contract niet eenzijdig naar eigen goeddunken verbreken of wijzigen, zonder je schadeloos te stellen, behoudens om redenen van overmacht ;

http://mineco.fgov.be/redir_new.asp?loc ... _nl-01.htm
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”