Volgens een artikel in de Tijd vandaag zou de prijs van 1.8 miljard te hoog zijn voor Telenet.
Het Spaanse Telefonica en het Duitse T-mobile zijn wel nog potentiële kandidaat overnemers.
Base wordt mogelijks verkocht .....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
..waar ik het haal dat Base samenwerkt met Belgacom...
Het vaste internet van Base loopt over de koperdraad van belgacom, het is Belgacom die je telefoonlijn in orde maakt voor Base Internet en ik kreeg Belgacom voor de lijntest...
De modem is de Thomson modem van Tele2, gebruikte Belgacom deze ook niet? Ik heb indertijd de base modem nog herflasht en hem voor Scarlet ADSL2 gebruikt..
Het vaste internet van Base loopt over de koperdraad van belgacom, het is Belgacom die je telefoonlijn in orde maakt voor Base Internet en ik kreeg Belgacom voor de lijntest...
De modem is de Thomson modem van Tele2, gebruikte Belgacom deze ook niet? Ik heb indertijd de base modem nog herflasht en hem voor Scarlet ADSL2 gebruikt..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ja laroyj dat is bij iedere operator zo omdat niemand de kabel mag gebruiken ben je verplicht via het koperpaar te gaan.
Ik zou geen enkele andere manier weten om treffelijk een internetverbining aan te bieden.
Ik zou geen enkele andere manier weten om treffelijk een internetverbining aan te bieden.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Iemand z'n diensten afnemen/resellen is nog iets anders dan "samenwerken". Het is maar hoe je het bekijkt.laroyj schreef:..waar ik het haal dat Base samenwerkt met Belgacom...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Iedere* ADSL / VDSl operator is verplicht bij Belgacom aan de kassa voorbij te komen. Hier in dit land is er nooit vrije marktwerking geweest. je kan kiezen tussen Telenet en Belgacom en "that's it - nothing more". Het enige verschil is dat er een ander logo op je factuur staat bij de ADSL / VDSL producten. Voor Europa is dit blijkbaar geen probleem.laroyj schreef: ik kan fout zijn...
Telenet Base overnemen? Base werkt samen met Belgacom, Ik zie die 2 nog niet gauw samenwerken, waar is de vrije concurentie dan volgens Europa, wordt nooit aanvaard door hun vrees ik !
* EDPnet, Scarlet, Dommel, Mobistar ... en al hun derivaten
Op vlak van mobiele telefonie is Base wel onafhankelijk. (100% dochter van KPN)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Die modem van Tele2 waarnaar je refereert is wel een andere modem. Voor ADSL2+ modems mogen de providers zelf kiezen met wie ze samenwerken. Edpnet werkt samen met AWM bvb.laroyj schreef:..waar ik het haal dat Base samenwerkt met Belgacom...
't Is inderdaad niet zo omdat BASE ADSL aanbiedt, dat ze daarom samenwerken met Belgacom.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
koach nie op letten dat is iets tussen nicolas en ik
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Er zijn in ieder geval toch al 60 BelCompanywinkels die van Telenet zijn, en waar Telenet dus ook naar voor geschoven wordt. Het is maar een kwestie van tijd vooraleer ze de concurrerende producten niet meer zullen verkopen imo.konda schreef:Dat zou van allo telecom winkels telenet winkels maken, en dat zou niet echt een slechte zaak zijn aangezien er haast geen zijn, ...