Streamz: Vlaamse Netflix

SPR
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: Streamz: Vlaamse Netflix

Berichtdoor SPR » 2 weken 2 dagen 17 uur geleden (01 Mei 2021, 13:59)

Vaganzza schreef:
Unicorn1 schreef:Streamz+ is toch 20 euro?

Ja, en? Ik doel uiteraard op de gewone Streamz + de tv functionaliteit er mee in. Ze kunnen dan ook nog een Streamz+ variant met tv functionaliteiten lanceren.

Waarom zouden de zenders daar willen in meestappen? Of waarom zou een ISP daar in willen meestappen? Jij wil precies voor 11,95 alles hebben terwijl je nu met een decoder al bijna het dubbele op tafel legt en daarvan is het meeste dan nog de kost zelf en de auteursrechten. Zelfs al zou men 11,95 euro zeggen en aan al die wensen voldoen, dan zal het met reclame zijn en dan gaat men hier ook foeteren.

Waarom zou je dan niet eisen dat Netflix, Disney, etc etc in het aanbod mee opgenomen wordt voor die 11,95 dan?

Ik begrijp waar je naartoe wil en in principe zou ik al blij zijn als in die 11,95 of neem nu de 20 euro, ook live TV zou in zitten. Zonder het terugkijk gedeelte.

Nu, er zijn andere oplossingen he, neem om de drie maand eens Streamz of een andere streaming dienst of verdeel onder je familie/buren/vrienden/... Allez, zelfs live tv kan ik via het account van mijn vader op mijn smart tv kijken, en ik kan zelfs onbeperkt programma's opnemen en uiteindelijk kost me dat nog eens helemaal niets. :oops: Niet dat ik daar thuis gebruik van maak, maar op vakantie in het binnenland al paar keer gedaan met de chromecast. :)

thomiwilli
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 9 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Berichtdoor thomiwilli » 2 weken 2 dagen 16 uur geleden (01 Mei 2021, 14:32)

SPR, niemand heeft het over een Streamz variant met alle Vlaamse televisie voor maar €11,95. Iedereen in deze thread wijst hier naar een + variantie met een hogere prijs.

SPR
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Berichtdoor SPR » 2 weken 2 dagen 14 uur geleden (01 Mei 2021, 17:00)

Mea culpa maar dat maak ik er toch niet uit op ze, zie andere dingen in eerdere berichten staan. Nu soit, er zijn omwegen genoeg.

thomiwilli
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor thomiwilli » 2 weken 2 dagen 14 uur geleden (01 Mei 2021, 17:10)

SPR schreef:Mea culpa maar dat maak ik er toch niet uit op ze, zie andere dingen in eerdere berichten staan. Nu soit, er zijn omwegen genoeg.

Hahah ja enkele pagina's terug heb ik ook de gekste dingen gelezen waar m'n verstand niet bij kon. Maar goed, ik vrees dat zo'n Alles-Vlaamse-tv-in-1 platform nog wel even op zich zal laten wachten. :-(

krisken
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 973 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1830 keer

Berichtdoor krisken » 2 weken 11 uur 23 minuten geleden (03 Mei 2021, 20:06)

Ik heb een paar maand terug het product TV buiten gegooid, en kijk sindsdien enkel wat netflix en disney+.
Streamz vond ik veel te duur voor wat het was, en aldus had ik er geen abonnement op. Tot bleek dat HHVB (Houdt het voor bekeken) enkel zou uitkomen op streamz. Maar geen nood : je hebt steeds 14 dagen gratis.

Hoewel ik wel een HHVB fan ban moet ik zeggen dat ik nu reeds spijt heb van de aankoop. Vanavond, 3 mei 2021, 20u : ik kan het programma bekijken in fragmenten van +/- 5 a 10 seconden. En dan ongeveer evenveel seconden aan het laden. En dit terwijl er voor de rest amper dataverkeer over de lijn gaat (Orange + Speed boost).

Voor de zekerheid eens wat speedtests gedaan, youtube zitten kijken, vtm go, netflix, Nuplayer, ... Werkt allemaal prima.

Wat... Een... Klucht...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Intense Smartphone + Scarlet Red
TV = App TV + Netflix + Disney+
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti

thomiwilli
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor thomiwilli » 2 weken 9 uur 46 minuten geleden (03 Mei 2021, 21:44)

krisken schreef:Ik heb een paar maand terug het product TV buiten gegooid, en kijk sindsdien enkel wat netflix en disney+.
Streamz vond ik veel te duur voor wat het was, en aldus had ik er geen abonnement op. Tot bleek dat HHVB (Houdt het voor bekeken) enkel zou uitkomen op streamz. Maar geen nood : je hebt steeds 14 dagen gratis.

Hoewel ik wel een HHVB fan ban moet ik zeggen dat ik nu reeds spijt heb van de aankoop. Vanavond, 3 mei 2021, 20u : ik kan het programma bekijken in fragmenten van +/- 5 a 10 seconden. En dan ongeveer evenveel seconden aan het laden. En dit terwijl er voor de rest amper dataverkeer over de lijn gaat (Orange + Speed boost).

Voor de zekerheid eens wat speedtests gedaan, youtube zitten kijken, vtm go, netflix, Nuplayer, ... Werkt allemaal prima.

Wat... Een... Klucht...

Vreemd, nog nooit problemen gehad hier. Waarop kijk je? Smart TV/casten?

heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 754 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 400 keer

Berichtdoor heist_175 » 1 week 6 dagen 22 uur geleden (04 Mei 2021, 08:47)

krisken schreef:HHVB (Houdt het voor bekeken)

Staat dat niet allemaal op YouTube?
https://www.youtube.com/results?search_ ... or+bekeken

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 255 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer

Berichtdoor cadsite » 1 week 6 dagen 22 uur geleden (04 Mei 2021, 09:01)

heist_175 schreef:
krisken schreef:HHVB (Houdt het voor bekeken)

Staat dat niet allemaal op YouTube?
https://www.youtube.com/results?search_ ... or+bekeken

Yep, dat zijn de oude afleveringen.
Maar nu komen er nieuwe aan, exclusief op streamz.
https://news.streamz.be/xander-de-rycke ... ekeken-aan
Hoe hij dat kan matchen met al zijn betogen tegen dit soort praktijken? :roll:

heist_175
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor heist_175 » 1 week 6 dagen 22 uur geleden (04 Mei 2021, 09:09)

Hij heeft natuurlijk geen zaalshows meer, centen zullen van ergens moeten komen. (niet iedereen mag omzet boeken en subsidies slurpen). Hoe "onafhankelijk" hij nu nog kan ranten tegen VTM, zal me wel benieuwen, als hun platform zijn enige inkomstenbron is.

Ik had net in 2020 tickets geboekt voor zijn show, maar alles stopgezet :-( .
Ik wacht wel tot de zalen terug opengaan, om comedy terug op te pikken. Ik ga geen abo nemen om 1 aflevering van HHVB te zien.

Kan je eigenlijk ergens zien wat Streamz allemaal aanbiedt? Ik zie enkel een landing page met reclamebanners, nergens een "zoek" functie of een algemeen overzicht?

thomiwilli
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor thomiwilli » 1 week 6 dagen 18 uur geleden (04 Mei 2021, 12:59)

heist_175 schreef:Hoe "onafhankelijk" hij nu nog kan ranten tegen VTM, zal me wel benieuwen, als hun platform zijn enige inkomstenbron is.

Geloof mij, ik heb de show al gezien, hij heeft daar héél zéker niet op moeten inboeten :wink:

Kan je eigenlijk ergens zien wat Streamz allemaal aanbiedt?

Niet in de Streamz app, maar wel in de Yelo, Flow & Telenet TV app onder "TV Theek" (films en series).

heist_175
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor heist_175 » 1 week 6 dagen 18 uur geleden (04 Mei 2021, 13:17)

thomiwilli schreef:
heist_175 schreef:Hoe "onafhankelijk" hij nu nog kan ranten tegen VTM, zal me wel benieuwen, als hun platform zijn enige inkomstenbron is.

Geloof mij, ik heb de show al gezien, hij heeft daar héél zéker niet op moeten inboeten :wink:

Gelukkig, anders was het meteen z'n laatste HHVB

Kan je eigenlijk ergens zien wat Streamz allemaal aanbiedt?

Niet in de Streamz app, maar wel in de Yelo, Flow & Telenet TV app onder "TV Theek" (films en series).

Handig :?

thomiwilli
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor thomiwilli » 1 week 6 dagen 17 uur geleden (04 Mei 2021, 13:43)

Op Streamz.be kan je natuurlijk wel al eens kijken want daar staan de highlights wel op. Ook op [url]news.streamz.be[/url] vind je telkens wat er de komende maand beschikbaar komt.

Moest je specifieke vragen hebben naar series/films, kijk ik ze gerust even na :)

krisken
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kriskenbe
Bedankt: 973 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1830 keer

Berichtdoor krisken » 1 week 4 dagen 15 uur geleden (06 Mei 2021, 15:37)

Het toppunt was dat het eigenlijk vorig jaar al zn laatste HHVB ging zijn. En met de covid editie heeft hij zich zeker niet ingehouden.
Ik gebruikte trouwens een MI-BOX via mn orange lijn (bekabeld aangesloten). Werkt prima op alle andere apps. Ook op de EDPnet lijn op het werk (met casten naar chromecast) was het die dag huilen met de pet op. Inmiddels al volledig kunnen bekijken vanaf thuis op een ander momentje.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Intense Smartphone + Scarlet Red
TV = App TV + Netflix + Disney+
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti

Terug naar “Ander nieuws”