Aanmaning van A2F

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Weet iemand het nieuwe adres van Webvisie ?

Mvg,

Kikker46
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

kikker46 schreef:Weet iemand het nieuwe adres van Webvisie ?
Ik denk niet dat er een nieuw adres komt van een bedrijf in faling :)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Nob schreef:Hey,

Deze morgen kreeg ik een brief in de bus van een advocatenkantoor in opdracht van WebVisie. Ik heb een rekening van +-35 euro blijkbaar niet betaald.

Als ik een factuur in de bus kreeg, betaalde ik dezelfde dag nog! Ik heb nooit herhaling van een factuur gekregen (geen verwittiging of niks). Het kan misschien wel zijn dat ik dus vergeten ben te betalen (dat zal ik nog nakijken), maar ze sturen nog niet eens een verwittiging!

Ondertussen ben ik al een half jaar weg bij Webvisie (mijn BESTE beslissing op inet gebied OOIT) en ineens krijg ik dus die brief van dat advocatenkantoor. Ze rekenen ook direct een schadevergoeding aan van 15%.

Mijn vraag nu: kunnen ze dat zo maar doen, zonder verwittiging? (ik weet bvb dat BGC zeker 2 of 3 keren verwittigd eerst)


greetz,


Nob

ps. Die van Webvisie kunnen nu zeker op geen greintje "sympatie" meer rekenen, ze hadden op z'n minst een verwittiging kunnen sturen.
als je het echt niet betaald hebt neem gewoon de oude rekening en betaal ze en gedaan werkt ook bij deurwaarders :p hehe had eens een verkeersboete .. hehe en ...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

kikker46 schreef:Weet iemand het nieuwe adres van Webvisie ?

Mvg,

Kikker46
is da niet meer op den oudaan?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Allé ik kan me dus ook nog aan wat facturen verwachten .. heb ze wel betaald maar tja .. dat helpt blijkbaar ook ni om van die isp vanaf te geraken het zijn net kakkerlakken daar geraakt ge ook niet vanaf

trouwens nog een notake ... a2f stuurt niet altijd een rekening ze gaan ervanuit dat ge u rekening betaald via hun online systeem..
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Ofloo schreef:a2f stuurt niet altijd een rekening ze gaan ervanuit dat ge u rekening betaald via hun online systeem..
Ik heb toch altijd een factuur met de post gekregen.
In het begin kwam die altijd na de vervaldatum ervan, maar op het einde toch nog een weekske op voorhand.
En dan sluiten ze u af omda ge uw factuur nie zou betaald hebben, ma da ging automatisch met domiciliëring. De lomperikken... :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Er moeten wel degelijk 2 aanmaningen gestuurd worden na het originele factuur, vooraleer er ook maar met een advocaat/incasso kan/mag gedreigd worden. Anders zijn zij in fout. Maar dat mag niemand verbazen :).

Heeft er eigenlijk niemand een profiel van beide heren; Verschooten & Broothaers? Zou wel leuk zijn van een online schandpaal te maken met naam en toenaam :twisted: .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

The_Borg schreef:Heeft er eigenlijk niemand een profiel van beide heren; Verschooten & Broothaers? Zou wel leuk zijn van een online schandpaal te maken met naam en toenaam :twisted: .
Naaa, dat zou heel laag zijn, daar doet de userbase niet aan mee.
NuKeM
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

't Zou anders wel een leuke VTM serie zijn, kunnen ze Jacques Vermeire nog eens laten opdraven ;););)
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

@ Ofloo

Webvisie is daar niet meer gevestigd, 'k kreeg mijn aangetekend schrijven mooi terug, stond er op aan gevinkt verhuisd zonder nieuw adres :(.

Mvg,

Kikker46
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Maar NuKeM, wie zegt dat de userbase daar bij betrokken moet zijn? Ik zie net dat www.ditisnietdeuserbaseschandpaal.be nog vrij is :twisted: .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

kikker46 schreef:@ Ofloo

Webvisie is daar niet meer gevestigd, 'k kreeg mijn aangetekend schrijven mooi terug, stond er op aan gevinkt verhuisd zonder nieuw adres :(.

Mvg,

Kikker46
da is ook weer goe ..
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

The_Borg schreef:Maar NuKeM, wie zegt dat de userbase daar bij betrokken moet zijn? Ik zie net dat www.ditisnietdeuserbaseschandpaal.be nog vrij is :twisted: .
ik heb nog credits om een be domein te reggen :p

hmm zou ik..
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

bubbs schreef:Net heel m'n administratie nagekeken, en voor zover ik kan nagaan met alles in orde. Klant vanaf eind december (toch heel december mogen betalen, aangezien die zakkenvullers zogezegd enkel per begonnen kalendermaand kunnen werken), en rekening 2003/12 t.e.m. 2004/11 betaald, dus 12 maanden, wat overeenkomt met de duur van de overeenkomst. Opzegbrief verzonden op 26/8, dus ruim op tijd. A2F heeft ontvangst van deze opzegbrief zelfs per aangetekend schrijven bevestigd...
Nadien nog een factuur ontvangen voor 2004/12, en vanzelfsprekend onmiddellijk horizontaal geklasseerd zonder te betalen. Ik vermoed dat ze hierover nu een probleem maken. Misschien werken ze bij het beëindigen van het contract wel met de effectieve datum, kwestie van de klant twee keer te kunnen laten betalen?!?

Bij het nakijken van alle betalingsbewijzen is me echter wel opgevallen dat ik in juni 2004 10 cent teveel heb overgemaakt? Denk dat ik ga proberen om deze terug te vorderen :twisted:
lol ja en reken 60 euro administratie kosten..
jimghw
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 apr 2004, 11:31
Bedankt: 12 keer

Vorige week ok van zo'n bureau factuur van maar liefst 460 euro gekregen :s (12 maand abo + 50 euro extra kost), ben ondertussen 8 maand weg bij A2F, en had vroegtijdig aangetekend opgezegd, nu is m'n probleem dat ik mijn bewijs van die aangetekende zending verloren ben (ben intussen 2 maal verhuisd), iemand een idee of ik hiervoor op het postkantoor nog terecht kan?? of wat kan ik het beste doen??

Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”