Aansluit problemen, ZEER onbehoorlijke behandeling

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
coen oudshoorn
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2005, 18:14

Helaas is er bij de aanvraag iets fout gegaan door een verkeerde straat naam op te geven.

Dit is kwam er redelijk snel uit, bij de validatie voor de aanvraag bij ADSL. Dit is tevens bevestigd op mail door ADSL2FIT/Webvisie. Tevens werd er telefonisch aangeven dat ik verder geen aktie meer hoefde te ondernemen.

Aangezien dat er dat ze instaat waren de validatie hebben rond gekregen met Belgacom ging ik ervan uit dat dit allemaal geregeld was.

Er werd tevens aangegeven dat ik moest wachten op de eerste rekening waar verdere instruktie bij zouden zitten.

Doordat de adres correctie toch niet goed was doorgevoerd heb ik geen rekening ontvangen, tot een paar dagen geleden. Toen kreeg een brief van een advocaat (door de verkeerde straat is het deze keer binnen gekomen met 3 weken vertraging).

Waarom wilt u mij nu niet te woord staan en verwijst u naar uw advocaat. U had mistens een poging kunnen doen om contact met mij op te nemen voordat u een advocaat stuurden (per e-mail of telefoon).

Dit is toch geen normale omgang met een klant???

Ik zou nog steeds graag klant bij u zijn van de redelijke prijs die u bied, maar niet als u mij dwingt om ook een advocaat te nemen.

Ik ben opdit moment erg teleur gesteld over de onbereikbaarheid en niet willen bespreken zonder advocaat.
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01

Toch even toelichten dat dit een provideronafhankelijk forum is en dat u voor individuele problemen misschien best blijft proberen via mail/telefoon/aangetekend schrijven.

Ga er niet van uit dat webvisie op de hoogte is nu u dit bericht hier gepost heeft.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”