Unicorn1 schreef:Wat een hoopke links gezwets dit.
Je bent weer Dizzy.
LOL en jij bent weer Unicorn1... Verder dan alles wat niet pro-Trump is afbranden als links of communistisch, geraak je niet.
Unicorn1 schreef:Wat een hoopke links gezwets dit.
Je bent weer Dizzy.
Tomby schreef:Unicorn1 schreef:Wat een hoopke links gezwets dit.
Je bent weer Dizzy.
LOL en jij bent weer Unicorn1... Verder dan alles wat niet pro-Trump is afbranden als links of communistisch, geraak je niet.
boran_blok schreef:Een impeachment die hem verbied om nog langer public office uit te voeren is daarom puur pragmatisch gezien het beste wat er kan gebeuren voor hen.
apestaart schreef:Donald Trump is nu eindelijk oud-president en Mike Pence oud vice-president.
heist_175 schreef:Serieus man.
Nu zijn we eindelijk van de leugens over de vervalste presidentsverkiezingen af en wordt er weer geluld over andere verkiezingen die vervalst zijn.
Dizzy schreef:Een oorlog VS - China is een wereldoorlog waarbij er niet veel meer zou overschieten van deze wereld, er zal dus niet veel meer te kiezen zijn in dit onwaarschijnlijk scenario waar niemand iets bij te winnen heeft.
CCatalyst schreef:Impeachment (met verbod op ambt), de uitspraken die Biden maakt, de olie op het vuur, dat is allemaal de wording van de volgende populist. President Trump mag dan wel al weg zijn, de problemen die hem toelieten President te worden zijn dat niet, en ze zullen onder Biden m.i. zelfs flink toenemen.
CCatalyst schreef:Dizzy schreef:Een oorlog VS - China is een wereldoorlog waarbij er niet veel meer zou overschieten van deze wereld, er zal dus niet veel meer te kiezen zijn in dit onwaarschijnlijk scenario waar niemand iets bij te winnen heeft.
Dat denk ik niet, toen de Koude Oorlog uitbrak zei men dat ook.
Het voordeel voor ons is nog dat de voornaamste assets van China, inclusief het politieke en economische centrum, allemaal aan hun oostkust zitten. In het westen, het deel het dichtst bij ons, wonen vooral mensen die niets lever zouden willen dan van het Chinees juk af te zijn en waarop de Chinese overheid niet veel zal moeten rekenen. Het theater zal bijgevolg vooral de Pacific zijn.
Het nadeel voor ons is dat we vroeg of laat een loyaliteitskeuze gaan moeten maken, en wat de keuze ook is: het is sowieso verliezen.
Impeachment (met verbod op ambt), de polariserende uitspraken die Biden maakt, de olie op het vuur, dat is allemaal de wording van de volgende populist. President Trump mag dan wel al weg zijn, de problemen die hem toelieten President te worden zijn dat niet, en ze zullen onder Biden m.i. zelfs flink toenemen. Want het is al duidelijk, de eerste belofte om de president van alle Amerikanen te zijn is al door het raam gevlogen.
wied schreef:74 miljoen geradicaliseerden!?
wied schreef:Dizzy schrijft: ...We hebben helaas allemaal kunnen zien dat een groep mensen gewoon serieus van het padje is. Je kan dat vergelijken met de geradicaliseerden...
74 miljoen geradicaliseerden!?
Dizzy schreef:Biden reikt de hand naar wie wil.
Tomby schreef:Geweldig: https://www.hln.be/internet/sam-van-roo ... ~ab5db30f/
heist_175 schreef:En dat soort paljassen moet het alternatief vormen voor het huidige verkwanselde Vlaamse beleid (onderwijs, mobiliteit, energie, ...)?
wied schreef:"One job not enough to put food on the table" zei Kamala Harris recentelijk, en raakt aldus de kern van de zaak. Bernie Sanders & Co zullen wel toezien of zij het meent...
CCatalyst schreef:Dizzy schreef:Biden reikt de hand naar wie wil.
Of hoe "alle Amerikanen" stilletjes veranderd wordt in "alle Amerikanen die Biden's plan willen"... Dan kan ik ook zeggen dat Trump de president was van alle Amerikanen die zijn plan wilden.
Zoals ik dus zei, binnen 4 jaar zijn ze daar nog zoveel slechter af. En dat zal ook voor ons gevolgen hebben.
CCatalyst schreef:Dizzy schreef:Een oorlog VS - China is een wereldoorlog waarbij er niet veel meer zou overschieten van deze wereld, er zal dus niet veel meer te kiezen zijn in dit onwaarschijnlijk scenario waar niemand iets bij te winnen heeft.
Dat denk ik niet, toen de Koude Oorlog uitbrak zei men dat ook.
Dizzy schreef:
Ik denk niet dat Biden zo dwaas is om een beleid te voeren dat volledig tegen de Trumpaanhangers is gericht.
on4bam schreef:Wat had je verwacht? Dat de democraten het Trump (non-)beleid voortzetten? (BTW, "geen voorstander van zijn" wil niet zeggen dat het tegen het algemeen belang in gaat)
Uiteraard gaat er veel veranderen maar net als elders zal het beleid er moeten zijn voor de meerderheid van de burgers (voor iedereen is onmogelijk).
Er zal aandacht zijn voor het klimaat, dat is goed voor iedereen, de wetenschap zal gevolgd worden in de strijd tegen corona wat ook goed is voor iedereen. Ik denk dat zelfs de fanatiekste Trumpaanhangers hun steun niet zullen weigeren.
Misschien een lichtpuntje voor jou: Qanon aanhangster en congresswoman Greene (R) wil een impeachmentprocedure starten tegen Biden.
Unicorn1 schreef:
Leg me eens uit wrm Hunter Biden niet in de cel zit?
phil48 schreef:Unicorn1 schreef:
Leg me eens uit wrm Hunter Biden niet in de cel zit?
Omdat hij niet veroordeeld is zeker ?
Voor wie de gozer niet kent, hier wat info over hem op vrt nieuws.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/26 ... ter-biden/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/10 ... ter-biden/
devilkin schreef:Dan zal er een toch een reden zijn dat er niks mee gedaan is? Zelfs niet onder de 4j Trump...
Unicorn1 schreef:Ik heb hier al zijn vettigheden staan en ik kan u zeggen als ik of u dit doen dan zitten we 20 jaar in de cel.
Unicorn1 schreef:Mijn vraag is dan ook: hoe kan dat dan? De bewijzen zijn er zwart op wit, zijn echt ook en kan u zeggen het is ernstig ze.
Dus hoe kan je dan daarmee weg komen?
En ondertussen is oorlogsgek Biden alweer begonnen, tjonge jonge, kwestie vd omvolking nog wat meer te versnellen zeker.
Ik zei het nog zo, ze beseffen niet op wie ze zitten stemmen hebben.
Creepy Joe schrapte reeds de financiering v/d grensmuur met #Mexico en het inreisverbod vanuit radicale moslimlanden en hij wil 11 miljoen illegalen regulariseren!
Diepe zucht.
on4bam schreef:De omvolking is in Amerika in 1492 begonnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast