Streamz: Vlaamse Netflix

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Zoals Ben Caudron in een van de bovenstaande artikels aanhaalt, is de natte droom van de providers eerder om 3 streamingabonnementen aan een licht gereduceerde prijs te slijten en zo de opzegmogelijkheden te beperken.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

tien schreef:netflix 1€ opslag naar 15€... ramp, catastroof, we gaan massaal naar Disney gaan...
en zonder problemen 25€ extra voor oude vlaamse series te kunnen kijken...
Die 25 euro is misschien de natte droom van de providers maar meer dan een Netflix vragen (en vermoedelijk dan ook nog sharing actief tegenwerken) is wat mij betreft pure zelfmoord.

Logisch gezien moet de prijs stevig onder die van Netflix zitten maar dat zie ik niet gebeuren.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

8€ voor Netflix en 7€ voor Disney+, samen ca 15€/maand! Laat die vlaamse netflix maar verder klooien :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9750
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

DarkV schreef:
tien schreef:netflix 1€ opslag naar 15€... ramp, catastroof, we gaan massaal naar Disney gaan...
en zonder problemen 25€ extra voor oude vlaamse series te kunnen kijken...
Die 25 euro is misschien de natte droom van de providers maar meer dan een Netflix vragen (en vermoedelijk dan ook nog sharing actief tegenwerken) is wat mij betreft pure zelfmoord.

Logisch gezien moet de prijs stevig onder die van Netflix zitten maar dat zie ik niet gebeuren.
Die prijs van 25 EUR komt van DPG/Telenet enkel en alleen voor VN (full versie). Mij lijkt 7 en 15 EUR al meer dan genoeg maar dan zullen de verliezen enkel nog groter zijn. In plaats van de Vlaamse producties te redden is men hen een kloot aan het aftrekken op langere termijn. Nu de producenten kunnen nadien nog altijd voor de streamers werken maar de zenders zijn er dan wel aan.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Weet niet of het hier al staat (misschien) over gekeken.

Maar wat met de klanten van Orange? Als die willen abonneren op die VN moeten ze wellicht of naar Proximus of naar Telenet gaan?

Wat vindt de Vlaamsche overheid hier eigenlijk van?

Niet dat ik geïnteresseerd zou zijn, mij zal dit lokale product nooit kunnen bieden wat ik nu op Netflix vind. En "lokale" producties als de Mol of Blind Getrouwd kijk in nu via VIER en VTM en als dat achter een betaalmuur komt, tant pis - dan géén Mol of BG meer.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@phil48

Niet-Telenet klanten betalen dan voor een TV-app zodat het niet uitmaakt welke internet provider zij gtebruiken...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Wat ik me nog afvraag bij de Vlaamse Netflix: ga je daar ook live naar TV mee kunnen naar kijken? Zou wel een leuke manier zijn om de decoder buiten te kunnen gooien :lol:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

@vaganza, kegel die decoder gerust nu al buiten. Heb dat 3 maand geleden ook gedaan, nog geen moment spijt van.
yvesfouquet4
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 feb 2013, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

phildww schreef:@vaganza, kegel die decoder gerust nu al buiten. Heb dat 3 maand geleden ook gedaan, nog geen moment spijt van.
En vervangen door?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
i used to sleep at night
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Vooral door een andere kijkgewoonte, veel bewuster en gerichter, bijna niet meer lineair.
Op mijn Apple TV staat VTM-GO, de VRT-kanalen kan je streamen van iPhone/iPad, zelfs rechtstreeks als je weet hoe, en 4-5-6 bekijken we bijna niet meer omdat Telenet die zenders afblokt voor Airplay en Chromecast. Tja, dan zien we hun reclame ook niet, vooral hun probleem dus.
En in de tuin zitten met dit goede weer :-D
yvesfouquet4
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 feb 2013, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ja ik begrijp uw keuze maar dit lijkt me vooral principieel en vooral onhandig.

Willen we niet allemaal, net zoals jij en ik, gewoon 1 app die alles omvat? Ik heb echt geen zin om in 2020 tussen apps te moeten switchen (vrt/vtmgo/stievie/yugo/netflix/..), dit moet toch allemaal gebruiksvriendelijker kunnen ;-)

Zouden beter al dit talent op dit forum bundelen in het bouwen van een app en budget bijeen rammelen via crowdfunding, en dit aanbieden voor 15,- maand ofzo ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
i used to sleep at night
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

yvesfouquet4 schreef:Zouden beter al dit talent op dit forum bundelen in het bouwen van een app en budget bijeen rammelen via crowdfunding, en dit aanbieden voor 15,- maand ofzo ;-)
Om dan zoals bij de TV Belgium (AppleTV app) te eindingen met advocaten van de grote mannen (Telenet, Medialaan, VRT, ...) en uiteindelijk alles te moeten verwijderen (in het beste geval, want die app was gratis, als je er geld voor gaat vragen zal je er niet zo makkelijk vanaf komen).

Ik vrees er dus voor, dit gaat nooit lukken zonder de rechtenhouders erbij te betrekken.
yvesfouquet4
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 feb 2013, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Is het dan onmogelijk als kleine groep op een wettelijk correcte manier een app te lanceren, ook al kost dat geld ?
i used to sleep at night
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

yvesfouquet4 schreef:Ja ik begrijp uw keuze maar dit lijkt me vooral principieel en vooral onhandig
Keuze is vooral kostprijs-gedreven, vrees ik :?, die operatoren niet rijker maken dan ze al zijn. Maar je opmerking klopt, ik maak hier wat een sport van, maar zie mijn tante niet aan streamen en AirPlay enzo beginnen... ben al blij dat mijn huisgenoten mee zijn :-D
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

phildww schreef:de VRT-kanalen kan je streamen van iPhone/iPad, zelfs rechtstreeks als je weet hoe
Ik heb interesse om te weten hoe dit kan. Desnoods stuur je mij het maar in PM :)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Vaganzza schreef:
phildww schreef:de VRT-kanalen kan je streamen van iPhone/iPad, zelfs rechtstreeks als je weet hoe
Ik heb interesse om te weten hoe dit kan. Desnoods stuur je mij het maar in PM :)
Dito :-)
Gebruikersavatar
edon
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:27
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 10 keer

yvesfouquet4 schreef:
Zouden beter al dit talent op dit forum bundelen in het bouwen van een app en budget bijeen rammelen via crowdfunding, en dit aanbieden voor 15,- maand ofzo ;-)
Zoals hier al eerder aangehaald, heb je het verhaal van de TV Belgium app dat jammergenoeg ten einde is gelopen. Dus er geld voor vragen kan al zeker niet. De vraag is, of er in een andere richting geen mogelijkheden liggen... Open Source? Stel dat iemand iets maakt dat nog door de gebruiker moet worden gecompileerd op één of andere manier en waar anderen hun inbreng kunnen hebben... Zit er daar niets in :idea: ? Of is dit Wishful thinking :oops: ?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

@phildww dank voor je PM. Ik kan je echter niet beantwoorden (staat mogelijks af in je instellingen??). Ik zal het in ieder geval eens uitproberen. :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
yvesfouquet4
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 feb 2013, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

jollito schreef:
Vaganzza schreef:
phildww schreef:de VRT-kanalen kan je streamen van iPhone/iPad, zelfs rechtstreeks als je weet hoe
Ik heb interesse om te weten hoe dit kan. Desnoods stuur je mij het maar in PM :)
Dito :-)
Dito :p


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
i used to sleep at night
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

De VRT is een publieke omroep, je mag de streaming links gerust publiek maken:

Een: https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... isml/.m3u8
Canvas: https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... isml/.m3u8
Ketnet: https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... isml/.m3u8

Die links kan je gebruiken in een app zoals IPTVX https://apps.apple.com/us/app/iptvx/id1451470024
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Net even geprobeerd met IPTVX, maar ik kan er toch niet aan uit hoor hoe je die link in de app krijgt. Ik krijg altijd foutmelding dat die niet afgespeeld kan worden...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik had ze snel in VLC geprobeerd en dat ging initieel niet, dan even de m3u files open gedaan de links daarin werken wel in VLC

EEN: https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... 00000.m3u8
Canvas: https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... 00000.m3u8
Ketnet: https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... 00000.m3u8

wel in de VLC de ur'sl openen via Media -> Netwerkwerkstream openen (of CTRL+N)
Ik heb geen IOS device dus die tool kon ik niet proberen.

en op androoid 2 IPTV aps geprobeerd, daar werken zelf de streams die het in vlc wel doen niet (daar word dit opgesplitst in segmenten die hij niet kan afspelen)

ik moest specifiek zoeken op m3u8 en dan "M3U8 fast player" gevonden en dit lijkt dit te werken op android...
https://play.google.com/store/apps/deta ... m3u8&hl=nl
Greetz cyberbug

Afbeelding
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Het is idd wat zoeken en je dient die link 100% exact te kopiëren in een kanaal, maar dan werkt het feilloos, intussen al meerdere maanden hier op mijn Apple TV zonder haperen. Het is maar wat het is, uiteraard: een live stream. Geen terugspoelen, geen pauzeren, geen teletekst-ondertitels... Maar voor mij voldoende om die (intussen al 7 keer afbetaalde) decoder eruit te gooien.
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Iemand een tip om de link te kopiëren in vlc voor Apple TV, heb deze nu overgetypt, maar duurde wel even, zeker als je een fout tikt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
pluim
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 apr 2020, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

levi1700 schreef:Iemand een tip om de link te kopiëren in vlc voor Apple TV, heb deze nu overgetypt
Amai, met de afstandsbediening? Daar wou ik niet aan beginnen :p
Je kan ook een toetsenbord met je Apple TV verbinden, dat is misschien wat je gedaan hebt?

Vervelend dat je niet kan copy-pasten naar dat vakje, wanneer je je iPhone gebruikt om te typen op je Apple TV.
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar :curt:
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

levi1700 schreef:Iemand een tip om de link te kopiëren in vlc voor Apple TV
Je iPhone/iPad gebruiken als afstandsbediening; je kan daarmee perfect copy/paste doen, gewoon met de op de iPhone standaard voorziene Apple TV remote app.

Eerst op je iPhone copy van de URL doen (vanuit Safari bv), dan op de AppleTV in het in te vullen veld gaan staan. Op je iPhone opent zich dan hetzelfde veld, en dan de link plakken via de iPhone.
https://www.iculture.nl/tips/apple-tv-r ... gebruiken/
https://support.apple.com/nl-be/HT201664

Succes en laat weten of het lukt, ik heb zo al vele links gekopieerd naar een IPTV-speler op mijn AppleTV. Het dient wel een recent toestel te zijn, waarop je apps kan zetten.
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

phildww schreef:
levi1700 schreef:Iemand een tip om de link te kopiëren in vlc voor Apple TV
Je iPhone/iPad gebruiken als afstandsbediening; je kan daarmee perfect copy/paste doen, gewoon met de op de iPhone standaard voorziene Apple TV remote app.

Eerst op je iPhone copy van de URL doen (vanuit Safari bv), dan op de AppleTV in het in te vullen veld gaan staan. Op je iPhone opent zich dan hetzelfde veld, en dan de link plakken via de iPhone.
https://www.iculture.nl/tips/apple-tv-r ... gebruiken/
https://support.apple.com/nl-be/HT201664

Succes en laat weten of het lukt, ik heb zo al vele links gekopieerd naar een IPTV-speler op mijn AppleTV. Het dient wel een recent toestel te zijn, waarop je apps kan zetten.
Had ik geprobeerd, zal later vandaag nog eens testen.
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

levi1700 schreef:
phildww schreef:
levi1700 schreef:Iemand een tip om de link te kopiëren in vlc voor Apple TV
Je iPhone/iPad gebruiken als afstandsbediening; je kan daarmee perfect copy/paste doen, gewoon met de op de iPhone standaard voorziene Apple TV remote app.

Eerst op je iPhone copy van de URL doen (vanuit Safari bv), dan op de AppleTV in het in te vullen veld gaan staan. Op je iPhone opent zich dan hetzelfde veld, en dan de link plakken via de iPhone.
https://www.iculture.nl/tips/apple-tv-r ... gebruiken/
https://support.apple.com/nl-be/HT201664

Succes en laat weten of het lukt, ik heb zo al vele links gekopieerd naar een IPTV-speler op mijn AppleTV. Het dient wel een recent toestel te zijn, waarop je apps kan zetten.
Had ik geprobeerd, zal later vandaag nog eens testen.
Gelukt met de iPad Afbeelding
Synchronisatie tussen beeld en geluid loopt niet perfect spijtiggenoeg, zowel in Safari als in vlc.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Geen VLC hier maar deze IPTV-app, geen enkel probleem met sync.
https://apps.apple.com/be/app/iptv-tele ... 37530?l=nl
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Apple TV 4K (laatste tvOS)

Volgende URL werkt in VLC:
https://live-cf-vrt.akamaized.net/group ... 00000.m3u8

Maar werkt niet in GSE IPTV app
Geeft geen beeld. Meerdere IPTV apps geprobeerd

Ideeen?
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Het schijnt er nu toch echt te komen:
Vlaamse Netflix heeft nu ook een naam: StreamZ
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200812_95317311
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Het nieuwe bedrijf heeft verschillende troeven in handen om een relevant platform uit te bouwen. (...) Het samenbrengen van de content van DPG Media (met onder andere Vlaamse fictie) en de lokale en internationale content van Telenet (met onder andere SBS, Woestijnvis en Play) zorgt voor een sterke combinatie van Vlaamse en internationale series en films voor de Vlaamse kijker. Gecombineerd met de geavanceerde technologie achter het digitaal platform VTM GO en de klantenbasis van Telenet Play - met meer dan 400.000 klanten - is dat het ideale startpunt voor dit nieuwe verhaal. -HLN
VTM Go ga dus zeker weg. maar als 'geavanceerde technologie' zien? Ik blijf er wel bij (zonder discussie terug op te willen starten), het zal een fail worden.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9750
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 39 keer

Een belachelijke naam Streamz voor een belachelijk product. De gele straal in het logo is wel gepast :lol:

Morgen zal er nog wel wat over verschijnen, nu is het gewoon wat getoeter voor aandacht. Doen alsof er iets afkomt... en uiteindelijk blijkt dat gewoon een extra rekening te zijn. :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
DiffieHM
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 jun 2020, 20:19
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

De naam doet mij onmiddellijk denken aan WareZ :eek:
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Goedgekeurd door Europa zo te lezen, en dit zonder voorwaarden voor beide bedrijven.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn ouders hebben telenet en play more ook dus ik zit goed. :).
Tttsss
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

bollegijs schreef:VTM Go ga dus zeker weg. maar als 'geavanceerde technologie' zien? Ik blijf er wel bij (zonder discussie terug op te willen starten), het zal een fail worden.
Hangt ervan af, als ze er ook de livestreams in integreren en de prijs ok is kan het interessant zijn, zeker met bvb. een Android TV app. Misschien is Tadaam een experimentje op dit vlak.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 890
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

Ik ga er vanuit dat vrt niet in dit nieuw bedrijf zit omdat ze de winst niet willen delen en de vrt ook geen inspraak willen geven. Dan zal de vrt verplicht worden om voor een appel en ei al hun programma's in licentie te geven aan streamz. Ik verwacht sowieso maandelijks abonnementskost plus reclame in de app. Ik ga er vanuit dat de content zal bestaan uit oude rommel en een soort van early access. Dus nieuwe programma's eerst op streamz voor ze worden uitgezonden.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

Reclame in een format waar reeds abonnementskosten aan verbonden zijn kan je niet verantwoorden.
En VRT is verplicht om mee te werken: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/01 ... d-over-in/
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

apestaart schreef:Dus mogen we uit dat Zweedse voorbeeld besluiten dat zowel VRTnu als VTM GO zullen blijven bestaan.
Hier wordt op dat forum duidelijk aan paniekvoetbal gedaan, ik zou dus zeggen wacht nog even af en we zullen dan wel zien.
alles draait rond aanbod en prijs
het is toch nu al pijnlijk om zien wat de vrt met zijn onlineplatform doet?

je kunt enkel dit bekijken maar maximaal tot binnen 14 dagen. bij externe producties snap ik dat maar bij de eigen producties?
waarom staan niet alle 30 seizoenen van thuis en de kampioenen daar gewoon standaard op?

ik vind vrt nu hooguit interessant om een film een dag later te zien (omdat 23u me te laat is)
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”