vrijdag nacht ping of death daarna constant sync attacks

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

Yup ping of death is oeroud en volgens mij niet meer bruikbaar maar daarin vergis ik mij blijkbaar. Allezins heeft het geen invloed op mijn systemen want alles is laaste versie en volledig up to date.

Even rondgebeld en wat blijkt van al de mensen die ik ken hebben ze problemen vanaf vrijdagnacht (adsl2fitters bedoel ik natuurlijk)

Ik kan nog connectie maken maar http en smtp verkeer lukt niet, ftp en ssl connecties lukken nog wel (tegen lage snelheid). Andere mensen vertelde mij dat ze helemaal geen connectie meer kunnen maken.

Ik vind dit onvoorstelbaar dat er nu 11h40 nog steeds geen uitleg is op de website van A2F. En ik ben die constante DDOS attacks stilaan beu aan't worden, volgens mij komen deze van A2F boxen zelf, want ip verandering helpt gewoon niks, en naar buiten is alles geblockt door soft en hardware firewalls.

Nuja ff nakijken wanneer ik mijn contract moest vernieuwen, hopelijk zijn we er nog een maand van af. bye bye A2F
Radic
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:58

Weet niet of het er iets mee te maken heeft maar lees eens deze post van me
http://nirwana.anigraphics.be/forum/vie ... ad923a404a

Heb er een trouble ticket van gemaakt en heb vandaag antwoordt gekregen:

PROBLEEM IS GE-ESCALEERD


Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen !


Radic
PS: Ik zit nog 8 maand vast
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

bij mij werkt het terug normaal:)

Download van 390kb/sec en upload van 51kb/sec ...tis wel snachts maar toch:)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Radic schreef:PS: Ik zit nog 8 maand vast
Innige deelneming :lol:
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen

en daar zat mijn Inetspeed weer... ze moete er toch es iets op gaan vinde
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

ik kan dus ongeveer 5 minuten surfen nu terug tegen normale snelheid, daarna page could not be displayed.

Dus dacht ik laat ik ff lekker zeker wezen en verschillende systemen proberen. 5 pc's later (verschillende OS, verschillende browers) verandering van router, disablen van firewalls, ...

line synchorinsaties laten nakijken, geen resultaat.

Probeer dus helpdesk van A2F te bereiken beide telefoon nummers.
gisteren om 15h00 kreeg ik het bandje al te horen dat hun kantoren gesloten zijn en pas open tss 10h00 en 17h00.

A2F crew hoop dat je dit leest, zal nog proberen gedurende gans de dag contact met de helpdesk op te nemen, indien dit niet lukt, zal ik genoodzaakt zijn om testaankoop en dergelijk aan te schrijven.
Gebruikersavatar
ban
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 maa 2004, 16:21

Visi0n4ir,

zal ik u eens even wat beter laten voelen ? :

het bipt heeft een paar dagen geleden 2 verschillende klachten van mij tegen adsl2fxxx aanvaard en in behandeling genomen:
- eentje over de algemene voorwaarden en de onmogelijkheid hun contractveranderingen aan te vechten (basically : adsl2fxxx mag eender wat veranderen, en jij hebt 1 maand tijd om uit te stappen -> onwettelijk)
- eentje over het zogezegde "onderzoek" dat adsl2fxxx zou voeren als ze een intellectual property mail krijgen. ik heb kunnen bewijzen dat dit onderzoek TOTAAL niet wordt uitgevoerd en dat adsl2fxxx gewoon de lijn dicht gooit als eender wie die zich voordoet als een amerikaan een mail stuurt.

wordt vervolgd .. en niet een klein beetje

Ban
Radic
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 feb 2005, 18:58

Visi0n4ir schreef: A2F crew hoop dat je dit leest, zal nog proberen gedurende gans de dag contact met de helpdesk op te nemen, indien dit niet lukt, zal ik genoodzaakt zijn om testaankoop en dergelijk aan te schrijven.
Heb ik al gedaan.

De Ombudsdienst Telecommunicatie (alhoewel dat ik daar niet veel van verwacht) en Test Aankoop zijn er allebei mee bezig.
Evenals mijn advocaat....


Radic
Gast

de grootspraak die hier door soms ten toon wordt gesteld is lachwekkend!
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Ik vind eerder de klanten die vernieuwd hebben na een jaar miserie min of meer lachwekkend ;)

En ik ken er een paar persoonlijk uit deze thread :) Nothing personal guys :) I warned you enough :roll:


Ik ben zo blij blij blij bij edpnet te zijn :D OK, die laten ook al eens een steekje vallen, maar die is altijd snel opgeraapt met bijhorend welgemeend excuus als het hun schuld blijkt te zijn. Dikke thumbs up voor professionaliteit. Een paraplu kennen ze daar niet ...
Gebruikersavatar
ban
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 maa 2004, 16:21

thanks sven 8)
gewoon te laat aan gedacht om het nog af te zeggen.
Anonymous schreef:de grootspraak die hier door soms ten toon wordt gesteld is lachwekkend!
en dan de taal die door soms ten toon wordt gesteld
en de soms die zich tentoon stellen achter een anonymous post omdat soms hun naam niet durven tentoon te stellen, tssss lachwekkend! gewoon
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Anonymous schreef:de grootspraak die hier door soms ten toon wordt gesteld is lachwekkend!
Even grappig als de integriteit van het bedrijf en bijhorende nek!
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

kom net van telefoontje met A2F support ja het dure nummer andere nummer zegt dat de kantoren toe zijn.

Vraag hen of ze eens willen nakijken dat ze mijn inlog pogingen zien binnenkomen op de server.

Zeggen ze doodleuk, ja ik kan dat niet mijn collega kan dat maar die is er pas van 16h00. Hangt een mens 10 tot 15 minuten aan telefoon voor.
Tegen 1,1155 euro per minuut.

met als gevolg geen internet tegen dat ik thuiskom werken die gasten niet meer. Ok snap wel dat er veel n00bs zijn die geen flauw idee hebben van wat een wan connectie is maar dat is zeker het geval niet bij mij.

En steeds die vraag over de synchronistie. Zjeeeez moet ik ze nu echt gaan vertellen dat ik de procedure die hier beschreven staat om uw synch uit te meten heb toegepast. En dat alles in orde is.

Wel makkelijk zo, 4 februari is mijn contract stilzwijgend verlengd (geen probleem want ik was tevreden) maar wil niet zeggen dat ze ineens alles moeten gaan veranderen. Die man beweerde dat er absoluut niets veranderd is. Toch wel raar, aangezien we allemaal wel weten dat met de contract verlenging een limiet werd toegevoegd. Dus als ik ze mag geloven heb ik geen limiet, want der is niks aangepast.

YEAH RIGHT, er is misschien niet veel aangepast maar toch.

Als je benzine in een dieselwagen doet is er ook niet veel vervandert maar rij er maar eens een keer mee.

Ze doen geen moeite om er naar te kijken, dat is het gevoel dat ik krijg.
Uiteraard kan het bij mij liggen, maar test zijn gedaan met verschillende systemen verschillende OS'en, verschillende settings, met routers, ...
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

Anonymous schreef:de grootspraak die hier door soms ten toon wordt gesteld is lachwekkend!
Grootspraak wel wel wel.

triestig dat je het zo ziet, zou zeggen bel maar eens naar 03/2067272.
En geef dan maar is commentaar. En ja je hoeft niet te schrijven dat je niet binnenraakt dat weten we.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Visi0n4ir schreef: triestig dat je het zo ziet, zou zeggen bel maar eens naar 03/2067272.
En geef dan maar is commentaar. En ja je hoeft niet te schrijven dat je niet binnenraakt dat weten we.
Die moet niet bellen, want hij is één van de mensen dat daar den telefoon opneemt :-D (allee ja, 'opnemen' ... )
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”