VTM bundelt alles in nieuw streamingplatform

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

warpozio2 schreef:Welke browser werd geblokkeerd? Chrome User-Agent gebruikt?
Vivaldi browser en gewoon een recente Firefox-useragent gebruikt.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zie dat er ook een groot verschil is tussen aanbod op de site en op de app. Op de app zijn er 5 seizoenen van Aspe beschikbaar. Dit in tegenstelling tot de site, waar er maar 2 seizoenen beschikbaar zijn.

Wat zou hier de reden van kunnen zijn?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Ik zie op de website ook 5 seizoenen?
Pasted_Image_11_04_2019__21_42.jpg
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Is er een APK file waarmee je kan sideloaden op een Android toestel (i.e. Amazon Fire TV)?
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

jnsvr schreef:Ik zie op de website ook 5 seizoenen?
Ja, dat klopt als een bus. Ik zat op de verkeerde website :bang:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ringlord
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 22 apr 2009, 23:18
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 14 keer

Wat is dan nog het verschil tussen VTM GO en Stievie?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Stievie (Free) biedt enkel aan wat er op tv is gekomen, VTM Go biedt dat je ook series kan kijken die in een catalogus zit.
met Stievie Free kan je airplayen, met VTM Go (nog) niet.
Qua content heb je nu dus meer aan VTM Go, qua gebruik in combinatie met Apple TV voorlopig nog met Stievie.
Daarnaast biedt Stievie Premium natuurlijk nog de andere zenders aan, wat niet gedaan wordt in VTM Go.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Naar het schijnt zou de Airplay wel reeds werken met VTM GO als je dat niet vanuit de app doet maar vanuit het control panel van iOS zelf. Zelf nog niet geprobeerd, maar zal ik zeker nog wel eens doen.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Aangezien er een native app voor AppleTV is (https://itunes.apple.com/be/app/vtm-go/ ... rm=appleTV), lijkt Airplay niet direct noodzakelijk.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Die app is niet hetzelfde als VTMGO. Maar ik denk dat op termijn de Apple TV app van VTMGO er wel komt.

EDIT: blijkbaar is dat aangepast. Zal eens vnv kijken of mijn Apple TV VTM app aangepast is naar VTMGO. Dat zou een leuke verrassing zijn, omdat Medialaan nog aangegeven had om niet direct een native app van VTMGO te voorzien.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 6 keer

Ik kan bevestigen dat Airplayen naar Apple TV vanuit control panel inderdaad werkt.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Tyler, kan je dan ook eens kijken of de Apple TV app nu ook VTMGO is?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Vaganzza schreef:Tyler, kan je dan ook eens kijken of de Apple TV app nu ook VTMGO is?
Ik heb de oude app verwijderd op AppleTV en dan de VTM Go geinstalleerd. Lijkt wel te werken.
Maar heb nog geen tijd gehad om er verder mee te testen.
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 6 keer

Volgens de App Store link die Stroper hierboven postte is de VTM GO app inderdaad native beschikbaar voor Apple TV :banana:
Vanavond als ik thuis ben eens proberen.
Cord cutting is weer een stap dichterbij dan.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

Ik begrijp toch nog altijd niet goed wat je nu wel en niet kan zien. Het is echt een zootje. "De meeste series maximaal een maand maar er zitten ook oudere series tussen." Maar van Wittekerke (oude serie) staan er bijvoorbeeld maar 4 seizoenen van de 15 online. Van "Een frisse start" (actueel) ontbreken dan weer afleveringen 1, 3 en 4... Je zou dan denken omdat ze ouder zijn dan een maand, maar 2 staat er wel gewoon op en die is voor zover ik weet toch ouder dan 3 en 4.
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

Op appleTV noemt de app nu ‘vtm go’ maar er is naar mijn ervaring geen enkel verschil met de ‘oude’ appleTV app.

Ik heb eerst de ‘oude’ verwijderd en daarna de ‘nieuwe’ er op geplaatst.
Maar hier is de look en de beschikbare uitzendingen identiek bij ‘oud’ en ‘nieuw’
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

De Apple TV app is enkel van naam veranderd. Voor de rest is er zeker niets veranderd. Hopelijk wel in de toekomst!
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

De gewone VTM app is nu ook weg.
Niet alles wat op de site van VTM wel te zien is, is ook in VTM Go, Crimi Clowns bv.

Vind de app goed, ik mis enkel Anroid TV ondersteuning.
Is sowieso een probleem native Android TV apps, had VRT Nu ook graag als een native Android TV app gezien.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik kreeg net een update binnen op iOS waarbij stond dat Airplay toegevoegd is aan de app. Nu kunnen we dus wel alles streamen naar Apple TV. Nu nog die native Apple TV app even hard uitbreiden als het aanbod op VTM GO...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

https://focus.knack.be/entertainment/tv ... 15573.html

Vlaamse Netflix, als verweer ook tegen Apple TV+ en Disney binnenkort! Arm Vlaanderen...
Telenet en Proximus, beiden eigenaar van een ¨domme pijp¨ (kabel vs koperdraad) weten wel beter. Zij vragen betaling voor reeksen als Chernobyl/TN en The Handmaid`s Tale/PX. Voor Medialaan lijkt echter geen plaats meer te zijn aan de tafel van de monopolisten...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Abusimbal schreef:Vind de app goed, ik mis enkel Anroid TV ondersteuning.
Is sowieso een probleem native Android TV apps, had VRT Nu ook graag als een native Android TV app gezien.
Voor wie 't nog niet wist overigens: VTM Go werkt nu ook volledig op Android TV met afstandsbediening zonder sideloading.

En we zijn duidelijk in de streaming wars beland, wat mensen terug naar piraterij drijft: https://www.vice.com/en_us/article/d3q4 ... ming-sites
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

meon schreef: Voor wie 't nog niet wist overigens: VTM Go werkt nu ook volledig op Android TV met afstandsbediening zonder sideloading.

En we zijn duidelijk in de streaming wars beland, wat mensen terug naar piraterij drijft: https://www.vice.com/en_us/article/d3q4 ... ming-sites
Eindelijk. Wow. Het installeert goed op de Shield, maar inloggen lukt me alleen met een fysiek toetsenbord. De verbinding met het virtueel toetsenbord is precies nog niet helemaal foutloos.

De app is top. Goed gedaan.
Laatst gewijzigd door jutuiz 03 okt 2019, 20:10, in totaal 1 gewijzigd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Netflix bijvoorbeeld kan ik met een simpele muisklik voor langere of kortere tijd lam leggen. Dat is hier met TN of PX ondenkbaar. En voor Chernobyl moeten we tot april 2020 wachten volgens Canvas berichten. Laat die streamers maar komen dus :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Heb de vtm go app ook op mijn TCL/Thomson android tv geinstalleerd en moet zeggen de app zit heel mooi in elkaar en draait redelijk vlot!

Hopelijk komt die vlaamse netflix erdoor. Ze zouden beter een voorbeeld nemen zoals in nederland met NLZIET...
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

meon schreef: En we zijn duidelijk in de streaming wars beland, wat mensen terug naar piraterij drijft: https://www.vice.com/en_us/article/d3q4 ... ming-sites
Zijn die ooit gestopt? Werd paar jaar terug bekeken alsof ik van een andere planeet kwam toen ik beweerde dat usenet ook legaal kan gebruikt worden... En nog paar jaar daarvoor ambras met management over retentie (welgeteld 80G aan disks wat toen al lang niet meer genoeg was voor 1 dag)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Kan er iemand eigenlijk vooruitspoelen of terugspoelen met de vtm go app op Android tv? Dat vooruitspoelen geblokkeerd wordt begrijp ik nog ivm reclame. Maar terugspoelen zou toch moeten kunnen? De terugspoelen knoppen van de afstandsbediening werken alvast niet.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 123 keer
Recent bedankt: 5 keer

De "Vlaamse Netflix" van DPG Media krijgt alvast de uitdrukkelijke steun van de nieuwe Vlaamse regering. De VRT moet zijn volledige catalogus ter beschikking stellen van één privéonderneming. De lange arm van Van Thillo is blijkbaar op volle sterkte.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20191001_04638736
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

https://www.n-va.be/nieuws/omroepen-en- ... eld-kijken

Of die lange arm grijpt ditmaal naar een reddingsboei :-D
Ben benieuwd of NVA nu, 5 jaar later dus, anders denkt inzake DPG belangen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

liegebeestig schreef:Kan er iemand eigenlijk vooruitspoelen of terugspoelen met de vtm go app op Android tv? Dat vooruitspoelen geblokkeerd wordt begrijp ik nog ivm reclame. Maar terugspoelen zou toch moeten kunnen? De terugspoelen knoppen van de afstandsbediening werken alvast niet.
Je kan terug spoelen met de pijltjes toetsen op uw afstandsbediening.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Intussen inderdaad gemerkt dat je eerst de balk actief moet maken met de pijltjestoetsen, dan ik drukken en dan pas scrollen met de pijltjes. Dank.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

meon schreef:En we zijn duidelijk in de streaming wars beland, wat mensen terug naar piraterij drijft: https://www.vice.com/en_us/article/d3q4 ... ming-sites
Dat had iedereen buiten de sector u wel kunnen vertellen.
Mensen willen kunnen kijken wat er te kijken valt, als het niet handig of gebruiksvriendelijk legaal kan, zal het op een andere manier gebeuren.
Als er nu een concurrent komt voor Spotify met in elke concurrerende catalogus zowat 1/3 van het aanbod, zullen er ook terug meer MP3's gedownload worden...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ergens was te lezen dat zij (DPG media) op weg zijn naar 500.000 accounts, dewelke maandelijks ca 6,5 miljoen afleveringen opvragen. Spijtig dat we niks weten over de prestaties van VRTNU op dit vlak...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

VRTnu is toch al de Vlaamse Netflix? Ik gebruik die app dagelijks, werkt een pak beter dan Vtm go en Pickx.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Helaas zal hetgeen ik wil nooit gebeuren.
Ik ben iemand die liever alles legaal kan bekijken en ik heb al netflix gehad en ik ga eens dat van de anderen ook testen en nemen.
Mijn grote probleem.is: als ik al een deel wil hebben dan moet ik alles aanschaffen. Dat zijn 3 verschillende apps en abo's. Hoeft op zich geen probleem te zijn maar dat zal ik subiet nog posten.

Daarnaast heb je nog de voetbal, dat is weer hetzelfde probleem e, wil je engels voetbal moede bij telenet zijn, wilde de cl matchen moede proximus hebben, wilde wat goedkoper uitkomen moede bij orange zijn die gelukkig eleven sports heeft.

En dan heb ik nog niet alles van wat ik volg.
Ik kijk ook nog naar wrestling (dat op 6 is leuk maar is niet goed genoeg en ze zenden niet alles uit). Dus ook daar zou ik ook de app moeten hebben en 10€ per maand voor betalen.

Wil ik soms eens een wat oudere film dan vind ik die vaak niet bij al deze streamingdiensten en videotheken.

Dus ik zou mocht ik al het grootste deel willen hebben ruim meer dan 250€ per maand moeten betalen. Zo rijk ben ik helaas niet om dat er nog bij te nemen.

Ik zou graag hebben of ik had gehoopt dat er ooit eens een dag zou komen dat men mij zegt; voor 100€ per maand (ook niet goedkoop dat weet ik wel) kan en mag u (legaal) downloaden/streamen zoveel u wil en wat u wil. Dat is de grote droom van velen denk ik. Maar zal er nooit komen.

En dan zou men nog eens een Vlaamse netflix willen?
Dan gaan ze toch met veel betere series enzo moeten afkomen hoor. Vele zaken interesseren me echt niks zoals die callboys en die Italiaan die daar een nicht speelt in een bepaalde serie, kan niet op de naam komen, afschuwelijk slecht is dat en helemaal niet grappig. Eigen kweek was nog goed, 1ste seizoen was wel het beste.
1 vd beste series die ik gezien heb was Wittekerke en de Rodenburgs.
Tttsss
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik begrijp uw betoog wel, ben zelf ook zo. Het grootste probleem zit in de 'ik wil'... Ik wil ook graag een Porsche, en een Ferrari, en een Lamborghini, en een kever, en een t1, en een geit. Mocht ik ze allemaal willen kopen, kost het me ook veel te veel. Ideaal zou zijn mocht iemand met een vaste prijs afkomen en ik kan nemen wat ik wil... Zo werkt het helaas niet. Het probleem is dat we alles willen, maar we willen de kost er niet bij :twisted:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Het is een beetje zoals met de nieuwe Vlaamse regering:
- wil je hetzelfde als vroeger kost het u meer
- wil je dezelfde prijs behouden, krijg je minder
Wat niet kan voor een regering, kan wel in het digitale tijdperk: piratebay, illegale streams, streamboxen, rapidshare etc, ...

Over enkele jaren komt de industrie dan weer wenen dat er teveel piraterij is, maar ze hebben het zelf georganiseerd door de versplintering/versnippering tussen een massa spelers met elk eigen/exclusieve content.

Mijn collega met zijn streambox, betaalt overigens €100 per jaar om van die streams gebruik te mogen maken.
De gebruiksvriendelijkheid die hij liet zien (op zijn smartphone overigens), daar kan weinig aan tippen.
Als het illegale aanbod handiger/gebruiksvriendelijker is, waarom zou je dan nog voor het legale gaan?

Voor de slechte verstaanders: ik heb zelf geen streambox en gebruik geen illegale streams.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

jollito schreef:Is er een APK file waarmee je kan sideloaden op een Android toestel (i.e. Amazon Fire TV)?
https://apkpure.com/nl/vtm-go/be.vmma.vtm.zenderapp
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

woutervh schreef:Ik begrijp uw betoog wel, ben zelf ook zo. Het grootste probleem zit in de 'ik wil'... Ik wil ook graag een Porsche, en een Ferrari, en een Lamborghini, en een kever, en een t1, en een geit. Mocht ik ze allemaal willen kopen, kost het me ook veel te veel. Ideaal zou zijn mocht iemand met een vaste prijs afkomen en ik kan nemen wat ik wil... Zo werkt het helaas niet. Het probleem is dat we alles willen, maar we willen de kost er niet bij :twisted:
Ik vind uw vergelijking niet goed: een Ferrari kost een huis.
Hier hebben we het over kleingeld en die 95% vd bevolking zonder veel problemen kan betalen.

Het probleem is der zijn verschillende spelers, ik ben pro legaal films/series/sport bekijken ja, maar ik kan niet proxi nemen, Orange en Telenet en hupla wrm niet TV Vlaanderen er nog bij, dat zijn 4 providers en dan reken ik er de andere nog niet bij.
En dan heeft telenet engels voetbal, proximus de CL matchen, dat is echt frustrerend hoor.

Op deze manier gaan mensen naar illegale streams zoeken en blijven zoeken.

De technologie en dergelijke meer is er maar men zet de mensen weer in de zak doordat alles veel te veel verspreid is onder zovele verschillende providers.

Binnenkort heb ik Dysney en dat van Apple en dan zie ik wel nog of ik ze beide zal houden of niet. Als ik er wat beter voor zit schaf ik ze mss wel alle 3 aan :). Ben tv verslaafd.
Tttsss
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Unicorn1 schreef: Ik vind uw vergelijking niet goed: een Ferrari kost een huis.
Zitten redelijk wat VW's boven de prijs van mijn huis :lol:

Over enkele jaren komt er misschien wel een netflix generatie 2 die alle streamingdiensten bundelt. Is dan gewoon wat vroeger de kabelmaatschappij deed met de verschillende tv kanalen.
Ik blijf voorlopig gewoon dvd/bluray en cds kopen voor wat netflix niet aanbied (1 abo is voldoende en de rest gewoon niet genoeg om er maandelijks voor te betalen).
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”